Stav: Tento motocyklistický stroj je ve velmi dobrém technickém stavu, prošel pečlivou kontrolou a je převážně po 1. majiteli se servisní historií.
Doplňky:
Produkt: ROCKET 3GT STORM - MATT SAPPHIRE BLACK / SATIN PACIFIC BLUE
Cena: Původní cena 649.000 Kč, nová cena 579.000 Kč.
O společnosti: MOTOCENTRUM HK, s. r. o. je oficiální prodejce a servis značky YAMAHA a TRIUMPH. Hlavní činností je prodej nových motocyklů a skútrů, servis, prodej originálních náhradních dílů a doplňků.
Další nabídka: V naší prodejně máme také širokou nabídku přileb, motooblečení a doplňků značek LS2, ARAI, SCHUBERTH, KRIEGA, ALPINESTARS, 4SR a dalších.
Kompletní nabídku najdete na našem webu: www.motocentrumhk.cz
2023
0 km
Včetně všech poplatků
Triumph Rocket 3 GT STORM AKCE SLEVA Z CENY 70.000,-CZK A QS ZDARMA | Nový motocykl
Hradec Králové
Triumph Rocket 3 je etalon mezi výkonovými cruisery: obří řadový tříválec o objemu 2 458 cm³ poskytuje 167 PS (123 kW) při cca 6 000 ot./min a rekordních 221 Nm točivého momentu. Motorka je dostupná ve verzích R (sportovnější roadster) a GT (komfortnější gran turismo) a oproti předchozí generaci zhubla zhruba o 40 kg díky hliníkovému rámu s motorem jako nosným prvkem. V praxi to znamená suverénní zátah od volnoběhu, nečekanou ovladatelnost a stabilitu i ve vyšších rychlostech.
Design staví na svalnatých proporcích: masivní 18litrová nádrž, krátký zadek a jednostranná kyvná vidlice zvýrazňující široké zadní kolo 240/50 R16. Přední pneumatika 150/80 R17 a speciálně vyvinuté obutí Avon Cobra Chrome podtrhují charakter stroje. LED osvětlení s výrazným denním svícením, „Monza“ víčko nádrže a precizně tvarované kryty sání dotvářejí prémiový dojem.
Technické srdce doplňuje výfuk s trojicí hydroformovaných svodů končících dvojicí tlumičů na pravé straně, šestistupňová převodovka a kardanový převod v kompaktním náboji (bevel box). Podvozek tvoří plně nastavitelná 47mm USD vidlice Showa a zadní monoshock Showa s externí nádobkou a dálkovým seřizováním předpětí. O zpomalení se starají radiální monobloky Brembo Stylema se dvěma 320mm kotouči vpředu a 300mm kotoučem vzadu, podporované náklonovým ABS a kontrolou trakce.
Největší devizou je okamžitý a lineární zátah – 221 Nm dostupných nízko v otáčkách umožní předjíždět bez podřazování a jízdu „na krouťák“. Díky nízkému těžišti, tuhé hliníkové konstrukci a kvalitnímu podvozku je motorka v zatáčkách překvapivě mrštná na své rozměry. Silné brzdy Brembo Stylema dávají jistotu i při svižném tempu a plném naložení.
Elektronika je bohatá a funkční: ride-by-wire se čtyřmi režimy (Rain, Road, Sport, Rider), náklonové ABS/TC s IMU, tempomat a asistent rozjezdu do kopce (Hill Hold) výrazně zvyšují bezpečnost i komfort. Druhá generace TFT s možností připojení modulu MyTriumph nabídne ovládání navigace „turn-by-turn“ a GoPro i notifikace telefonu. Verze GT přidává sériově vyhřívané rukojeti a komfortnější ergonomii s nastavitelnými stupačkami.
Technickou výhodou je bezúdržbový kardan místo řetězu, což snižuje provozní náklady a starosti s čištěním. Dlouhé servisní intervaly 16 000 km a robustní komponenty (Showa, Brembo) umožní dlouhodobý provoz bez ztráty kondice. Asistovaná antihoppingová spojka zmenšuje sílu na páčce a zlepšuje stabilitu při podřazování, volitelný quickshifter pak zrychluje řazení pod plynem.
Zkontrolujte těsnost kardanu a náboje (bevel box): prohlédněte manžety a spoje hřídele, zda nejsou vlhké od oleje, a otřete je čistým hadrem. Zvedněte zadní kolo a otestujte vůli v převodu – nadměrné klepání při prudkém přidání/ubrání plynu může signalizovat opotřebení ozubení. Proveďte zkušební jízdu a sledujte, zda spojka neprokluzuje v silné akceleraci na vyšší kvalt.
Prohlédněte podvozek a brzdy: zkontrolujte těsnost gufer vidlice a případné rýhy na vnitřních trubkách, změřte zůstatek destiček a prohlédněte kotouče, zda nemají „schod“ či vibrace při brzdění. Ověřte stav pneumatik – rozměr 240/50 R16 je nákladný, hledejte ploché „schody“ po jízdě po dálnici a zkontrolujte DOT. Otestujte funkci náklonového ABS a kontroly trakce na bezpečné ploše, ať se systémy aktivují bez chybových hlášení.
Otestujte elektroniku a historii servisu: zapněte TFT, vyzkoušejte přepínání jízdních režimů, tempomat, Hill Hold a případný quickshifter; spárujte telefon s modulem MyTriumph a ověřte stabilitu připojení. Vyžádejte servisní knihu/faktury, zkontrolujte pravidelné prohlídky po 16 000 km a potvrzení o kontrole ventilových vůlí okolo 32 000 km. Nechte prodejce ověřit VIN v databázi Triumph na dokončené svolávací akce a připojte diagnostiku (OBD) pro kontrolu uložených chyb, případně změřte dobíjení (cca 14 V při zvýšeném volnoběhu).
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi