Honda XL750 Transalp je motorka s dobrodružným duchem, připravená pro novou generaci jezdců, kteří se chtějí vydat na cesty. Tento model, vyrobený v roce 2025, má najeto pouhých 2112 km a je prodáván jako demo motocykl. Motorka je vybavena bohatým příslušenstvím v hodnotě 32 000 Kč, které zahrnuje: - Nálepky disků kol - Kryt motoru - Kryt rukojetí - rozšíření - Kryty rukojetí - Trubkový kryt motoru - Kryt motoru - montážní sada - Rally stupačky - Asistent řazení Mezi hlavními rysy nového modelu je nová příď se dvěma výkonnými LED projektorovými světlomety a přepracovaný plexi štít z materiálu DurabioTM. Motorku pohání osmiventilový řadový dvouválcový motor, který poskytuje výkon 67,5 kW a točivý moment 75 Nm. Elektronicky řízená škrticí klapka (TBW) nabízí čtyři přednastavené jízdní režimy plus volitelný režim User, stejně jako systém nastavitelné kontroly trakce (HSTC) s integrovaným systémem pro zamezení zvedání předního kola (Wheelie Control) a třemi úrovněmi nastavení brzdění motorem. Ocelový rám je vybaven kompletním odpružením Showa s 43mm inverzní vidlicí SFF-CATM a zadním tlumičem Pro-Link, přičemž byla upravena nastavení tlumení. Dvoupístové brzdové třmeny efektivně brzdí na předních kotoučích, zatímco kola o rozměrech 21/18 palců jsou obutá do dušových pneumatik. Prémiová výbava zahrnuje nový pětipalcový TFT displej se systémem Honda RoadSync pro připojení chytrého telefonu, čtyřsměrový ovladač, ukazatele směru s funkcí automatického vypnutí a výstražná světla pro nouzové brzdění (ESS). K dispozici je také verze pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2.
2025
2.112 km
Včetně všech poplatků
Honda XL750 Transalp DEMO
Zlín
Honda XL750 Transalp je moderní adventure motocykl střední třídy, inspirovaný legendárním modelem Transalp z 80. let, navržený pro univerzální použití od městského provozu až po dálkové cestování v terénu. Pohání ho kapalinou chlazený řadový dvouválec o objemu 755 cm³ s rozvodem OHC Uni-cam, 8 ventily a klikovou hřídelí s 270° fází. Motor dosahuje výkonu 67,5 kW (90 k) při 9 500 ot./min a točivého momentu 75 Nm při 7 250 ot./min. Elektronické vstřikování PGM-FI a systém Throttle By Wire (TBW) umožňují plynulé dávkování výkonu a výběr z pěti jízdních režimů (Sport, Standard, Rain, Gravel, User).
Rám tvoří lehká ocelová konstrukce typu diamond. Přední odpružení zajišťuje 43mm inverzní vidlice Showa SFF-CA se zdvihem 200 mm, zadní kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a zdvihem 190 mm. Brzdy tvoří dva přední 310mm kotouče s dvoupístkovými třmeny a zadní 256mm kotouč s jednopístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS. Motocykl je osazen drátěnými koly s dušovými pneumatikami: 21″ vpředu (90/90-R21) a 18″ vzadu (150/70-R18). Výška sedla činí 850 mm, rozvor 1 560 mm, světlá výška 210 mm a pohotovostní hmotnost 210 kg. Palivová nádrž má objem 16,9 l, což umožňuje dojezd přes 350 km při spotřebě kolem 4,3 l/100 km.
XL750 Transalp nabízí moderní výbavu včetně pětipalcového TFT displeje s konektivitou Honda RoadSync, LED osvětlení, automatického vypínání směrovek a výstražných světel ESS. Systém HSTC (Honda Selectable Torque Control) s integrovaným Wheelie Control umožňuje nastavení trakce ve 3 úrovních. Design motocyklu kombinuje robustní adventure styl s aerodynamickými prvky, včetně přepracovaného plexi štítu Durabio™ a dvojitých LED projektorových světlometů. XL750 Transalp je ideální volbou pro jezdce hledající univerzální stroj s dobrodružným duchem a moderní technikou.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi