Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Piaggio / Piaggio Vespa Primavera / Vespa Primavera 125 FL24 E5+ SKLADEM / financování 0% úrok

    2023 Vespa Primavera 125 FL24 E5+ SKLADEM / financování 0% úrok • 0 km

    elegantní designmoderní technologieúsporný provozsnadná ovladatelnosthistorický vzhledkosmetické vadynízký výkon pro dálnicechyby v elektronicezranitelnost proti krádežinároky na údržbu
    2023 Piaggio Piaggio Vespa Primavera - 0 km - Fotka 1
    1 / 7

    Přehled

    Vespa Primavera 125 FL24 E5

    Vespa Primavera spojuje klasický vzhled s moderními inovacemi, které z této motorky dělají nejen stylový, ale i praktický dopravní prostředek. Mezi vynikající funkce patří port USB umístěný v přihrádce na rukavice a systém Bike Finder. Inteligentní přístrojový panel poskytuje jezdci množství informací o cestě a stavu skútru.

    Díky aplikaci Vespa MIA lze snadno propojit skútr s chytrým telefonem, což umožňuje přijímat hovory přímo z tlačítek na řídítkách, přehrávat hudbu nebo telefonovat pomocí hlasových příkazů. Motor Euro 5 i-get zajišťuje plynulou a spolehlivou jízdu, a to i ve městě, kde se můžete spolehnout jak na dynamický výkon, tak na kvalitní zpracování a elegantní design.

    Základní technické údaje:

    • Motor: Tříventilový čtyřtaktní jednoválec i-get s katalyzátorem
    • Zdvihový objem: 124 ccm
    • Maximální výkon: 8,1 kW (11 koní) při 8.000 ot./min
    • Maximální točivý moment: 10,4 Nm při 6.750 ot./min
    • Spotřeba: 40 km/l
    • Emise CO2: 60 g/km
    • Palivový systém: Elektronické vstřikování
    • Chlazení: Nuceným přívodem vzduchu
    • Startér: Elektrický
    • Převodovka: Automatická převodovka CVT
    • Brzdy: Přední nerezový kotouč 220 mm s hydraulickým ovládáním, zadní buben 140 mm s mechanickým ovládáním
    • Systém ABS/ASR: ABS pouze na předním kole
    • Pneumatiky: Bezdušové 110/70 - 12” vpředu, 120/70 - 12” vzadu
    • Délka/Šířka/Rozvor: 1.870 / 735 / 1.340 mm
    • Výška sedla: 790 mm
    • Objem palivové nádrže: (údaj nebyl uveden)

    K dispozici je několik barevných variant: Bianco Innocenza B4, Blu Energia DK, Verde Amabile VK, Nero Convinto XN.

    Model je nyní skladem a některé barvy jsou na objednání. Objevte kouzlo italských značek ve novém showroomu s nabídkou značek jako Aprilia, Moto Guzzi, Vespa a Piaggio.

    Rok

    2023

    Nájezd

    0 km

    125.900 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Vespa Primavera 125 FL24 E5+ SKLADEM / financování 0% úrok

    Hradec Králové


    Skvělý městský skútrPerfektní pro začátečníkyNašel jsem svůj ideální stylVynikající ovladatelnost a pohodlíOptimální spotřeba palivaŽádné komplikace za 5000 kmStylový a funkčníNejlepší investice do dopravySkvělý design a výkonÚžasný retro vzhled

    Informace o modelu

    "Piaggio Vespa Primavera"

    O modelu "Piaggio Vespa Primavera"

    Vespa Primavera je městský skútr s klasickou ocelovou monokokovou karoserií, který stojí na pomezí stylu a praktického každodenního provozu. Vyrábí se ve variantách 50, 125 a 150 cm³ s moderními i-get čtyřtaktními jednoválci plnícími normu Euro 5, přičemž 125/150 nabízí velmi slušnou dynamiku do města (cca 8–9 kW) a nízkou spotřebu kolem 2,3–2,7 l/100 km. Pohon přes bezúdržbový variátor CVT, kompaktní rozměry a nízké těžiště z ní dělají ideální stroj pro proplétání kolon i pohodlné dojíždění.

    Design navazuje na historické Vespy, ale přináší moderní prvky jako kompletní LED osvětlení (světlomet, obrysovky i blinkry) a čisté linie kapotáže bez viditelného rámu. 12palcová litá kola a krátké převisy zlepšují stabilitu i obratnost, přičemž sedlo kolem 790 mm vyhoví i menším postavám. Verze S přidává sportovnější detaily, kontrastní lišty a temnější provedení doplňků.

    Technicky zaujme přední jednoramenné zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem – typický „Vespa“ systém filtrující rázy z dlažebních kostek. Vpředu je 200mm brzdový kotouč, u 125/150 s jednokanálovým ABS na předním kole; u 50 cm³ najdete povinné CBS (kombinované brzdy). Zadní tlumič je jednostranný s nastavitelným předpětím, pneumatiky obvykle 110/70-12 vpředu a 120/70-12 vzadu, palivová nádrž má zhruba 7,9 l a rozvor je okolo 1 340 mm.

    Výhody používání "Piaggio Vespa Primavera"

    Hlavní devizou je kultivovaný i-get motor s tichým chodem, nízkými vibracemi a svižnou reakcí na plyn v městských rychlostech. Variátor je naladěný na plynulé rozjezdy, takže skútr je čitelný a snadno ovladatelný i pro začátečníky. Ocelová samonosná karoserie dodává tuhost, která je znát v jistotě vedení stopy na nerovném povrchu.

    Elektronická výbava zahrnuje LED světla s dobrou viditelností, USB zásuvku v přední schránce pro dobíjení telefonu a u verzí S volitelný systém Piaggio MIA pro propojení s chytrým telefonem (notifikace, základní telemetrie). ABS u 125/150 zvyšuje bezpečnost na kluzkém povrchu, u padesátky CBS usnadňuje brzdění méně zkušeným jezdcům.

    Z technického hlediska potěší snadný přístup k servisním místům: filtr variátoru a vzduchový filtr jsou pod pravým víkem, svíčka a ventilové víko pod sedlem po sejmutí krytu. Díly spotřebního charakteru (řemen CVT, válečky variátoru, spojkové segmenty) jsou široce dostupné a běžně se mění zhruba po 12–15 tis. km podle stylu jízdy; ocelový monokok přitom netrpí vůlemi jako šroubované rámy.

    Na co si dát pozor při koupi "Piaggio Vespa Primavera" již použité

    Sejměte gumovou podložku z podlahy a zkontrolujte ocelový tunel a okraje podlahy na korozi či praskliny laku, zejména u strojů jezdících celoročně. Zvedněte skútr na hlavní stojan a prohlédněte svary a uchycení stojanu – nadměrná rez nebo deformace značí tvrdé zacházení. Zkontrolujte rovněž spodní lem karoserie za motorem, kde se může držet vlhkost.

    Otestujte funkci předního jednoramenného zavěšení: při zabrzdění přední brzdou několikrát propružte – chod musí být plynulý bez kovových klepání. Zvedněte přední kolo a pomalu otáčejte řídítky; jakékoli „zářezy“ signalizují vymačkané kuželíkové ložisko řízení. Prohlédněte ABS kroužek a snímač na předním kole, zda nejsou ohnuté nebo znečištěné.

    Proveďte zkušební jízdu a sledujte rozjezdy a akceleraci 20–60 km/h; cukání nebo pískání prozradí ztvrdlé spojkové obložení či opotřebený řemen variátoru. Otestujte, že kontrolka ABS po rozjezdu zhasne (u 125/150) a vyzkoušejte USB zásuvku i případné připojení přes Piaggio MIA. Zkontrolujte servisní doklady k výměně řemenu/rollen, svíčky a filtrů a prohlédněte brzdový kotouč (vlnění, hrana) i zadní buben (dlouhý mrtvý chod páčky).



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruJednoválcový, čtyřtaktní
    Zdvihový objem150 cm³
    Výkon9 kW (12 k) při 7000 ot/min
    Točivý moment14 Nm při 5500 ot/min
    PřevodovkaCVT automatická
    Sekundární převodŘemen

    Podvozek

    Přední odpruženíJednoruční kyvka
    Zadní odpruženíDvojité tlumiče
    Přední brzdaKotouč 200mm
    Zadní brzdaBubnová brzda
    Přední pneumatika110/70-11
    Zadní pneumatika120/70-10

    Rozměry

    Délka1895 mm
    Šířka735 mm
    Výška1135 mm
    Výška sedla790 mm
    Rozvor1340 mm
    Hmotnost134 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže7 l
    Spotřeba paliva2.9 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, LED osvětlení, USB nabíječka
    Informace o modeluKlasický italský skútr s moderními technologiemi
    Informace o generaciAktuální generace s vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi