Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Moto Guzzi / Moto Guzzi V85 TT / Moto Guzzi V 85 TT Rosso Fuji | Nový motocykl

    2025 Moto Guzzi V 85 TT Rosso Fuji | Nový motocykl • 2.696 km

    nízký nájezdmoderní technologievýkonný motorzáruka do 2027pohodlné sedlokomplexní elektronikakosmetické vadyvyužití v terénuvysoká hmotnostriziko opotřebení komponentů
    2025 Moto Guzzi Moto Guzzi V85 TT - 2 696 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Motorka V85 TT z roku 2025, která byla dosud najetá pouze 2 696 km. Provoz byl zahájen v březnu 2025 a STK platí do března 2031. Na motorku se vztahuje záruka do 30. dubna 2027. Motor je osazen podélně uloženým 90° V-Twinem s objemem 853 ccm, který je vzduchem chlazený a disponuje dvěma ventilovými otvory na válec s proměnným časováním. Maximální výkon dosahuje 80 k při 7 750 otáčkách za minutu a točivý moment činí 83 Nm při 5 100 otáčkách. Motorka je vybavena 6-stupňovou převodovkou. Přední odpružení je řešeno 41 mm USD vidlicí s nastavitelným předpětím a tlumením odskoku, zdvih dosahuje 170 mm. Zadní odpružení se skládá z bočního monočlánku s možností nastavení předpětí a odskoku, přičemž předpětí je možné nastavovat dálkově. Brzdový systém zahrnuje přední brzdu s dvěma plovoucími kotouči o průměru 320 mm a 4pístkovými radiálními monoblokovými třmeny značky Brembo, doplněnou o náklonové ABS. Zadní brzda využívá jeden kotouč o průměru 260 mm s 2pístkovým třmenem. Kola jsou hliníková odlitek, přední kolo má rozměry 19" x 2,5" a zadní kolo 17" x 4,25". Výška sedla je 830 mm a suchá hmotnost motorky činí 205 kg, provizorní hmotnost pak 226 kg. Kapacita nádrže je 23 litrů a spotřeba činí 4,9 l/100 km, s emisemi CO2 na úrovni 119 g/km, splňujícími emisní normu Euro 5+. Motorka je vybavena bohatou výbavou, zahrnující full LED světlomety s DRL, LED směrovky, náklonové ABS, kontrolu trakce, tempomat, 5 jízdních režimů, plnobarevný TFT přístroj a USB konektor. Čelní štít lze manuálně nastavit podle preferencí jezdce.
    Rok

    2025

    Nájezd

    2.696 km

    299.900 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Moto Guzzi V 85 TT Rosso Fuji | Nový motocykl

    Praha


    Skvělý výkon pro cestováníNejlepší enduro, které jsem mělSkvěle zvládá i terénDesign je naprosto úžasnýPohodlné na dlouhých cestáchBezproblémový provoz za 10 k kmVyvážený a stabilníPerfektní pro začátečníky

    Informace o modelu

    "Moto Guzzi V85 TT"

    O modelu "Moto Guzzi V85 TT"

    Moto Guzzi V85 TT je středněobjemové cestovní enduro s výraznou osobností a kardanem, které se postavilo do mezery mezi čistě terénně laděnými stroji a silničními cestovateli. Vzduchem chlazený příčně uložený vidlicový dvouválec 853 cm³ poskytuje výkon okolo 80 k (59 kW) a točivý moment přibližně 80 Nm, což stačí jak na svižné přesuny, tak na komfortní dálkové cestování. Díky 23litrové nádrži a umírněné spotřebě je silnou stránkou dojezd, v praxi běžně přes 400 km na jednu náplň.

    Design kombinuje retro „Dakar“ styl s moderními prvky – výrazné LED denní svícení ve tvaru orla, štíhlé boky a štítek chránící hrudník. Motocykl stojí na drátěných kolech (19" vpředu, 17" vzadu), která od roku 2021 přecházejí na bezdušové provedení, což usnadňuje opravy defektů. Ergonomie je vzpřímená a přirozená, sedlo okolo 830 mm nabízí dobrý dosah k zemi a dost prostoru i s kufry.

    Rám je ocelový příhradový a spolu s oboustrannou kyvnou vidlicí s integrovaným kardanem dává stroji stabilitu na silnici i šotolině. Přední vidlice (Ø 41 mm) a zadní centrální tlumič mají nastavitelné předpětí a odskok; zdvihy se pohybují okolo 170 mm na obou koncích, což zvládá nerovnosti bez zbytečného houpání. Brzdí dvojice 320mm kotoučů vpředu s radiálně uchycenými čtyřpístky Brembo a vzadu 260mm kotouč, vše s ABS; elektronika zahrnuje ride-by-wire, kontrolu trakce MGCT, barevný TFT displej 4,3", tempomat a více jízdních režimů (původně 3, u novějších verzí 5 včetně Off-road).

    Výhody používání "Moto Guzzi V85 TT"

    Hlavní devizou je vyvážení komfortu a charakteru: motor s podmanivým zátěrem od středních otáček je pružný a neúnavný, přitom kultivovaný pro dlouhé denní dávky kilometrů. Podvozek je čitelný a stabilní na rychlých okreskách, ale nezalekne se ani lehkého terénu díky delším zdvihům a 19" přednímu kolu. Kardanový převod minimalizuje údržbu a udržuje motocykl čistý při cestování v každém počasí.

    Elektronické asistenty jsou nastavené s rozumem: jízdní režimy mění odezvu plynu i zásah kontroly trakce, Off-road mód omezuje (nebo u novějších verzí vypíná) zadní ABS pro lepší brzdění na nezpevněném povrchu. Tempomat s jednoduchým ovládáním snižuje únavu na dálnici a TFT přístrojovka je dobře čitelná i na slunci. Plné LED osvětlení se silným potkávacím světlem a charakteristickým DRL zvyšuje viditelnost i bezpečnost.

    Technicky je V85 TT nenáročná: přístupné šroubovité (vůle na šroub/nástrčná matice) seřizování ventilů zkracuje servisní časy a intervaly údržby jsou obvykle po 10 000 km (olej + kontrola vůlí). Bezdušová drátěná kola zjednodušují opravu defektů knotem, a kardan nevyžaduje každodenní péči jako řetěz (stačí periodicita výměny oleje v rozvodovce). Díly jako brzdové komponenty Brembo nebo tlumiče s možností seřízení se snadno servisují a jsou dlouhodobě ověřené.

    Na co si dát pozor při koupi "Moto Guzzi V85 TT" již použité

    Zkontrolujte kardan a rozvodovku: zvedněte zadní kolo na stojan a otestujte vůli v uložení – axiální i radiální pohyb by měl být minimální a plynulý. Prohlédněte těsnění rozvodovky a parohy hřídele na případné pocení oleje; podívejte se i pod prachovky kloubů. Po zkušební jízdě zkontrolujte, zda není těleso rozvodovky nezvykle horké a zda z ní nevychází hučení v ustálené rychlosti (náznak opotřebení ložisek).

    Prohlédněte kola a výplet: u starších ročníků s dušemi spočítejte stav a napětí drátů, u bezdušového provedení nastříkejte mýdlovou vodu na niple a patku ráfku a sledujte drobné úniky. Zkontrolujte házivost ráfku na vyvažovačce a vizuálně si všimněte koroze u hlav niplů. Ověřte správné rozměry pneumatik (110/80 R19 a 150/70 R17) a rovnoměrné sjíždění – zubatění značí špatné nastavení tlumení nebo tlaků.

    Proveďte zkušební jízdu a otestujte elektroniku: přepínejte jízdní režimy, vyzkoušejte tempomat a sledujte, zda kontrola trakce nezasahuje nadměrně či nesignalizuje chyby. Sejměte kryt ventilů a zkontrolujte těsnění po servisních zásazích (u netěsných vík bývá lehké orosení olejem), ověřte synchronizaci škrticích klapek klidným volnoběhem bez vlnění. Při plném plynu na 5.–6. stupeň v 4 000 ot./min otestujte prokluz spojky; zároveň ověřte hladký chod převodovky bez nadměrného „cvakání“ při 1–2 a funkci ABS v bezpečných podmínkách. Dle VIN si u dealera ověřte provedené svolávací akce a aktualizace mapy ECU (u novějších kusů zlepšuje průběh točivého momentu).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, V-twin
    Zdvihový objem853 cm³
    Výkon59 kW (80 k) při 7750 ot/min
    Točivý moment80 Nm při 5000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodKardanová hřídel

    Podvozek

    Přední odpruženíKYB 41mm
    Zadní odpruženíKYB monoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 260mm kotouč
    Přední pneumatika110/80 R19
    Zadní pneumatika150/70 R17

    Rozměry

    Délka2260 mm
    Šířka905 mm
    Výška1350 mm
    Výška sedla830 mm
    Rozvor1512 mm
    Hmotnost229 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže21 l
    Spotřeba paliva5.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, trakční kontrola, jízdní režimy, TFT displej
    Informace o modeluAdventure touring motocykl s klasickým charakterem
    Informace o generaciAktuální generace s moderními technologiemi

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi