Vespa Primavera 125 S je předváděcí motocykl s nájezdem pouhých 270 km, což znamená, že je ve stavu téměř nového stroje. Pochází z oficiální české distribuce a nejeví žádné závady. Tento skútr kombinuje nadčasový italský design s moderními technologiemi. Verze 125 S se pyšní sportovními detaily, elegantním vzhledem a skvělou ovladatelností, což z ní činí ideálního společníka do městského provozu i na kratší výlety. Motor je čtyřtaktní jednoválec s objemem 124,5 cm³ a výkonem 8,1 kW (11 k) při 7 700 ot./min. Vybaven je vzduchovým chlazením a automatickou převodovkou (CVT). Spotřeba paliva se pohybuje kolem 2,5–2,7 l/100 km a nádrž má objem 7 litrů. Brzdy zahrnují kotoučovou brzdu vpředu (200 mm) a bubnovou vzadu, přičemž přední kolo je vybaveno ABS. Celková hmotnost motocyklu činí přibližně 130 kg, a výška sedla dosahuje 790 mm. Vespa Primavera 125 S disponuje moderními prvky, jako je digitální přístrojový panel s možností propojení přes Vespa MIA, LED světla pro lepší viditelnost, úložný prostor pod sedlem pro přilbu, háček na tašku a odkládací schránka v předním panelu. Speciální designová verze S podtrhuje její atraktivní vzhled. Tento motocykl nabízí výraznou výhodu díky svému minimálnímu nájezdu a jasné historii, což z něj dělá skvělou volbu pro každého, kdo hledá kvalitní a spolehlivý skútr.
2023
270 km
Včetně všech poplatků
Vespa Primavera 125 S - demo/-DPH/270Km
Děčín V-Rozbělesy
Piaggio Vespa Primavera je moderní městský skútr vyráběný pod značkou Vespa od roku 2013 jako nástupce modelu LX. Design čerpá inspiraci z legendární “Primavery” z roku 1967, přičemž zachovává charakteristické lisované ocelové monokokové šasi s nosnou karoserií a nadčasové tvary štítu i blatníků.
Pohání jej vzduchem chlazený jednoválcový čtyřventilový motor i-get o objemu 124,7 cm³ s elektronickým vstřikováním, který poskytuje výkon 7,8 kW (10,6 k) při 7 700 ot./min a točivý moment 10,4 Nm při 6 000 ot./min. Přenos zajišťuje plynulá variátorová převodovka (CVT), jež nabízí plynulou akceleraci bez manuálních řazení.
Podvozek sestává z jednoramenného předního zavěšení s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem (zdvih 90 mm) a zadního tlumiče se samonosnou pružinou (zdvih 85 mm). Kola o průměru 11″ (110/70 R11 vpředu, 120/70 R11 vzadu) spolu s předním kotoučem 200 mm vybaveným jednostupňovým třmenem a integrovaným ABS poskytují bezpečnou a stabilní jízdu i v hustém městském provozu.
Výška sedla 780 mm a suchá hmotnost kolem 130 kg zaručují snadné dosažení země i agilní ovladatelnost v zácpách. Pod sedačkou se nachází 16,6 l úložného prostoru pro helmu a drobnosti, přední přihrádka skrývá USB-port pro nabíjení. Moderní LED potkávací světlo, digitální LCD displej a praktické doplňky jako dálkové otvírání sedadla a možnost propojení se smartphonem skrze aplikaci Vespa MIA podtrhují pohodlí a styl tohoto ikonického skútru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi