Na prodej je motorka v atraktivním stavu, která je vybavena několika zajímavými doplňky. Mezi hlavní rysy patří kompletní výfukový systém od značky Termignoni, což zajišťuje skvělý zvuk a výkon. Motorka je dále vybavena zakoupenou kabinou Fumé, která přidává na stylovém vzhledu a poskytuje ochranu proti nepříznivému počasí. Na motorce naleznete také držák SPZ od značky Evotech, který je robustní a elegantní. Pro ještě lepší vzhled byly přidány červené klobouky, které dodávají motorce jedinečný nádech. Dalšími doplňky jsou mřížka na radiátor, která chrání chladič před poškozením, a moderní blinkry pro zvýšení bezpečnosti při jízdě. Celkově se jedná o motorku, která nejen skvěle vypadá, ale také nabízí výborné jízdní vlastnosti díky použitým komponentům.
2024
480 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster 937SP accessoriata
lequio tanaro
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi