CFMOTO 700CL-X Heritage je stylový motocykl, který kombinuje sportovní a uvolněný charakter, ideální pro každodenní jízdu. S elegantními detaily se dokáže přizpůsobit různým jízdním stylům.
Motor: Nový motor je odvozen z osvědčených jednotek řady 650. Zvýšení objemu o 6,5 % přineslo navýšení výkonu a kroutícího momentu o 20%. Motor obsahuje:
Trakční kontrola: Doplněný systém trakční kontroly (TC) zajišťuje, že jezdec zvládne neočekávané situace, přičemž systém je možné deaktivovat pro čistý zážitek z jízdy.
Podvozek: Stavitelné podvozky KYB umožňují přizpůsobení motocyklu vašemu jízdnímu stylu. Uživatelé mohou volit mezi přesností řízení nebo uvolněnou plavností.
Osvětlení: Výjimečný LED světelný podpis ve tvaru písmene „X“ nejen identifikuje rodinu CL-X, ale také poskytuje účinné osvětlení.
Komunikační jednotka T-Box: Umožňuje přenos dat z vozidla do mobilní aplikace CFMOTO Ride, kde můžete sledovat:
Funkce MotoPlay: Umožňuje přenos navigace z aplikace CFMOTO Ride na displej motocyklu.
Tempomat: Pro pohodlnou jízdu na silnici lze využít tempomat, který usnadňuje cestování v uvolněném stylu.
Záruka: Pro všechny nové zákazníky platí prodloužená záruka 5 LET / 40.000 km při zakoupení motocyklu CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR.
2025
0 km
Včetně všech poplatků
CF Moto 700 CL-X Heritage 2025
Třebíč
CF Moto 700 CL-X Heritage je středněobjemový neo-retro roadster se scramblerovým nádechem, mířící na jezdce, kteří chtějí styl, moderní techniku a poctivý výkon bez přehnané hmotnosti. S paralelním dvouválcem o objemu 693 cm³ nabízí výkon 55 kW při cca 8 500 ot./min a 68 Nm v 6 500 ot./min, takže zvládá svižné přesuny i pohodové kroužení. Šestistupňová převodovka, antihoppingová spojka a pohotovostní hmotnost okolo 196 kg dávají motocyklu vyvážený mix dynamiky a ovladatelnosti; k dispozici je i úprava na 35 kW pro kategorii A2.
Design kombinuje moderní LED technologie s klasickými tvary – kulatý světlomet s charakteristickým denním svícením ve tvaru „X“ a minimalistický zadek s krátkým blatníkem tvoří jasně rozpoznatelný podpis. Sedlo s retro prošíváním a široká řídítka podporují uvolněný, vzpřímený posed vhodný do města i na okresky. Nádrž o objemu 13 litrů je tvarovaná pro dobré kolenní opory a navazuje na boční panely v industriálním stylu.
Pod kabátem je kvalitní podvozek: vpředu USD vidlice KYB o průměru 41 mm s plnou nastavitelností (předpětí, komprese, odskok) a zdvihem 150 mm, vzadu centrální tlumič KYB s nastavením předpětí a odskoku, rovněž se 150 mm zdvihu. Brzdí se komponenty J.Juan – vpředu radiální čtyřpístek na 320mm kotouči, vzadu 260mm kotouč – s dvoukanálovým ABS Continental. Kola 18"/17" obouvají Pirelli MT60 RS (110/80 R18 vepředu, 180/55 R17 vzadu), přístrojovka je kruhový LCD panel a nechybí tempomat, ride-by-wire a dvě jízdní mapy (Eco/Sport).
Silnou stránkou je motor – plynulý nástup výkonu od středních otáček, hutný zátah 68 Nm a kultivovaný projev dvouválce dávají jistotu při předjíždění i na výjezdech ze zatáček. Geometrie a 18" přední kolo přináší stabilitu, přesto zůstává řízení lehké a přesné i v nižších rychlostech. Sedlo kolem 800 mm a neutrální ergonomie potěší menší i vyšší postavy na denní dojíždění i víkendové vyjížďky.
Elektronika pomáhá v praxi: ride-by-wire s mapami Eco/Sport dovolí přizpůsobit reakci plynu podmínkám, tempomat uleví na delších přesunech a ABS Continental funguje předvídatelně i na horším povrchu. Antihoppingová spojka zjemní podřazování a snižuje únavu v provozu. Kompletní LED osvětlení zlepšuje viditelnost a kruhový LCD přehledně zobrazuje klíčová data, včetně napětí baterie a spotřeby.
Technickým benefitem je kvalitní podvozek KYB s reálnou možností doladění pro sólo jízdu i jízdu ve dvou, přičemž jednopřevodový přední brzdový kotouč s radiálním třmenem šetří neodpruženou hmotnost bez ztráty brzdného účinku. Pohon řetězem 520 znamená levný a dostupný spotřební materiál, J.Juan a Pirelli zase snadnou dostupnost dílů. Jednoduchá konstrukce DOHC/8V s valivým vyvažovákem a rozumné servisní intervaly drží náklady při zemi.
Startujte studený motor a poslouchejte rozvodový řetěz – při cca 2–3 tis. ot./min nemá výrazně chřestit ani kolísat volnoběh. Otestujte reakci plynu v režimech Eco i Sport, zkontrolujte, zda se na přístrojovce nerozsvěcují chybové kódy. Ověřte funkci tempomatu (plynulé držení rychlosti a korektní vypnutí brzdovou páčkou i spojkou) a vyžádejte si informaci o případných aktualizacích softwaru řídicí jednotky u dealera.
Zvedněte předek a zkontrolujte vůli v krku řízení, posuňte vidlice a sledujte případné zadrhávání; prohlédněte trubky 41mm USD na rýhy a únik oleje kolem gufer. Změřte tloušťku brzdových destiček, prohlédněte 320mm kotouč, zda není zvlněný, a při pomalé jízdě otestujte pulzaci do páčky; vyzkoušejte, že ABS zasahuje plynule na čisté, bezpečné ploše. Zkontrolujte rovněž zadní tlumič – nastavení odskoku by mělo mít citelný účinek a kyvná vidlice nesmí mít vůle v uložení.
Zkontrolujte sekundární převod: změřte průvěs řetězu (zhruba 25–30 mm uprostřed mezi koly), prohlédněte zuby rozety a pastorku na „háky“ a suchá místa v článcích. Zkontrolujte stav pneumatik a rozměry 110/80 R18 a 180/55 R17, datum výroby a rovnoměrné sjíždění; Pirelli MT60 RS by neměly být ztvrdlé či popraskané. Sejměte sedlo a zkontrolujte kabeláž, konektory a baterii, případné dodatečné příslušenství (USB zásuvky, držáky) musí být zapojené čistě; proveďte zkušební jízdu a sledujte stabilitu ve středních rychlostech, plynulost palivové mapy a případné prokluzování spojky při plné akceleraci.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi