Představujeme vám předváděcí motocykl, který je ihned k dispozici. Tento model byl řádně udržován a první servis proběhl po 1.000 kilometrech. Motocykl disponuje špičkovým předním odpružením s 45 mm Marzocchi upside-down vidlicemi, které jsou manuálně nastavitelné pro kompresi a odskok s 180 mm zdvihem. Zadní odpružení je zajištěno centrální pružinou Marzocchi, také manuálně nastavitelné, s 170 mm zdvihem. Bezpečnost zajišťuje výkonná 4-pístková přední brzda Brembo Stylema. Motorový ukazatel je vybaven 7-palcovým TFT multifunkčním displejem, který zobrazuje digitální tachometr, palubní počítač, otáčkoměr, indikátor převodového stupně, ukazatel paliva, informace o údržbě, okolní teplotu, hodiny a indikátor jízdního režimu. Motocykl je také vybaven vyhříváním sedadel pro řidiče i spolujezdce, vyhříváním rukojetí a tempomatem pro pohodlnější jízdu. Nastavitelný štít a výška sedadla řidiče v rozmezí 820-840 mm zajišťují komfort jak pro každodenní jízdu, tak na delších cestách. Quickshifter umožňuje hladké řazení. Mezi volitelné příslušenství patří ochranná sada na olejovou vanu, ochranné rámy motoru a paliva, ochrana chladiče a světlometu, postranní a horní kufry z hliníku nebo plastu, odpovídající vodotěsné vnitřní tašky, nižší sedadlo pro řidiče s výškou 800 mm, titanový koncový tlumič Akrapovič, alarm Triumph Protect a GPS lokalizační systém Triumph Track. Tento motocykl je ve skvělém stavu a nabízí širokou škálu doplňků, které zvyšují jeho funkcionalitu a pohodlí.
2025
750 km
Triumph Tiger 900 je středně těžký adventure motocykl, který spojuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **888 cm³**, kompresní poměr 13,0 : 1. Motor dosahuje výkonu **108 k (79,5 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **90 Nm** při 6 850 ot./min. Palivový systém tvoří sekvenční vícebodové elektronické vstřikování s elektronicky řízenou škrticí klapkou. Výfukový systém je nerezový 3-1 s bočně umístěným tlumičem. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní pomocný rám je hliníkový. Přední odpružení zajišťují 45mm USD vidlice Marzocchi (GT verze) nebo Showa (Rally Pro) s nastavitelným odskokem a kompresí, zadní tlumič má manuální nastavení předpětí a odskoku. Zdvih odpružení je až **240 mm vpředu a 230 mm vzadu** u verze Rally Pro. Brzdy tvoří vpředu dva 320mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. Samozřejmostí je **optimalizované náklonové ABS** a **Cornering Traction Control**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (GT verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (Rally Pro – drátěná kola s bezdušovými pneumatikami). Výška sedla je **nastavitelná 820–840 mm** (GT) nebo až **850–870 mm** (Rally Pro), rozvor činí **1 556 mm**, pohotovostní hmotnost je **219–226 kg**. Palivová nádrž má objem **20 l**, spotřeba se pohybuje kolem 4,7 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **přes 200 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů (Rain / Road / Sport / Off-Road / Off-Road Pro / Rider)**, **plnobarevný 7″ TFT displej**, **My Triumph Connectivity System**, **bezklíčové startování**, **Triumph Shift Assist**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **navigaci** a **Find My Bike Tracker**. Pro rok 2026 Triumph představil 12 nových barevných kombinací včetně Snowdonia White, Sapphire Black a Matt Khaki Green. Tiger 900 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají univerzální stroj s vysokou výbavou a schopností zvládnout jak asfalt, tak náročný terén.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900GT PRO Kurvenausklang 2025 Aktion
Gettorf
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi