Stav motorky: CF Moto 450 MT, rok výroby 2024, EU5. Najeto 4600 km, motorka byla užívána pouze na silnici a nikdy nebyla v terénu. Je v top stavu, bez jediné škrábance. Byla pečlivě zajeta.
Doplňky:
Další informace:
2024
4.600 km
Včetně všech poplatků
CF Motoo 450MT
Leskovec
CF Moto 450 MT je lehké adventure střední třídy, postavené na dvouválcovém řadovém motoru 449 cm³ s 270° klikou pro lepší trakci a charakter podobný véčku. Nabízí cca 32,5 kW (43–44 k) a zhruba 44 Nm, což v kombinaci s nízkou hmotností (suchá kolem 175 kg) dává svižný, ale dobře kontrolovatelný projev na silnici i v terénu. Díky 21" přednímu a 18" zadnímu kolu míří přímo proti cestovně‑terénním rivalům a sází na univerzálnost a dostupnost.
Design vychází z rally inspirace: úzká střední část motorky usnadňuje pohyb vestoje, „zobák“ a vysoké plexi chrání proti větru a kompletní LED osvětlení zlepšuje viditelnost. Tvar nádrže (cca 17–17,5 l) je úzký mezi koleny a rozšířený vpředu pro delší dojezd bez obětování ergonomie. Sedlo je relativně štíhlé, standardně kolem 820 mm, s možností snížení na cca 800 mm pomocí příslušenství.
Rám je ocelový s dlouhou kyvkou pro stabilitu, vpředu pracuje plně nastavitelná USD vidlice KYB (cca 41 mm, zdvih 200 mm) a vzadu centrální tlumič KYB se seřiditelným předpětím a odskokem (zdvih 200 mm). Brzdy dodává J.Juan, vpředu single kotouč 320 mm a dvoupístkový třmen, vzadu 240 mm; dvoukanálové ABS Bosch nabízí off‑road režim s vypínáním zadního kola. Drátěná bezdušová kola (21/18) doplňuje 5" TFT přístrojovka s Bluetooth a mobilní aplikací pro notifikace a navigační pokyny, samozřejmostí je A&S (slipper) spojka a 6stupňová převodovka.
Hlavní devízou je vyvážený poměr výkonu a hmotnosti a velmi čitelný projev dvouválce s krouticím momentem v nízkých a středních otáčkách. Široká řídítka, 21" přední kolo a dlouhé zdvihy podvozku dávají jistotu na rozbité silnici i šotolině, přičemž jednovětcový přední kotouč snižuje neodpruženou hmotu. Ergonomie dovolí celodenní jízdu, ale zároveň podporuje jízdu vestoje v terénu.
Elektronika je jednoduchá, ale účelná: dvoukanálové ABS Bosch s off‑road režimem umožní zadní kolo úplně vypnout, což se hodí na štěrku či hlíně. TFT displej nabízí přehledné rozhraní, Bluetooth konektivitu s aplikací CFMOTO RIDE a často i duální USB (A/C) pro napájení navigace či telefonu. Absence složitých jízdních režimů a trakční kontroly udržuje odezvu plynu přirozenou a obsluhu intuitivní.
Z technického hlediska potěší A&S spojka (lehčí chod páčky a stabilita při podřazování) a servisní přístupnost – filtr vzduchu a napínání řetězu jsou snadno po ruce. Interval výměny oleje je typicky 10 000 km, kontrola ventilových vůlí kolem 20 000 km, takže provozní náklady zůstávají rozumné. Bezdušové drátěné ráfky umožní opravu defektu knotem bez demontáže kola, což je výhoda na cestách.
Zkontrolujte stav drátěných bezdušových kol: protočte kola na stojanu, sledujte házivost ráfku a cinkněte každým drátem, zda není povolený. Nastříkejte jarovou vodu do oblasti niplů a patky pneumatiky a hledejte bublinky, které prozradí únik vzduchu. Prohlédněte ráfky po obvodu, zda nemají bouli po nárazu, a zkontrolujte ložiska kol na vůli.
Otestujte podvozek a brzdy: stiskněte přední brzdu a zhoupněte motorku, abyste odhalili vůli v krku řízení, a prohlédněte gufera vidlice na únik oleje (setřete prstem prachový kroužek). Změřte tloušťku brzdových destiček, zkontrolujte stav kotouče 320 mm (rýhy, modré mapy, házivost) a při jízdě vyzkoušejte funkci ABS – aktivujte off‑road režim, ověřte vypnutí ABS na zadním kole a po restartu potvrďte návrat do standardu. Zkontrolujte také nastavení a funkci tlumení odskoku a předpětí na obou koncích, zda reagují na změny.
Sejměte sedlo a kryt airboxu, zkontrolujte stav a usazení vzduchového filtru (po terénu hledejte prach za filtrem) a prohlédněte elektroinstalaci kolem TFT a snímačů ABS na poškození. Proveďte studený start, poslouchejte nerovnoměrný chod a chrastění řetězu rozvodu; během zkušební jízdy prudce akcelerujte na vyšší převod, abyste vyloučili prokluz A&S spojky. Zkontrolujte řetěz (520) a rozety na vytahané články a háky zubů, otestujte Bluetooth párování s TFT a funkci USB, a v servisní knize ověřte pravidelné výměny oleje a případné aktualizace ECU u dealera.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi