Motorka je ve výborném stavu, s najetými 32 000 km a platnou STK do dubna 2029. Je to první majitel a motorka byla pravidelně servisována v autorizovaném servisu. Poslední výměna oleje a filtru proběhla v dubnu 2025 a je na ní nová řetězová sada. Motorka není havarovaná, má pouze drobné kosmetické vady, které jsou patrné z přiloženého foto. Na motorce jsou nainstalovány různé výbavy a doplňky. Kromě originálního výfuku je zde také fake výfuk Akrapovič (nehomologovaný). Dále je vybavena vrchním kufrem SHAD SH39, padacím rámem, předním kouřovým plexi, aftermarket spojkovou a brzdovou páčkou a chrániči řídítek. Motorka je plně připravena na sezónu. Pneu Pirelli Angel CT byla obuta v roce 2024.
2024
32.000 km
Včetně všech poplatků
KTM Duke 125
Strupčice
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi