Ducati Monster SP je dvoumístná silniční motorka od prvního majitele, s původem z České republiky. První registrace proběhla v březnu 2025. Motorka disponuje motorem o objemu 937 ccm a výkonu 81 kW, přičemž má najeto 10 449 km. Je plně pojízdná a funkční, pravidelně servisovaná – po posledním servisu včetně výměny olejů a filtrů jsou k dispozici doklady. Platná STK je do března 2031. Původní cena nové motorky byla 397 900 Kč. Motorka je maximálně vybavena a obsahuje vyhřívané rukojeti v hodnotě 8 830 Kč. K dispozici je kompletní výpis příplatkové výbavy v přiložené kupní faktuře. Ducati Monster SP má kapacitu palivové nádrže 14 litrů, suchou hmotnost 163 kg (pohotovostní 185 kg) a výšku sedla, která je nastavitelná ve třech variantách – 840, 850 nebo 810 mm. Poháněna je motorem Testastretta 11° V2 se zdvihovým objemem 937 ccm, výkonem 111 hp (82 kW) a točivým momentem 93 Nm. Palivový systém využívá elektronické vstřikování Ride-by-wire a výfukový systém je typu 2-1-2, přičemž motorka splňuje emisní normu Euro 5. Převodovka je šestistupňová s rychlořazením DQS. Rám má páteřovou konstrukci s rozvorem 1472 mm. Přední odpružení zajišťují plně stavitelné vidlice Öhlins USD, zatímco zadní odpružení tvoří oboustranná kyvná vidlice s plně stavitelnou jednotkou Öhlins. Brzdový systém je složen z radiálních brzd Brembo s ABS vpředu i vzadu. Motorka je dále vybavena 4,3” TFT displejem a pokročilou elektronikou, která zahrnuje jízdní režimy, ABS, DTC, DWC a DPL. Osvětlení je kompletní LED s denním svícením (DRL) a dynamickými směrovkami. Dalšími prvky výbavy jsou USB zásuvka, větrný štítek, kryt sedla spolujezdce a Li-Ion baterie. Olejový servis je doporučován každých 15 000 km nebo 12 měsíců, zatímco Desmo servis je plánován na každých 30 000 km.
2025
10.449 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster SP rv.2025 Původ ČR, 1.Majitel, TOP
Praha 1
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi