**Popis motorky** Na prodej Triumph Tiger 900 GT Pro, poprvé registrovaný v roce 2023, s najetými 22 000 km. Motocykl má za sebou právě provedenou údržbu v autorizovaném servisu Triumph a je zachován v vynikajícím stavu. Prodloužená záruka platná do roku 2027. Tento model je vybaven tříválcovým motorem o objemu 888 ccm, který nabízí plynulý výkon a dobře rozložený točivý moment v celém rozsahu otáček. Je kompletně osazen všemi balíčky GT Pro, které zahrnují connectivity, vyhřívané rukojeti a sedadla, quickshifter, tempomat, jízdní režimy, hill hold a další. Součástí motocyklu jsou boční kufry Explorer z hliníku s odolnými úchyty, ideální pro dlouhé cestování. Pneumatiky jsou na 50 % a stále skvělé pro silniční použití. GT Pro je nejlépe vybavená verze řady Tiger 900, disponuje elektronicky nastavitelným odpružením Marzocchi, TFT přístrojovou deskou o velikosti 7”, kontrolou trakce při zatáčení, modulovaným ABS a vysokým komfortem pro jezdce i spolujezdce. Tato motorka je navržena pro ty, kteří hledají výkon pro pokročilé touring bez ztráty potěšení z jízdy a bezpečnosti. Motocykl je k vidění ve Formii (LT).
2023
22.000 km
Triumph Tiger 900 je středně těžký adventure motocykl, který spojuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **888 cm³**, kompresní poměr 13,0 : 1. Motor dosahuje výkonu **108 k (79,5 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **90 Nm** při 6 850 ot./min. Palivový systém tvoří sekvenční vícebodové elektronické vstřikování s elektronicky řízenou škrticí klapkou. Výfukový systém je nerezový 3-1 s bočně umístěným tlumičem. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní pomocný rám je hliníkový. Přední odpružení zajišťují 45mm USD vidlice Marzocchi (GT verze) nebo Showa (Rally Pro) s nastavitelným odskokem a kompresí, zadní tlumič má manuální nastavení předpětí a odskoku. Zdvih odpružení je až **240 mm vpředu a 230 mm vzadu** u verze Rally Pro. Brzdy tvoří vpředu dva 320mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. Samozřejmostí je **optimalizované náklonové ABS** a **Cornering Traction Control**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (GT verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (Rally Pro – drátěná kola s bezdušovými pneumatikami). Výška sedla je **nastavitelná 820–840 mm** (GT) nebo až **850–870 mm** (Rally Pro), rozvor činí **1 556 mm**, pohotovostní hmotnost je **219–226 kg**. Palivová nádrž má objem **20 l**, spotřeba se pohybuje kolem 4,7 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **přes 200 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů (Rain / Road / Sport / Off-Road / Off-Road Pro / Rider)**, **plnobarevný 7″ TFT displej**, **My Triumph Connectivity System**, **bezklíčové startování**, **Triumph Shift Assist**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **navigaci** a **Find My Bike Tracker**. Pro rok 2026 Triumph představil 12 nových barevných kombinací včetně Snowdonia White, Sapphire Black a Matt Khaki Green. Tiger 900 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají univerzální stroj s vysokou výbavou a schopností zvládnout jak asfalt, tak náročný terén.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900GT PRO
formia