Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Honda / Honda XL 750 Transalp / Honda XLV 750

    2024 Honda XLV 750 • 7.700 km

    nový stavbohatá výbavavyhřívané gripygarážovánospolehlivost modelumoderní designkosmetické vadymožný nájezdvyšší hmotnostterénní použití
    2024 Honda Honda XL 750 Transalp - 7 700 km - Fotka 1
    1 / 15

    Přehled

    Stav vozidla: Transalp 750 se nachází v novém stavu a byla garážována.

    Speciální výbava:

    • Quickshifter
    • Sportovní výfuk s ABE
    • Motorgenerátor
    • Vyhřívané gripy
    • Ochrana madel
    • Hliníková ochrana řetězu
    • Nerezová mřížka chladiče
    • Navigace s držákem Tomtom
    • Palubní zásuvka
    • Vysoké plexisklo + deflektor

    K vozidlu je přiložen nový zadní plášť. Je plně natankováno a má celoroční registraci.

    Rok

    2024

    Nájezd

    7.700 km

    207.733 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Honda XLV 750

    Schlieben


    Skvělý vstupní motocykl do světa supersportůŽádné problémy za 12 k kmVýborná ovladatelnost a pohodlíIdeální pro cestování i denní ježděníMotor má dostatek síly, ale je přitom úspornýDesign je moderní a přitažlivýSkvělá komunita a dostupné náhradní dílyPříjemná výška sedla pro jezdce všech výšek

    Informace o modelu

    "Honda XL 750 Transalp"

    O modelu "Honda XL 750 Transalp"

    Honda XL 750 Transalp je moderní středněobjemové adventure, které v nabídce značky vyplňuje mezeru mezi CB500X a CRF1100L Africa Twin. Pohání jej nový kapalinou chlazený dvouválec do „řady“ o objemu 755 cm³ (8 ventilů, SOHC Unicam, 270° klikovka), naladěný na 67,5 kW při 9 500 ot./min a 75 Nm při 7 250 ot./min. Se suchou silnicí i šotolinou si poradí lehký ocelový rám a vyvážené podvozkové nastavení; pohotovostní hmotnost se pohybuje kolem 208 kg a díky 16,9l nádrži zvládne Transalp reálný dojezd přes 400 km.

    Design navazuje na legendární jméno Transalp: štíhlá kapotáž, vysoký plexištít a úzký střed usnadňují ovládání ve stoje i v nízkých rychlostech. Drátěná kola v rozměrech 21" vpředu a 18" vzadu (s dušemi) dávají motocyklu jasnou offroadovou stopu, zatímco ergonomie (cca 850 mm výška sedla) podporuje celodenní cestování. Světlá výška přibližně 210 mm chrání podvozek na rozbitém povrchu, přitom si Transalp drží čisté a funkční linie bez zbytečných převisů.

    Technicky staví na 43mm USD vidlici Showa SFF-CA s dlouhým zdvihem (cca 200 mm) a zadním Pro-Linkem (cca 190 mm), dvoukanálovém ABS a dvojici předních kotoučů 310 mm s dvoupístkovými třmeny Nissin. Elektroniku řídí ride-by-wire s pěti jízdními režimy (Sport, Standard, Rain, Gravel, User), pětistupňovým HSTC (Honda Selectable Torque Control) s integrovanou kontrolou zdvihu předního kola a možností vypnout ABS na zadním kole pro jízdu v terénu. Nechybí asistenční a antihoppingová spojka, 5" barevné TFT s konektivitou Honda RoadSync a plné LED osvětlení včetně nouzového přisvícení ESS.

    Výhody používání "Honda XL 750 Transalp"

    Hlavní devízou je motor – kultivovaný, ale výrazný charakter 270° dvouválce táhne odspodu, ochotně točí a má dost výkonu na svižné předjíždění i s bagáží. Podvozek je stabilní ve vyšších rychlostech a zároveň čitelný na šotolině; dlouhé zdvihy a neutrální geometrie dávají jezdci jistotu. Nízká hmotnost v kategorii usnadňuje manévrování ve městě i při cestování ve dvou.

    Elektronická výbava je praktická a nenásilná: pět režimů jízdy znatelně mění odezvu plynu, brzdění motorem a citlivost trakce podle povrchu. HSTC má jemnou regulaci a v režimu Gravel dovolí pracovat zadnímu kolu; v User profilu si vše nastavíte podle sebe, včetně vypnutí ABS na zadku. TFT displej je přehledný i na slunci, párování přes RoadSync umožní navigaci, hovory a hudbu z kokpitu bez nutnosti dodatečných držáků.

    Provozní stránka potěší nízkou spotřebou kolem 4,5 l/100 km a dlouhými servisními intervaly (olej 12 000 km/1 rok, kontrola ventilů typicky 24 000 km). Ocelový rám a běžné servisní rozměry komponentů znamenají snadnou údržbu i mimo autorizovaný servis. Díly a příslušenství (padací rámy, kryt motoru, quickshifter, vyšší plexi, vyhřívané rukojeti) jsou široce dostupné, takže si motorku snadno doladíte pro cestování nebo lehký offroad.

    Na co si dát pozor při koupi "Honda XL 750 Transalp" již použité

    Zkontrolujte stav kol a výpletu: zvedněte předek, protočte kolo a sledujte házivost ráfku; zkontrolujte dotažení a korozi drátů a vůli ložisek kol. Prohlédněte pneumatiky s duší na stopy „cvaknutí“ o ráfek a starší záplaty; u enduro použití hledejte promáčkliny zejména na předním 21" ráfku. Zkontrolujte těsnost gufer vidlice a rovnoměrnost zatlumení – po prudkém brzdění nesmí vidlice „odskakovat“.

    Otestujte elektroniku a režimy: při zapnutí motocykla zkontrolujte, zda se na TFT neobjevují chybové kódy a zda funguje joystick a přepínače na levém ovladači. Projeďte se v režimech Rain/Sport/Gravel a sledujte rozdílnou odezvu plynu a zásahy HSTC; v režimu Gravel/User otestujte možnost vypnout ABS na zadním kole a ověřte, že se po vypnutí nerozsvěcí varovné kontrolky nad rámec standardu. Spárujte telefon přes RoadSync a vyzkoušejte navigační pokyny i ovládání hudby – výpadky spojení mohou ukazovat na problém s jednotkou či kabeláží.

    Prověřte motor a pohon: proveďte studený start a poslouchejte nezvyklé zvuky rozvodů nebo nadměrné klepání z area kliky; při jízdě otestujte plynulost přidávání v nízkých otáčkách bez cukání. Zkontrolujte spojku – při prudké akceleraci na vyšší kvalty nesmí prokluzovat; pokud je namontován quickshifter, otestujte řazení nahoru/dolů v částečném i plném plynu. Sejměte spodní kryt a prohlédněte svody, olejovou vanu a spodní část chladiče na údery od kamení a úniky; zkontrolujte vůli řetězu, stav vodicích lišt na kyvce a případné rýhy od špatného napnutí.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
    Zdvihový objem755 cm³
    Výkon68 kW (92 k) při 9500 ot/min
    Točivý moment75 Nm při 7250 ot/min
    Převodovka6-stupňová nebo DCT
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíShowa 43mm
    Zadní odpruženíPro-Link monoshock
    Přední brzdaNissin 310mm kotouče
    Zadní brzdaNissin 256mm kotouč
    Přední pneumatika90/90-21
    Zadní pneumatika150/70 R18

    Rozměry

    Délka2325 mm
    Šířka960 mm
    Výška1390 mm
    Výška sedla850 mm
    Rozvor1560 mm
    Hmotnost208 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže16.9 l
    Spotřeba paliva4.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiDCT dostupné, ABS, trakční kontrola, jízdní režimy
    Informace o modeluNová generace legendárního adventure motocyklu
    Informace o generaciAktuální generace s moderním twin motorem

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi