**Popis motocyklu: Ducati Panigale V4 S** Ducati Panigale V4 S je ukázkou evoluce rychlosti a výkonu, která přináší ohromující zážitky z jízdy. Tento téměř nový motocykl se nachází ve velmi dobrém stavu, opotřebované části odpovídají nízkému počtu najetých kilometrů, a momentálně není potřeba žádných oprav. **Standardní výbava:** - Režimy jízdy a výkonu - ABS EVO v zatáčkách - DTC EVO 3 (systém kontroly trakce) - DWC EVO (systém kontroly výtlaku) - DSC (dynamický kontrolní systém) - EBC EVO (elektronická kontrola brzd) - DPL (systém řízení brzdné síly) - Quickshift Up / Down EVO 2 (rychlé přeřazení) - Plně LED světlomety s denním svícením - Elektronické odpružení EVO s podvozkem Öhlins a tlumičem řízení - Lithium-iontová baterie - Kovaná hliníková kola Marchesini - Rukojeti v závodním stylu - Dvoubarevné sedlo **Speciální příslušenství:** - Krátký držák SPZ Evotech - Blikače Ducati Performance Motocykl nebyl nikdy používán jako demomodel, je německého prvotního dodání a měl pouze jednoho majitele. Je registrace platná do května 2025, bez nehod a pádů, a lze říci, že je v prakticky novém stavu, s dodávkou dvou klíčů. Tento model je ideální volbou pro nadšence, kteří hledají výkonný a technologicky vyspělý motocykl, který splňuje nejnáročnější standardy kvality a bezpečnosti.
2024
1.371 km
Ducati Panigale V4 je vrcholný supersportovní motocykl uvedený v roce 2018, postavený kolem čtyřválcového Desmosedici Stradale V4 o objemu 1 103 cm³ s desmodromickým rozvodem, který dává 160,9 kW (218,8 k) při 13 000 ot./min a 124 Nm při 10 000 ot./min. Rám tvoří hliníkový perimeter se Symmetrical Hollow Swingarm, využívající motor jako nosnou součást, a je vepředu osazen 43mm plně stavitelnou Showa USD vidlicí (u verze V4 S Öhlins NPX s TiN povlakem) se 120 mm zdvihu, zatímco vzadu tlumí Sachs / Öhlins TTX36 se 130 mm zdvihu. Šestistupňová převodovka se suchou vícelamelovou spojkou a Ducati Quick Shift EVO zajišťuje okamžité změny převodů bez vypínání plynu. Brzdy Brembo – vpředu dva 330 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Stylema, vzadu 245 mm kotouč – doplňuje náklonově citlivé ABS a Cornering Brake Control. 5″ barevný TFT displej s Ducati Multimedia Systemem, Bluetooth a možností záznamu telemetrie umožňuje plnou kontrolu nad daty i multimédii. Čtyři jízdní režimy (Race A, Race B, Sport, Street) se samostatným nastavením výkonu, motorové brzdy, trakční kontroly, řízení zadních kol a ABS EVO dávají jezdci svobodu přizpůsobit si chování motorky. Aerodynamické kapotáže s integrovanými winglety zvyšují přítlak, zatímco 16l nádrž, sedlo ve výšce 830 mm a pohotovostní hmotnost 204 kg vytvářejí ideální kompromis mezi stabilitou ve vysokých rychlostech a ovladatelností. Originální příslušenství od karbonových křídel až po sportovní výfuky Termignoni či vyhřívané gripy promění Panigale V4 v ultimátní traťový i silniční stroj.
Včetně všech poplatků
Ducati Panigale V4 SModell 24 Junge Gebrauchte
Bretten