Motorka Tuono z roku 2024 je ve výborném stavu s aktuálním nájezdem 16 500 km. Byla zakoupena nová v Dmoto a má jediného majitele, je stále v záruce, kterou lze prodloužit. Motorka byla poctivě zajetá a pravidelně servisována v autorizovaném servisu Aprilia, kde je evidována každá výměna oleje, která byla provedena po 4 000 km. Aktuálně má olej najeto pouze 500 km. Tuono je vyladěno s výfukem, filtrem a mapou po zajetí, a má výkon 185 PS. Je bez dalších investic, ve skvělém technickém stavu a je vybavena přední brzdovou pumpou RCS 19 a brzdovými destičkami Brembo Z04, které zajišťují vynikající brzdné vlastnosti. Rám motorky je chráněn carbonovými doplňky, včetně krytu řetězového kolečka, který je přímo z Itálie. Dále je vybavena nabíječkou USB a jednotkou Mio Aprilia, což zvyšuje její funkčnost. Podvozek byl po servisu od Halbich Ohlins, což zajišťuje optimální jízdní vlastnosti. Moto je aktuálně v top stavu a připravené na jízdu.
2024
16.500 km
Včetně všech poplatků
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
Kroměříž
Aprilia Tuono V4 je vrcholový hypernaked stroj, který čerpá techniku a výkon z legendárního superbiku RSV4 a nabízí maximální zážitek na silnici i na okruhu. Motor je čtyřdobý kapalinou chlazený V4 o objemu 1 077 ccm se dvěma vačkovými hřídelemi DOHC a čtyřmi ventily na válec. Díky kompresnímu poměru 13,6 : 1 produkuje výkon 175 k (129 kW) při 11 000 ot./min a točivý moment 121 Nm již při 9 000 ot./min. Řazení zajišťuje šestistupňová převodovka s quickshifterem pro okamžité řazení bez použití spojky. Podvozek tvoří hliníkový dvouprvkový rám, jehož součástí je motor jako nosný prvek, což zajišťuje optimální tuhost a nízkou hmotnost. Přední pérování obstarává 43 mm upside-down vidlice Öhlins NIX (nebo Sachs v základním provedení) s plnou nastavitelnou kompresí, odskokem a předpětím, vzadu je plně nastavitelné mono tlumiče. Brzdný výkon zajišťují vpředu dva 320 mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema a vzadu 220 mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. Pětipalcový full-TFT displej nabízí přehledné ovládání jízdních režimů, zobrazení telemetrie i navigace. Elektronický balíček APRC zahrnuje kontrolu trakce, wheelie control, launch control, omezovač rychlosti, náklonový ABS a šest přednastavených režimů jízdy. Agresivní aerodynamická kapotáž s integrovanými karbonovými křidélky zvyšuje přítlak a stabilitu při vysokých rychlostech. Jezdecká ergonomie s vyššími řídítky a mírně posunutými stupačkami vytváří kompromis mezi komfortní silniční pozicí a sportovní agresivitou. Díky suché hmotnosti kolem 185 kg a bohaté elektronice nabízí Tuono V4 vynikající poměr výkonu k ovladatelnosti jak na městských silnicích, tak při sportovním vyjíždění na okruh.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi