Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Piaggio / Piaggio Vespa Primavera / Vespa Primavera 125 Officina 8

    2023 Vespa Primavera 125 Officina 8 • 0 km

    moderní designekologická spotřebavýkonný motorkomfortní jízdadobrá manévrovatelnostkosmetické vadymožnost poškození z ježdění v terénuvyšší nájezdstáří modelunedostatečné úložné prostory
    2023 Piaggio Piaggio Vespa Primavera - 0 km - Fotka 1
    1 / 9

    Přehled

    Vespa Primavera 125 Officina E5 + je moderní skvost, který spojuje eleganci s historickými odkazy značky Vespa. Tento model se pyšní výrazným modrým lakem inspirovaným továrními stroji z historické dílny Officina 8 v továrně Piaggio, což je pocta dlouhé tradici. Kovové detaily, leštěné mosazné nýty a kontrastní prošívání na sedadle odrážejí vynalézavost a preciznost, kterou Vespa tradičně vnáší do svých modelů. Karoserie skútru je lakována v nové matné metalické modré barvě "Officina 8", vyvinuté speciálně pro tuto sérii. Speciální plaketa inspirující se modrými mosaznými odznaky dodává modelu unikátní vzhled. Třpytivé detaily z mosazi a hliníku přidávají na lesku a zdůrazňují ikonické linie skútru, který se okamžitě stává jedinečným kouskem. Vespa Primavera 125 Officina 8 vyčnívá nejen svým vzhledem, ale také výkonným motorem a moderními technologiemi. Tento jednoválcový motor o zdvihovém objemu 124 ccm s maximálním výkonem 8,1 kW (11 koní) a točivým momentem 10,7 Nm zajišťuje spolehlivost a energii, které potřebujete pro každodenní jízdu. Spotřeba činí 40 km/l a emise CO2 jsou na úrovni 60 g/km, což model činí ekologicky šetrným. Skvělá kombinace komfortu a výkonu je zaručena bezstupňovou převodovkou CVT a automatickou odstředivou spojkou. Přední a zadní odpružení zajistí pohodlnou jízdu i na náročnějších cestách. Bezpečnost je posílena kotoučovými brzdami a jednokanálovým ABS. Skútr nabízí také praktickou nádrž o objemu 8 litrů a výšku sedla 785 mm, což přispívá k pohodlnému sezení. Vespa Primavera 125 Officina E5 + se stává ideální volbou pro ty, kteří hledají spojení stylu, výkonu a výjimečné kvality.
    Rok

    2023

    Nájezd

    0 km

    151.900 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Vespa Primavera 125 Officina 8

    Opava-Předměstí


    Skvělý městský skútrPerfektní pro začátečníkyNašel jsem svůj ideální stylVynikající ovladatelnost a pohodlíOptimální spotřeba palivaŽádné komplikace za 5000 kmStylový a funkčníNejlepší investice do dopravySkvělý design a výkonÚžasný retro vzhled

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa Primavera"

    O modelu "Piaggio Vespa Primavera"

    Vespa Primavera je městský skútr s klasickou ocelovou monokokovou karoserií, který stojí na pomezí stylu a praktického každodenního provozu. Vyrábí se ve variantách 50, 125 a 150 cm³ s moderními i-get čtyřtaktními jednoválci plnícími normu Euro 5, přičemž 125/150 nabízí velmi slušnou dynamiku do města (cca 8–9 kW) a nízkou spotřebu kolem 2,3–2,7 l/100 km. Pohon přes bezúdržbový variátor CVT, kompaktní rozměry a nízké těžiště z ní dělají ideální stroj pro proplétání kolon i pohodlné dojíždění.

    Design navazuje na historické Vespy, ale přináší moderní prvky jako kompletní LED osvětlení (světlomet, obrysovky i blinkry) a čisté linie kapotáže bez viditelného rámu. 12palcová litá kola a krátké převisy zlepšují stabilitu i obratnost, přičemž sedlo kolem 790 mm vyhoví i menším postavám. Verze S přidává sportovnější detaily, kontrastní lišty a temnější provedení doplňků.

    Technicky zaujme přední jednoramenné zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem – typický „Vespa“ systém filtrující rázy z dlažebních kostek. Vpředu je 200mm brzdový kotouč, u 125/150 s jednokanálovým ABS na předním kole; u 50 cm³ najdete povinné CBS (kombinované brzdy). Zadní tlumič je jednostranný s nastavitelným předpětím, pneumatiky obvykle 110/70-12 vpředu a 120/70-12 vzadu, palivová nádrž má zhruba 7,9 l a rozvor je okolo 1 340 mm.

    Výhody používání "Piaggio Vespa Primavera"

    Hlavní devizou je kultivovaný i-get motor s tichým chodem, nízkými vibracemi a svižnou reakcí na plyn v městských rychlostech. Variátor je naladěný na plynulé rozjezdy, takže skútr je čitelný a snadno ovladatelný i pro začátečníky. Ocelová samonosná karoserie dodává tuhost, která je znát v jistotě vedení stopy na nerovném povrchu.

    Elektronická výbava zahrnuje LED světla s dobrou viditelností, USB zásuvku v přední schránce pro dobíjení telefonu a u verzí S volitelný systém Piaggio MIA pro propojení s chytrým telefonem (notifikace, základní telemetrie). ABS u 125/150 zvyšuje bezpečnost na kluzkém povrchu, u padesátky CBS usnadňuje brzdění méně zkušeným jezdcům.

    Z technického hlediska potěší snadný přístup k servisním místům: filtr variátoru a vzduchový filtr jsou pod pravým víkem, svíčka a ventilové víko pod sedlem po sejmutí krytu. Díly spotřebního charakteru (řemen CVT, válečky variátoru, spojkové segmenty) jsou široce dostupné a běžně se mění zhruba po 12–15 tis. km podle stylu jízdy; ocelový monokok přitom netrpí vůlemi jako šroubované rámy.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa Primavera" již použité

    Sejměte gumovou podložku z podlahy a zkontrolujte ocelový tunel a okraje podlahy na korozi či praskliny laku, zejména u strojů jezdících celoročně. Zvedněte skútr na hlavní stojan a prohlédněte svary a uchycení stojanu – nadměrná rez nebo deformace značí tvrdé zacházení. Zkontrolujte rovněž spodní lem karoserie za motorem, kde se může držet vlhkost.

    Otestujte funkci předního jednoramenného zavěšení: při zabrzdění přední brzdou několikrát propružte – chod musí být plynulý bez kovových klepání. Zvedněte přední kolo a pomalu otáčejte řídítky; jakékoli „zářezy“ signalizují vymačkané kuželíkové ložisko řízení. Prohlédněte ABS kroužek a snímač na předním kole, zda nejsou ohnuté nebo znečištěné.

    Proveďte zkušební jízdu a sledujte rozjezdy a akceleraci 20–60 km/h; cukání nebo pískání prozradí ztvrdlé spojkové obložení či opotřebený řemen variátoru. Otestujte, že kontrolka ABS po rozjezdu zhasne (u 125/150) a vyzkoušejte USB zásuvku i případné připojení přes Piaggio MIA. Zkontrolujte servisní doklady k výměně řemenu/rollen, svíčky a filtrů a prohlédněte brzdový kotouč (vlnění, hrana) i zadní buben (dlouhý mrtvý chod páčky).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem150 cm³
    Výkon9 kW (12 k) při 7000 ot/min
    Točivý moment14 Nm při 5500 ot/min
    PřevodovkaCVT automatická
    Sekundární převodŘemen

    Podvozek

    Přední odpruženíJednoruční kyvka
    Zadní odpruženíDvojité tlumiče
    Přední brzdaKotouč 200mm
    Zadní brzdaBubnová brzda
    Přední pneumatika110/70-11
    Zadní pneumatika120/70-10

    Rozměry

    Délka1895 mm
    Šířka735 mm
    Výška1135 mm
    Výška sedla790 mm
    Rozvor1340 mm
    Hmotnost134 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže7 l
    Spotřeba paliva2.9 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, LED osvětlení, USB nabíječka
    Informace o modeluKlasický italský skútr s moderními technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi