Tato motorka je vybavena řadou moderních technologických prvků, které zajišťují pohodlnou a bezpečnou jízdu. Mezi její výbavu patří asistent při rozjezdu do kopce, což usnadňuje startování na svazích, a semi-aktivní podvozek, který se automaticky přizpůsobuje terénu pro optimální komfort. Motorka disponuje kontrolou wheelie a stoppie, což je ideální pro ty, kteří hledají adrenalinem nabitou jízdu. K dalším doplňkům patří elektrický startér a vyhřívání gripů, které zvyšují pohodlí během chladnějších dní. Navigační systém přispívá k bezproblémovému plánování tras, zatímco příprava pro navigaci je určena pro případné budoucí rozšíření. Z hlediska bezpečnosti je motorka vybavena ABS, trakční kontrolou a systémem varování odstupu. Křivkové ABS zajišťuje účinnou brzdnou schopnost i při zatáčení, což přidává na ještě větší jistotě v náročnějších podmínkách. Rychlost motorky lze pohodlně regulovat pomocí tempomatu, což zajišťuje komfort i na delších cestách. Jedním z výrazných prvků jsou také LED světlomety, které zajišťují vynikající viditelnost za jakýchkoliv podmínek. Tato motorka je tedy skvělou volbou pro ty, kteří hledají kombinaci výkonu, pohodlí a bezpečnosti.
2024
2.388 km
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Včetně všech poplatků
BMW M 1000 RRABS*CARBON*RACE*
Berlin