Honda Africa Twin DCT ES je téměř nová motorka v perfektním stavu, vždy garážovaná a řádně udržovaná. Je vybavena pokročilým elektronickým odpružením Showa EERA™, které je elektronicky nastavitelné vpředu i vzadu. Motorka nabízí 6-stupňovou DCT (Dual Clutch Transmission) s automatickými režimy D a S, rychlým manuálním řazením prostřednictvím páček a inovativními funkcemi, jako je G-Switch, detekce náklonu a detekce zatáček díky IMU. Ve výbavě nechybí různé jízdní režimy, včetně Tour, Urban, Gravel a Off-Road, spolu se samo-nastavitelným HSTC (Honda Selectable Torque Control) a různými úrovněmi Wheelie Control. Motorka je také vybavena Cornering ABS s on-road a off-road módem, což přispívá k její univerzálnosti a bezpečnosti. Na palubě se nachází 6,5-palcový TFT Touch-LCD displej, který je ovládán přes dotykovou obrazovku a umožňuje snadnou změnu režimů jízdy, nastavení odpružení, HSTC a ABS. Pro moderní potřeby je motorka vybavena Bluetooth konektivitou, Apple CarPlay, Android Auto, USB portem a 12V zásuvkou. Doplňky zahrnují tempomat, Rally shifter pro řazení levou nohou, prodloužené rukávce od Hondy, touring štít od WRS a nosník na zavazadla od Outback Motortrek.
2024
6.714 km
Honda CRF1100L Africa Twin je všestranný adventure stroj navržený pro dlouhé dálkové jízdy i náročné terénní výpravy. Pohání jej kapalinou chlazený čtyřdobý paralelní dvouválec Uni-cam se čtyřmi ventily na válec o objemu 1084 cm³, kompresním poměrem 10,5 : 1, maximálním výkonem 75 kW (100,5 k) při 7 500 ot./min a točivým momentem 112 Nm při 5 500 ot./min. Přenos síly obstarává blízkořazená šestistupňová převodovka s možností volitelné dvouspojkové automatické DCT, konstantní řetězový konec a vícelamelová spojka s antihoppingovým systémem. Podvozek tvoří částečně dvojitý ocelový rám a hliníková kyvná vidlice Pro-Link, vpředu 45mm obrácená cartridge vidlice Showa se zdvihem 210 mm, vzadu Pro-Link plynový tlumič se zdvihem 200 mm; u verze ES je odpružení elektronicky nastavitelné pomocí Showa EERA™. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 310 mm plovoucí kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu 256 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, doplněné dvoukanálovým ABS s IMU a režimy pro on-road i off-road. Motocykl sedí na drátěných kolech 19″ vpředu (pneumatiky 110/80-19) a 18″ vzadu (150/70-18), výška sedla je 850–870 mm, světlá výška 220 mm, palivová nádrž pojme 18,8 l a pohotovostní hmotnost je 231 kg (MT) či 242 kg (DCT). Elektroniku doplňuje ride-by-wire, šestiosá IMU, HSTC trakční kontrola, volitelné jízdní režimy Road/Rain/Gravel/Off-road/WT, tempomat, 6,5″ TFT displej a volitelný 12V USB port.
Včetně všech poplatků
Honda CRF 1100DCT ES
Tielt