Ducati Multistrada V4 S Full, rok 2024, s maximální výbavou a zárukou do roku 2028. Motorka byla najetá pouze 19 000 km a byla pravidelně servisována v autorizovaném servisu Ducati. Jako první majitel a s původem v ČR nabízím svůj stroj v perfektním stavu. Mezi výjimečné prvky výbavy patří adaptivní tempomat, senzor mrtvého úhlu, boční kufry Ducati, centrální stojan, vyhřívaná sedadla pro řidiče a spolujezdce, vyhřívané gripy a přední karbonový blatník. Motorka má také homologovanou koncovku Akrapovič a rychlořazení. Doplňky zahrnují spodní padací rám, snížené sedlo Ducati (původní sedlo je rovněž k dispozici) a horní plotnu Givi. Motor Granturismo V4 s výkonem 170 HP zajišťuje hladký a výkonný projev. Inovativní podvozek a ergonomická řešení, spolu s nejpokročilejší elektronikou Ducati a prvním předním a zadním radarovým systémem na motocyklu na světě, poskytují jedinečný zážitek z jízdy, který je zábavný, univerzální a intuitivní.
2024
19.000 km
Včetně všech poplatků
Ducati Multistrada V4 / S
Rousínov
Ducati Multistrada V4 zaujme robustní siluetou a sportovně turistickým duchem, který naznačuje připravenost na dlouhé přesuny i lehčí terénní úseky. Ostré linie kapotáže a výrazný přední štítek dotvářejí dojem mašiny, která si s ničím neláme hlavu.
Pozice jezdce je vzpřímená a prostorná, což umožňuje ujet stovky kilometrů bez pocitu únavy. Sedlo nabízí dostatek místa pro cestujícího i zavazadla, přičemž zachovává motocyklistický šmrnc živený italskou tradicí.
Minimalistické kryty pod kapotou usnadňují přístup k hlavním servisním bodům a podtrhují logiku konstrukce, kde každý díl slouží jasnému účelu. Multistrada V4 působí nenuceně agresivně a zároveň připraveně na další dobrodružství.
Dynamičnost a pohodlí jízdy se snoubí díky semi-aktivnímu Skyhook odpružení, které se samo přizpůsobuje stavu silnice. Výsledkem je plynulý a stabilní zážitek bez kompromisů mezi komfortem a sportem.
Adaptivní tempomat s radarovým systémem udržuje nastavenou rychlost a bezpečný odstup, takže dlouhé úseky dálnice uběhnou jako mávnutím křídla. Interaktivní přístrojový panel navíc nabízí přehled o jízdním režimu, navigaci i stavu elektroniky v reálném čase.
Ducati nabízí propracovanou ergonomii a možnost rychlých úprav výšky plexi, opěrky i řídítek. Každý jezdec si tak stroj dokáže přizpůsobit bez nutnosti specializované dílny, ať už se chystá na klidnou projížďku či ostrou zatáčkovou délku.
Udělej demontáž bočních krytů motoru a zkontroluj kvalitu svarů rámu u hlavového složení, a dávej pozor na trhlinky ve svarech a vůli v ložiskách, protože narušená tuhost rámu se projeví neklidem ve vyšších rychlostech a snižuje jízdní jistotu.
Udělej test semi-aktivního Skyhook odpružení tím, že několikrát přepneš mezi režimy Sport a Touring, a dávej pozor na prodlevy v reakci tlumičů a nejednotné nastavení výšky, protože vadné senzory mohou způsobit náhlé změny výšky podvozku při jízdě.
Udělej ověření funkce adaptivního tempomatu a radarového Blind Spot Detection tím, že projedeš odstup mezi dvěma vozidly, a dávej pozor na výpadky varování či nestabilní udržování rychlosti, protože porucha radarů ohrožuje bezpečnost a komfort na delších cestách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi