Motorka je ve stavu nového stroje s najetými pouze 3.250 km. Model 937 disponuje výkonem 111 hp a 93 Nm. Je vybavena kvalitními komponenty jako jsou Ohlins, Brembo, Termignoni a quick shifter. Navíc má nové top pneu. Motorka byla zakoupena v roce 2024 u autorizovaného prodejce a je k ní prodloužená záruka do května 2028. Celý stroj je chráněn pokročilou samoopravnou fólií PPF, která zajistí ochranu lakovaných dílů, světlometu a displeje. Tato ochrana stála přibližně 20.000 CZK. K motorce byl dokoupen originální spodní designový plast a zadní sedlo pro spolujezdce. Moto je v dokonale zachovalém stavu, bez jakýchkoli škrábanců nebo jiných vad. Bylo prováděno kompletní servisy, včetně ročního servisu. Z důvodu nedostatku času na vyjížďky by majitel rád vyzkoušel cestovní enduro, a proto je otevřen nabídce na výměnu – může se jednat o zánovní stroj nebo levnější naháč/enduro. Zvažuje například modely jako BMW F900 R, F900 GS, Aprilia Tuareg, Yamaha Tenere 700, CFmoto 800 MT, CFmoto 450 MT X, Kove, Triumph Tiger a další. Cena motorce je 363.000 CZK (299.999 CZK bez DPH).
2024
3.250 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 937 SP, 2024, 3.250km, DPH
Březnice
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi