Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Piaggio / Piaggio Vespa GTS / Vespa GTS 310E5+ ABS+ASR+LCD+USB+Garantie

    2025 Vespa GTS 310E5+ ABS+ASR+LCD+USB+Garantie • 10 km

    moderní designspolehlivostnízká spotřebabezpečnostní prvkymoderní technologiekosmetické vadyvyšší nájezdnedostatečné parkovánípoužití na krátké trasyohrožení pověsti modelu
    2025 Piaggio Piaggio Vespa GTS - 10 km - Fotka 1
    1 / 3

    Přehled

    Popis vozidla

    Jsme oficiální smluvní dealer skupiny Piaggio s značkami Vespa / Piaggio / Aprilia a Moto Guzzi!

    Vespa GTS 310

    • 310 cm³ hpe motor s Euro 5+
    • Přístrojová deska s integrovaným 3-palcovým LCD
    • Systém Bike Finder
    • Keyless systém - tlačítko pro start motoru
    • Dálkové ovládání pro odemčení sedadla
    • Plně LED světlometná technika
    • Kotoučové brzdy s ABS na obou kolech
    • ASR - kontrola trakce
    • Vespa MIA - příslušenství, které propojuje vaši Vespu s vaším smartphonem (umožňuje přijímat hovory pomocí tlačítek na řídítkách, přehrávat hudbu, telefonovat pomocí hlasových příkazů)
    • USB zásuvka v přihrádce na rukavice
    • Možnost až 48 měsíců záruky (po uplynutí standardní 24měsíční komerční záruky se za splnění určitých podmínek aktivuje bezplatná prodloužená komerční záruka na dalších 24 měsíců)

    MOTOR / BAUŘAD:

    • 1-válcový 4-takt 4-ventil
    • OBSAH: 310 cm³
    • MAXIMÁLNÍ OTOČNÝ MOMENT: 18,4 kW (25 PS) při 6 500 ot./min
    • VÝKON: 28,9 Nm při 5 250 ot./min
    • ÚPRAVA PALIVA: Elektronické vstřikování benzínu
    • CHLAZENÍ: Tekuté
    • OLEJOVÉ ZÁSOBOVÁNÍ: Mokrá kluzná mazaná
    • STARTÉR: Elektrický
    • PŘEVODOVKA: Bezestupňová automatická převodovka
    • KUPLUNG: Centrifugální suchá spojka
    • ÚPRAVA EMISÍ: Regulovaný 3-cestný katalyzátor

    RÁM / PODVOZEK:

    • Samoopěrná karosérie z ocelových plechových komponentů
    • VEDENÍ PŘEDNÍHO KOLA: Tahací jednostranná krátká kyvná vidlice
    • VEDENÍ ZADNÍHO KOLA: Hnaný kyvný systém se dvěma hydraulickými tlumiči a nastavitelným předpětím pružin

    PŘEDNÍ BRZDA:

    • Ocelový brzdový kotouč Ø 220 mm hydraulicky

    ZADNÍ BRZDA:

    • Ocelový brzdový kotouč Ø 220 mm hydraulicky

    SYSTÉMY ASISTENCE PŘI JÍZDĚ:

    • 2-kanálové ABS (anti-blokovací systém) a ASR (kontrola prokluzu pohonu)

    DISK / KOLA PŘEDNÍ:

    • Hliníkový disk 3.00 x 12

    DISK / KOLA ZADNÍ:

    • Hliníkový disk 3.00 x 12

    PNEUMATIKY PŘEDNÍ:

    • 120/70 - 12 TL

    PNEUMATIKY ZADNÍ:

    • 130/70 - 12 TL

    HMOTNOST PŘÍPRAVY K JÍZDĚ:

    • 163 kg

    OBSAH NÁDRŽE:

    • přibližně 8.5 litru

    DRUH PALIVA:

    • Benzín Natural 95 (ROZ)

    EMISNÍ NORMY:

    • Euro 5+

    SPOTŘEBA PODLE WMTC:

    • 3.2 l/100 km

    CO²-EMISE:

    • 74 g/km

    Další vozidla (různé barvy / vybavení) jsou k dispozici v krátkém časovém horizontu!

    Možnost dodání po celé republice.

    ... Změny, mezi prodejem a chyby vyhrazeny.

    Rok

    2025

    Nájezd

    10 km

    173.892 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Vespa GTS 310E5+ ABS+ASR+LCD+USB+Garantie

    Paderborn


    Skvělý skútr pro městské ježděníNejlepší volba pro začátečníkyBezproblémový provoz po 8 k kmSkvělá ovladatelnost a komfortDesign, který přitahuje pohledyParádní spotřeba palivaSpolehlivost na prvním místěNejlepší skútr, který jsem měl

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa GTS"

    O modelu "Piaggio Vespa GTS"

    Vespa GTS je velký rám (large frame) v nabídce Piaggia a patří mezi nejkomfortnější městské i příměstské skútry s klasickým designem. Nabízí se zejména s motory 125 i-get (Euro 5) a 300 HPE, vždy jde o kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec s čtyřventilovou hlavou a variátorem CVT. Ocelová monokoková karoserie, 12" kola, dvojice brzdových kotoučů a standardní ABS/ASR ji řadí na špičku třídy, přičemž GTS 300 HPE poskytuje cca 17–18 kW a zátah kolem 26 Nm pro svižné předjíždění i jízdu ve dvou.

    Design vychází z ikonických linií Vespy: kulatý světlomet, „kravata“ na štítu a čisté křivky ocelové kapotáže bez viditelných šroubovaných plastů. V závislosti na výbavě (GTS, Super, SuperSport, SuperTech) se liší povrchové úpravy, sedlo s kontrastním prošíváním, barevné akcenty i typ grafiky. Plné LED osvětlení, elegantní zpětná zrcátka a pečlivé chromované či černěné detaily podtrhují prémiový charakter.

    Technicky zaujme jednostranné přední zavěšení s vylepšenou geometrií (MY23+) a dvojicí zadních tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří kotouče cca 220 mm vpředu i vzadu, typické rozměry pneumatik jsou 120/70-12 (přední) a 130/70-12 (zadní). Palivová nádrž má cca 8,5 l, sedlo je ve výšce kolem 790 mm, rozvor přibližně 1380 mm a u novějších ročníků je k dispozici keyless, USB v kastlíku, Start&Stop a u verze SuperTech 4,3" TFT s konektivitou Vespa MIA.

    Výhody používání "Piaggio Vespa GTS"

    Hlavní předností je kombinace komfortu a jistoty vedení stopy, kterou dává ocelový monokok a 12" kola. Verze 300 HPE má silný zátah už od nízkých otáček, takže bez námahy zvládá kopce i jízdu ve dvou a cestovní tempo kolem 100–110 km/h. Variátor je naladěn hladce, bez cukání, a odpružení dobře filtruje nerovnosti města i okresních silnic.

    Elektronická výbava zahrnuje dvoukanálové ABS a ASR (trakční kontrolu) pracující s čidly rychlosti kol, takže pomáhá na mokru i na kočičích hlavách. Start&Stop (RISS) snižuje spotřebu v městských kolonách, což se hodí zejména u 125 i-get, která se běžně vejde do cca 2,5–3,0 l/100 km (300 HPE zhruba 3,5–4,0 l/100 km). U novějších ročníků potěší keyless start, plné LED osvětlení, USB zásuvka a u SuperTechu navigace skrze Vespa MIA.

    Technickou výhodou je robustní ocelová konstrukce, která zvyšuje torzní tuhost a životnost, a zároveň dobrá dostupnost dílů i příslušenství. Servisní úkony jsou přímočaré: olej obvykle po 10 000 km/1 roce, řemen variátoru cca po 10–12 tis. km (dle verze a stylu jízdy), brzdová kapalina a chladicí kapalina zpravidla po 2 letech. Diagnostika přes OBD usnadňuje vyhledávání závad a běžná údržba (filtry, svíčka, válečky) je dobře zvládnutelná v autorizovaném i nezávislém servisu.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa GTS" již použité

    Sejměte gumovou rohož na podlaze a zkontrolujte sváry a hrany ocelové karoserie, zejména kolem odtoků a prahů, kde se drží vlhkost a může vznikat koroze. Prohlédněte štít, blatník a boky na stopy po pádu; sledujte nesymetrické spáry a křivé uchycení plastů. Zvedněte skútr na hlavní stojan, uchopte přední kolo a otestujte vůli v čepu přední kyvky; při jízdě prudce přibrzděte a poslouchejte klepání, a při otáčení řídítek v klidu zkontrolujte zadrhávání (hlavové ložisko).

    Sejměte kryt variátoru (pokud to prodejce umožní) a zkontrolujte stav řemene – trhlinky, šířku a ztvrdnutí – i plošky na válečcích a přehřátý povrch zvonu spojky. Proveďte zkušební jízdu s několika ostrými rozjezdy a sledujte prokluz, cukání nebo vibrace kolem 20–40 km/h, které signalizují unavenou spojku či zanesený variátor. Požádejte o záznamy servisu: výměnu řemene (cca 10–12 tis. km), svíčky, vzduchového filtru, kontrolu ventilů u 125 i-get a výměnu chladicí kapaliny; zkontrolujte netěsnosti u víka ventilů a u vodní pumpy/termostatu.

    Otestujte funkci ABS/ASR – na bezpečném povrchu několikrát razantně zabrzděte (ABS se má projevit pulzováním páčky) a zkuste mírné protočení zadního kola na štěrku pro ověření ASR. Otestujte keyless (MY23+): vyzkoušejte reakci FOB, nouzové přiložení klíče a dálkové otevírání sedla; vyzkoušejte Start&Stop, zda motor plynule zhasíná a znovu startuje bez kolísání volnoběhu. Změřte tloušťku destiček, zkontrolujte kotouče (vlnění, hrany), rok a stav pneumatik a proveďte zkušební jízdu v 90–110 km/h; sledujte případné kmitání řídítek při povolení plynu (řeší se vyvážením kol a kvalitními pneumatikami).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem300 cm³
    Výkon17 kW (23 k) při 7750 ot/min
    Točivý moment26 Nm při 5250 ot/min
    PřevodovkaCVT automatická
    Sekundární převodŘemen

    Podvozek

    Přední odpruženíJednoruční kyvka
    Zadní odpruženíDvojité tlumiče
    Přední brzdaKotouč 300mm
    Zadní brzdaKotouč 240mm
    Přední pneumatika120/70-12
    Zadní pneumatika130/70-12

    Rozměry

    Délka1965 mm
    Šířka785 mm
    Výška1150 mm
    Výška sedla790 mm
    Rozvor1390 mm
    Hmotnost158 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže9 l
    Spotřeba paliva3.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, ASR, LED osvětlení, TFT displej
    Informace o modeluVýkonný skútr s pokročilými technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s modernizovanou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi