Popis motocyklu: Triumph Bonneville T 120
Nabízíme k prodeji předváděcí motocykl Triumph Bonneville T 120 s nízkým počtem ujetých kilometrů a v dobrém stavu. Motocykl byl pravidelně servisován v autorizovaném servisu, což zajišťuje jeho spolehlivost a výborný technický stav.
Na motocykl se vztahuje záruka výrobce na dobu 4 let bez omezení kilometrů od prvního uvedení do provozu, což poskytuje dodatečný pocit bezpečí a jistoty při jeho používání.
Zkušební jízda je možná, pokud to dovolí počasí. Ujistěte se, že máte platný řidičský průkaz a doklad totožnosti pro účely zkušební jízdy.
Motocykl je vybaven veškerými standardními doplňky a nabízí skvělý zážitek z jízdy, typický pro modely Triumph.
Celonárodní doprava je k dispozici za příznivých podmínek.
TRIUMPH Berlin Süd
Bahros Bike Bude GmbH
Mahlower Str. 250
14513 Teltow
2025
2.042 km
Včetně všech poplatků
Triumph Bonneville T120BLACK
Teltow
Triumph Bonneville T120 je vlajkový „modern classic“ britské značky a přímý odkaz na ikonickou T120 z roku 1959. Využívá kapalinou chlazený paralelní dvouválec HT (High Torque) o objemu 1200 cm³ se 270° klikovou hřídelí, který nabízí přibližně 59 kW (80 PS) a 105 Nm v nízkých otáčkách kolem 3 500 ot./min. Šestistupňová převodovka, pohodlná ergonomie a stabilní ocelový rám z něj dělají civilizovaný univerzál pro město i okresky s výrazným charakterem klasiky.
Design věrně cituje šedesátá léta: kapkovitá 14,5l nádrž s ruční linkou, rovné sedlo a „peashooter“ koncovky výfuků, doplněné o drátěná kola (vpředu 18", vzadu 17"). Dvojice analogových budíků s decentním LCD displejem, bohaté chromované nebo „Black“ provedení a decentní žebrování hlav a válců podtrhují autentický vzhled. Celkový dojem je klasický, ale detailní zpracování a proporce působí moderně a hodnotně.
Technicky jde o modernu skrytou v tradičním kabátu: ride-by-wire, dva jízdní režimy (Rain/Road), vypínatelné trakční kontroly a ABS. Od modernizace 2021 (Euro 5) je T120 o zhruba 7 kg lehčí díky novým kolům a vnitřnostem motoru, přibylo jedno-tlačítkové tempomatu a vpředu jsou účinnější dvoupístkové třmeny Brembo na dvojici 310mm kotoučů (vzadu 255 mm). Podvozek tvoří 41mm přední vidlice a dvojité zadní tlumiče s nastavením předpětí, sedlo je nízko (cca 790 mm) a pneumatiky mají rozměry 100/90-18 a 150/70 R17.
Největší devizou je hutný zátah odspodu: 105 Nm dostupných brzy dodává klid a jistotu při předjíždění i na klikatých silnicích bez nutnosti podřazovat. Motorka je neutrální v náklonech, na brzdách stabilní a nabídne solidní komfort pro jezdce i spolujezdce. V městském provozu oceníte nízké sedlo, plynulou odezvu plynu a kultivovaný projev dvouválce s vyvažovací hřídelí.
Elektronická asistence je přítomná, ale nenápadná: režimy Rain/Road, vypínatelná TC a ABS pomohou na mokru, tempomat (od MY21) zklidní dálniční přesuny a asistenční/slipper spojka snižuje sílu na páčce i riziko zablokování zadního kola při podřazení. Vyhřívané rukojeti a USB zásuvka pod sedlem (podle výbavy a ročníku) zvyšují každodenní použitelnost beze ztráty klasického dojmu.
Servisní plán je rozumný: pravidelný servis po 16 000 km/12 měsících a kontrola ventilových vůlí obvykle ve 32 000 km drží náklady na uzdě. Přístup k olejovému filtru a vypouštěcímu šroubu je snadný, řetězový sekundár je nenáročný a diagnostika přes servisní konektor usnadňuje kontrolu chyb. Díly i doplňky (zavazadla, plexi, ochranné oblouky) jsou dobře dostupné, což z T120 dělá vděčný základ pro personalizaci.
Zkontrolujte motor a chlazení: prohlédněte těsnost kolem víka ventilů, krytu alternátoru a hadic chladiče, zda nejsou stopy po úniku. Sejměte sedlo a zkontrolujte stav kabeláže a konektorů u USB zásuvky a jednotky ECU, vlhkost a oxidaci nepodceňujte. Ověřte servisní historii – hledejte razítka po 16 000 km intervalech a potvrzení o kontrole ventilových vůlí kolem 32 000 km; ověřte, zda byly provedeny případné servisní kampaně Triumph (aktualizace softwaru ECU u raných ročníků, upgrady dle VIN).
Prověřte podvozek a brzdy: zvedněte předek a zkontrolujte vůli v krku řízení, plynulost chodu 41mm vidlice a případné úniky oleje na guferách. Otestujte funkci předních brzd – u ročníků 2021+ se zaměřte na chod dvoupístkových třmenů Brembo a rovnoměrné brzdění na dvojici 310mm kotoučů; u starších kusů prověřte stav třmenů Nissin. Zkontrolujte drátěná kola – klepněte na špice, doťukejte povolené, hledejte korozi na niplech a počítejte s tím, že pneumatiky jsou s duší; prohlédněte ráfky, ventilky a datum výroby pneumatik.
Otestujte elektroniku a jízdní projev: zapněte zapalování, otestujte funkci jízdních režimů, tempomatu (u MY21+), vyhřívaných rukojetí a ujistěte se, že kontrolky ABS/TC po rozjezdu zhasnou. Proveďte zkušební jízdu – motor musí plynule táhnout od cca 2 000 ot./min bez cukání, zkontrolujte lehký chod asistenční/spojky a přesnost řazení šestistupňové převodovky. Při brzdění z nízkých rychlostí sledujte pulzování (zkroucené kotouče), při ustálené jízdě vibrace v zrcátkách a při vyšší zátěži poslechněte neobvyklé klepání rozvodů či rachot volnoběžky.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi