Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Kawasaki / Kawasaki Ninja H2 / Kawasaki Ninja 1100SX SE

    2025 Kawasaki Ninja 1100SX SE • 0 km

    moderní technologievysoký výkonpohodlné cestovánídlouhá zárukakvalitní komponentykosmetické vadyvyšší hmotnostmožný nájezdmožnost poškození při sportovním jízdním styluomezený terénní výkon
    2025 Kawasaki Kawasaki Ninja H2 - 0 km - Fotka 1
    1 / 10

    Přehled

    Popis vozidla

    Nová Ninja 1100SX SE je ultimátní kombinací sportovního stroje a pohodlného cestovního motocyklu. Tento model se vyznačuje větším objemem motoru a mnoha inovacemi, které zajišťují hladší jízdu. Moderní systémy pomoci při řízení a praktické funkce umožňují maximální důvěru a pohodlí během jízdy.

    Výbava verze SE zahrnuje:

    • Brzdy Brembo
    • Tlumič Öhlins
    • Vyhřívané gripy

    Záruka: Tento model přichází se 48 měsíci tovární záruky, pokud je udržován u autorizovaného dealera Kawasaki. K tomu navíc 4 roky Kawasaki Road Assistance, celkem tedy 8 let záruky.

    Další informace:

    • Modelový rok: 2026
    • Celková hmotnost: 235 kg

    MOTORcity Amsterdam je oficiálním dealerem značek: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield a Can-Am. V našem skladě se nachází více než 300 nových a použitých motocyklů.

    Rok

    2025

    Nájezd

    0 km

    456.334 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Kawasaki Ninja 1100SX SE

    AMSTERDAM


    Nejlepší motorka, jakou jsem kdy mělSkvělý výkon a ovladatelnostNaprosto spolehlivá, žádné problémy za 15k kmIdeální na silnici i dráhuRazantní zrychlení a super vzhledKomfortní sedlo pro dlouhé jízdySkvělý zážitek z jízdy, doporučuji všemPerfektní vyvážení mezi výkonem a ovladatelností

    Informace o modelu

    "Kawasaki Ninja H2"

    O modelu "Kawasaki Ninja H2"

    Kawasaki Ninja H2 je silniční hypersport s přeplňovaným motorem, který stojí mimo běžné kategorie – jde o jediný velkosériový supersport s mechanickým kompresorem. Základem je 998 ccm řadový čtyřválec s odstředivým dmychadlem vyvinutým divizí Kawasaki Heavy Industries, který poskytuje ohromný tah napříč celým pásmem otáček. H2 je navržena pro extrémně rychlou jízdu po silnici i okruhu, přitom nabízí vyspělou elektroniku, která výkon drží pod kontrolou. V rámci rodiny H2 stojí mezi cestovněji laděnou H2 SX a okruhovou H2R určenou pouze pro závodní použití.

    Design Kawasaki Ninja H2 je ikonický díky zrcadlovému laku Mirror Coated Black a emblému River Mark, který Kawasaki používá jen na nejvýznamnějších strojích. Karoserie využívá ostré hrany a integrované aerodynamické prvky v čele s křidélky ve vrchní kapotáži pro stabilitu ve vysokých rychlostech. Jednostranná kyvná vidlice nechává vyniknout zadní kolo se širokou pneumatikou 200/55 ZR17 a kompletní LED osvětlení podtrhuje technický charakter motorky.

    Technický základ tvoří vysokopevnostní ocelový příhradový rám optimalizovaný pro vysokorychlostní stabilitu a rozptyl tepla. Přeplňování zajišťuje kompaktní odstředivý kompresor bez mezichladiče, s přímým sáním v ose motocyklu a velkým chladičem a olejovým chladičem pro odvod tepla. Brzdění obstarávají radiální monobloky Brembo s dvojicí 330mm kotoučů a radiální pumpou, podvozek tvoří 43mm invertovaná přední vidlice a zadní tlumič Uni-Trak, u novějších ročníků doplněné o lepší materiály povrchů a nastavení. Elektroniku řídí ride-by-wire s režimy výkonu, KTRC trakční kontrola, KQS rychlořazení, KLCM launch control, KEBC řízení brzdění motorem a KIBS ABS; od modernizace 2019 přibylo IMU, TFT přístrojovka a konektivita Rideology.

    Výhody používání "Kawasaki Ninja H2"

    Hlavní výhodou je naprosto suverénní akcelerace díky mechanickému kompresoru, který buduje plnicí tlak okamžitě a bez prodlevy. Motor má hladkou, lineární dodávku výkonu a obrovskou rezervu točivého momentu, takže H2 vystřelí z apexu i na vyšší kvalt bez nutnosti častého podřazování. Vysokorychlostní stabilita příhradového rámu a účinné Brembo brzdy dávají jezdci jistotu i při tempách, kam se atmosférické supersporty dostávají jen s vypětím sil.

    Elektronická výbava drží výkon pod kontrolou a zároveň zvyšuje komfort při ostré jízdě. KTRC nabízí více úrovní zásahu, KQS funguje pro řazení nahoru i dolů bez spojky a KLCM pomůže s perfektním startem. KIBS ABS s IMU u novějších ročníků pracuje i v náklonu, zatímco jízdní režimy a ride-by-wire umožní přizpůsobit odezvu plynu a výkon aktuálním podmínkám.

    Technickou předností je robustní konstrukce kompresoru a převodového ústrojí inspirovaného závody, včetně asistované a antihoppingové spojky a rychlého dog-ring řazení. Chlazení je nadimenzováno pro vysoké tepelné zatížení a zrcadlový lak s technologií „Highly Durable Paint“ umí zacelit drobné vlasové škrábance teplem. Při dodržování kvalitního oleje a kratších intervalů výměny vzhledem k tepelnému namáhání je údržba srovnatelná s ostatními hypersporty, bez nutnosti servisu mezichladiče či turbodmychadla.

    Na co si dát pozor při koupi "Kawasaki Ninja H2" již použité

    Sejměte kryt sání/airboxu a endoskopem prohlédněte oběžné kolo kompresoru – zkontrolujte, zda nemá oťukané hrany lopatek od nasátých nečistot a zda není na hřídeli nadměrná vůle. Poslechněte motor na volnoběh a při jemném přidání plynu; charakteristické pískání kompresoru je v pořádku, kovové drhnutí nebo nepravidelné zvuky už ne. Prohlédněte těsnost pravého víka motoru a okolí převodu kompresoru, zda se neobjevují mapy oleje, a zkontrolujte, že vyfukovací (by-pass) ventil při zavření plynu reaguje plynule.

    Otestujte funkci elektroniky: přepínejte KTRC a jízdní režimy a sledujte, zda se změny projeví v chování motorky, vyzkoušejte KQS nahoru i dolů při ~4–6 tis. ot./min a sledujte, zda neškube. Proveďte krátkou zkoušku zásahu ABS na volném povrchu a zkontrolujte, zda na TFT (u 2019+) nejsou chybové kódy; u starších ročníků ověřte, zda proběhly aktualizace ECU a servisní kampaně. Prohlédněte brzdové kotouče na tepelné mapy a trhliny, změřte tloušťku a podívejte se na stav destiček a brzdové kapaliny (datum výměny).

    Proveďte zkušební jízdu a zkontrolujte plynulost záběru spojky a převodovky, zvlášť při plném plynu na 2.–3. rychlostní stupeň, a zda spojka neprokluzuje. Prohlédněte těsnost přední vidlice (kroužky oleje na trubkách), vůli ložisek řízení (zacukání při brzdění z nízké rychlosti) a vůli v uložení jednostranné kyvky a unašeče zadního kola. Ověřte stav řetězové sady a pneumatik 120/70 ZR17 a 200/55 ZR17; nadměrné pilování a modré kotouče mohou svědčit o těžké okruhové zátěži. Zkontrolujte také případné úpravy – výfuk bez katalyzátoru, přetryskovaný ECU nebo jiné převody – a vyžádejte si k nim dokumentaci, protože ovlivňují spolehlivost i homologaci.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový s kompresorem
    Zdvihový objem998 cm³
    Výkon147 kW (200 k) při 11000 ot/min
    Točivý moment137 Nm při 11500 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíShowa BFF 43mm
    Zadní odpruženíShowa BFRC monoshock
    Přední brzdaBrembo M50 330mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 250mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika200/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2085 mm
    Šířka770 mm
    Výška1125 mm
    Výška sedla825 mm
    Rozvor1455 mm
    Hmotnost238 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže17 l
    Spotřeba paliva8.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiKompresor, KTRC, ABS, Launch Control, Quickshifter
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s kompresorem a pokročilými technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou aerodynamikou a elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi