**Popis vozidla: Piaggio MP3 310** Bohatě vybavený Piaggio MP3 310 s řidičským oprávněním B. Tento motoroller se vyznačuje odvážným a dynamickým designem s kovově šedou barvou a satinovanými detaily, které harmonizují s elegantními liniemi motocyklu. Sedlo s šedými texturami a kontrastními švy přidává na komfortu. Motoroller je vybaven zabarveným čelním sklem s bočními deflektory pro zvýšenou ochranu a pohodlí při jízdě. Nová úzká zadní část dodává celkovému vzhledu moderní nádech. Systém nezávislého zavěšení kol s paralelogramem zaručuje stabilní jízdu v zatáčkách, jakou nenabízí žádný jiný skútr. Díky známému blokovacímu mechanismu přední kloubové nápravy je jízda na třech kolech bezpečná a snadná, což odstraňuje nutnost pokládat nohy na zem při parkování. Dále je motoroller vybaven dvěma předními koly pro jedinečnou bezpečnost, bezklíčovým startováním, 3-kanálovým ABS, LED světlomety a prostorným úložným prostorem pod sedlem. 5palcový LCD displej poskytuje aktuální informace o jízdě a stavu motocyklu. Piaggio MP3 310 představuje ideální kombinaci stylu, komfortu a moderní technologie pro každodenní jízdu.
2025
100 km
Piaggio MP3 je revoluční tříkolový skútr, který kombinuje stabilitu automobilu s obratností motocyklu. Díky dvěma předním kolům a patentovanému systému zavěšení nabízí výjimečnou bezpečnost, komfort a ovladatelnost. Modely MP3 jsou dostupné ve verzích **300**, **400** a **530**, přičemž všechny lze řídit s řidičským oprávněním skupiny B (v některých zemích).
Motor je čtyřtaktní jednoválec s kapalinovým chlazením, elektronickým vstřikováním a výkonem od 26 k (MP3 300) až po 44 k (MP3 530). Točivý moment dosahuje až 50 Nm. Převodovka je automatická typu CVT, spojka odstředivá suchá. Pohon zadního kola je řemenem.
Rám tvoří dvojitá kolébka z oceli, přední zavěšení je paralelogramové s nezávislým pohybem kol, zadní odpružení tvoří dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy jsou kotoučové na všech třech kolech, s tříkanálovým ABS a kontrolou trakce (ASR).
Skútr je vybaven 13″ předními koly a 14″ zadním kolem, pneumatiky mají rozměry 110/70-13 vpředu a 140/70-14 vzadu. Výška sedla činí 790 mm, rozvor 1 550 mm, pohotovostní hmotnost se pohybuje kolem 280 kg. Palivová nádrž má objem 13,2 l, spotřeba je cca 3,9 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 300 km.
Elektronická výbava zahrnuje 7″ TFT displej, bezklíčové startování, LED osvětlení, USB port, tempomat, couvací režim, parkovací brzdu a možnost propojení s mobilní aplikací Piaggio Mia. Verze **Exclusive 530** nabízí prémiové prvky jako vyhřívané rukojeti, zadní kamera a sportovní designové detaily.
Včetně všech poplatků
PiaggioMP3 310 HPE Euro 5+ VORFÜHRFAHRZEUG
Lenzing