Na prodej je předváděcí motocykl Aprilia RS 660 Factory z modelového roku 2025, s najetými pouze 2103 km. První registrování proběhlo v květnu 2025, přičemž technická kontrola platí do května 2031. Motocykl je stále v záruce do 13. května 2029. Motocykl je vybaven paralelním dvouválcem s objemem 659 cm³ a výkonem 105 HP (77,2 kW) při 10 400 ot./min. Max. točivý moment činí 70 Nm při 8 400 ot./min. Převodovka je 6rychlostní a součástí motocyklu je vícelamelová mokrá spojka s prokluzovým systémem. Rám motocyklu je z lehkého hliníku a nabízí vynikající stabilitu. Přední odpružení tvoří vidlice Kayaba (41 mm USD) s nastavitelným odskokem a předpětím, zatímco zadní odpružení zahrnuje monoshock Kayaba s podobnými možnostmi nastavení. Brzdový systém se skládá z dvojitého plovoucího kotouče (320 mm) s radiálními třmeny Brembo vpředu a kotouče 220 mm vzadu s třmenem Brembo. Kola jsou litá, přičemž přední má rozměr 17" x 3.5” a zadní 17" x 5.5”. Výška sedla činí 820 mm a kapacita nádrže je 15 litrů. Pohotovostní hmotnost motocyklu je 183 kg. Mezi základní výbavu patří full LED světlomety a směrovky se světelným podpisem, lepený 5“ TFT přístrojový panel, podsvícené ovladače a systém APRC se 6osou inerciální jednotkou, který zahrnuje kontrolu trakce, motorovou brzdu, náklonové ABS, anti-wheelie, Aprilia Launch Control, 5 jízdních režimů a tempomat. Dále je součástí i systém Aprilia Quick Shift a kovové opletené brzdové hadice. Tento motocykl nabízí skvělou kombinaci výkonu, technologií a komfortu, ideální pro všechny nadšence do motocyklového sportu.
2025
2.103 km
Včetně všech poplatků
Aprilia RS 660 Factory Dark Banshee
Průhonice
Aprilia RS 660 je středně velký supersportovní motocykl představující novou éru lehčích a obratnějších sportbikeů od značky Aprilia, uvedený na trh v roce 2020. Pohání jej kapalinou chlazený paralelní dvouválec o objemu 659 ccm s rozvodem DOHC a čtyřmi ventily na válec, který vyvíjí plných 100 k (73,5 kW) při 10 500 ot./min a točivý moment 67 Nm při 8 500 ot./min. Systém Ride-by-Wire zajišťuje citlivou a precizní reakci na plyn, zatímco elektronicky řízený quickshifter umožňuje plynulé řazení nahoru i dolů bez použití spojky. Elektronický balíček APRC zahrnuje pět jízdních režimů, náklonový ABS, trakční kontrolu, wheelie control a brzdění motorem pro maximální bezpečnost a jistotu na silnici i na okruhu. Rám tvoří hliníková twin-spar konstrukce s motorem jako nosnou součástí, což přispívá k nízké suché hmotnosti kolem 169 kg a ideální tuhosti. Přední odpružení obstarává plně nastavitelné 41 mm upside-down vidlice Kayaba, vzadu je monoshock se samostatným nastavením předpětí a odskoku. Brzdnou sílu zabezpečují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo. 5" barevný TFT displej s optickým spojem poskytuje přehledné zobrazení všech jízdních parametrů, telemetrie a funkční nastavení podsvícenými tlačítky. Aerodynamická kapotáž s integrovanými křidélky a full-LED osvětlovací soustavou podporuje stabilitu při vysokých rychlostech i agresivní vzhled. S 15litrovou nádrží a sportovní ergonomií nabízí RS 660 ideální kompromis mezi ostrým sportovním zážitkem a praktickým využitím pro každodenní i víkendové jízdy.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi