Ducati DesertX Rally ve vynikajícím stavu, pečlivě udržovaná a s minimálním počtem ujetých kilometrů (1300 km). Motocykl byl zakoupen nový v Ducati Appia a má pouze jednoho majitele. Je vybavena množstvím kvalitního příslušenství, které zahrnuje: - Kompletní výfuk Termignoni Racing - Vzduchový filtr Sprintfilter P01 - Předpříprava pro Quadlock - Uhlíkové boční díly - Ochranu řetězu z uhlíkových vláken - Ochranu rámu z uhlíkových vláken - Kryt čerpadla zadního kola z uhlíkových vláken - Krátký blatník Acerbis - Zrcátka na řídítkách - Víčko olejového plnění z Ergalu - Přední a zadní dorazy z Ergalu/gumy - Nýtky stojánku CNC - Ochranu ABS CNC z Ergalu - Držák SPZ Fender Delete NRC - Zadní LED dynamické světlo/směrovky - Přední LED směrovky CNC - Ochranu vodního čerpadla CNC - Červené CNC inspekční víčko Součástí prodeje je také stojan a ochranný plášť. Motocykl je plně připraven na každou cestu, není potřeba žádná údržba. Základní cena motorky je 18 000 €, opt cena 20 000 €. Mírná jednatelnost po prohlídce.
2024
1.300 km
Ducati Multistrada V4 je špičkový cestovní enduro motocykl představený v roce 2021, který spojuje vynikající dálnicové vlastnosti s lehkostí v technickém terénu. Typický motor Granturismo V4 o úhlu 90° a objemu 1 158 cm³ disponuje variabilním časováním ventilů Desmodromic a dává maximální výkon 125 kW (170 k) při 10 500 ot./min a točivý moment 125 Nm při 8 750 ot./min. Šestistupňová převodovka s Ducati Quick Shift EVO umožňuje bleskové řazení nahoru i dolů bez zavření plynu, zatímco suchá vícelamelová spojka přispívá autentickému pocitu z jízdy. Rám tvoří lehká hliníková monocoque konstrukce, která společně s motorem jako nosnou součástí zajišťuje výjimečnou tuhost a agilitu. Multistrada V4 je sériově vybavena 50mm obrácenou vidlicí Marzocchi s 170 mm zdvihu a centrálním tlumičem Sachs s 170 mm zdvihu; verze V4 S pak přidává elektronicky řízené Öhlins Smart EC 2.0 pro okamžité přizpůsobení nastavení. 17″ kola obouvají pneumatiky Pirelli Scorpion Trail II pro optimální přilnavost na silnici i v lehčím terénu, brzdy tvoří dva 330 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema vpředu a 265 mm kotouč vzadu s náklonově citlivým ABS EVO a Cornering Brake Control. Elektronika vychází z 5″ barevného TFT displeje s modulárním systémem Ducati Connect pro navigaci, mobilní notifikace a záznam dat; k dispozici je pět jízdních režimů (Sport, Touring, Urban, Enduro, Wet), Ducati Traction Control, Wheelie Control, DTC, DWC, Vehicle Hold Control a tempomat. Multistrada V4 S navíc nabízí radarové systémy pro adaptivní tempomat a detekci mrtvého úhlu. S nádrží o objemu 22 l dosahuje dojezdu přes 400 km, sedlo je nastavitelné mezi 840–860 mm a pohotovostní hmotnost se pohybuje kolem 204 kg (218 kg u verze S). Řadu cestovních doplňků doplňují lehké hliníkové kufry, karbonová aerodynamická křidélka, vyhřívané gripy nebo sportovní výfuk Termignoni, díky nimž se Multistrada V4 stává univerzálním společníkem pro delší výpravy i dynamickou jízdu na silnicích i mimo ně.
Včetně všech poplatků
Ducati DesertXRally
roma