Nabízíme na prodej motocykl modelu, který slouží jako DEMO motocykl. Tento model byl uveden do provozu v roce 2025 a má najeto pouze 3399 km, což dokládá jeho výborný stav. K motocyklu je k dispozici příslušenství v hodnotě 33 500 Kč, které není zahrnuto v základní ceně. Motocykl je vybaven inovativním systémem Honda E-Clutch, který přináší zcela nový zážitek z jízdy. Tato technologie je určena pro všechny typy jezdců, od začátečníků po zkušené jezdce. Využívá pokročilé prvky rychlořazení a ručně ovládaných spojek, a kombinuje je s jedinečnou technologií dvouspojkové převodovky Honda, což zajišťuje vynikající výkon a ovladatelnost.
2025
3.399 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 650 R E-Clutch DEMO | Nový motocykl
Zlín
Honda CB 650R ztělesňuje spojení moderní retrospektivy a minimalistického naked designu. Čisté linie kapotáže, decentní lak a kontrastní detaily dávají stroji osobitý výraz, který zaujme na českých silnicích i mezi kužely v městské dopravě.
Vzpružená jízdní pozice a ergonomické sedlo poskytují pohodlí i na delších trasách, aniž by se ztratila sportovní odezva. Jezdec má dostatek prostoru pro pohyb, přitom cítí živou zpětnou vazbu od podvozku.
Odhalený rám a subtilní kapotáž usnadňují přístup k nejdůležitějším komponentám při údržbě. Podsedlová část navíc nabízí diskrétní prostor pro drobný náklad nebo sportovní zadní sedlo bez narušení elegantní siluety motocyklu.
Hladký průběh výkonu dvouválce a okamžitá reakce na plyn dávají jezdci jistotu při rozjezdech z křižovatek i při rychlém předjíždění na okreskách. Motor se chová předvídatelně v celém rozsahu otáček.
Kompaktní konstrukce a nízká hmotnost motocyklu zaručují lehké a intuitivní manévrování v hustém provozu i při ladném průjezdu zatáčkami. Honda CB 650R přebírá iniciativu, stačí jen naznačit změnu směru.
Sportovní podvozek s vyváženým nastavením pružin a tlumičů pohltí výmoly i drobné nerovnosti českých cest, a přesto udrží tuhost v rychlých pasážích. Výsledkem je komfort na dlouhé trasy i radost z ostré jízdy.
Udělej odmontování bočních krytů motoru a prohlédni svary rámu a přechody svařenců, a dávej pozor na mikropukliny či korozi kolem hlavového složení, protože zanedbané spoje mohou vést k neklidnému chování řízení ve vyšších rychlostech.
Udělej synchronizaci škrticích klapek a několikrát zkoušej motor v různých režimech otáček, a dávej pozor na nerovnoměrný chod a cukání, protože chybné seřízení vstřikování odhalí právě nepravidelný tah v kritických situacích.
Udělej inspekci uchycení výfukových svodů u hlavy válců a dotáhni všechny svorníky, a dávej pozor na únik spalin nebo usazování sazí kolem přírub, protože poškozené těsnění či povolené šrouby snižují výkon a zvyšují vibrace.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi