Moto Guzzi V7 Corsa je stylový a výkonný motocykl, který kombinuje klasický design s moderními technologiemi. Je vybaven dvouválcovým motorem o objemu 853 cc, který poskytuje maximální výkon 65 HP a točivý moment 73 Nm. Tento model je příjemně lehký s celkovou hmotností 218 kg a má výšku sedla 780 mm, což zajišťuje pohodlné jízdní vlastnosti. Co se týče odpružení, model V7 Corsa disponuje 40mm teleskopickou vidlicí vpředu a zadní oboustrannou kyvnou vidlicí s možností regulace předpětí, což zaručuje skvělou trakci a stabilitu na silnici. Brzdový systém zahrnuje nerezové plovoucí kotouče a čtyřpístové třmeny Brembo vpředu i dvoupístový plovoucí třmen vzadu, což zajišťuje účinné brzdění. Mezi další výbavu patří full LED světla s denním svícením, LCD přístrojový panel, kontrola trakce MGCT a dvoukanálové ABS. Moto Guzzi V7 Corsa je rovněž vybavena CNC obráběným víčkem palivové nádrže, sportovním sedadlem s designem pro jednoho jezdce a zrcátky na koncích řídítek. Kapotáž světlometů ladí s grafikou motocyklu a k dispozici je také originální hliníkový štítek na řídítkách. Doplňkovým prvkem je kryt na sedadlo, který přidává na celkovém vzhledu a přizpůsobitelnosti motocyklu. Tento nový motocykl splňuje emisní normu Euro 5 a dosahuje spotřeby 4,9 l/100 km, což z něj činí nejen krásného, ale i efektivního společníka na cestách.
2023
0 km
Moto Guzzi V7 je nadčasový retro motocykl, který spojuje klasický italský design s moderní technikou. Pro rok 2025 je dostupný ve verzích V7 Stone, V7 Special a V7 Sport. Pohání ho vzduchem chlazený dvouválcový motor do V o objemu 853 cm³ s příčným uložením, kompresním poměrem 10,5 : 1 a výkonem 67,3 k (49,5 kW) při 6 900 ot./min. Maximální točivý moment činí 79 Nm při 4 400 ot./min. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Marelli MIU, řízené systémem Ride-by-Wire. Převodovka je šestistupňová manuální, spojka vícekotoučová mokrá s mechanickým ovládáním. Sekundární převod zajišťuje kardanový hřídel.
Rám tvoří dvojitá kolébková konstrukce z oceli, zadní kyvná vidlice je rovněž ocelová. Přední odpružení zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, zadní dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy tvoří vpředu 320mm kotouč s čtyřpístkovým třmenem Brembo, vzadu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem. ABS je dvoukanálové, verze Sport navíc nabízí náklonově citlivé ABS a kontrolu trakce s šestiosou IMU jednotkou.
Motocykl je osazen 18″ předním a 17″ zadním kolem s pneumatikami 100/90-18 vpředu a 130/80-17 vzadu. Výška sedla činí 780 mm, světlá výška 180 mm, rozvor 1 440 mm a pohotovostní hmotnost 218 kg. Palivová nádrž má objem 21 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 400 km.
Elektronická výbava zahrnuje TFT displej (verze Sport), digitální přístrojovku (Stone/Special), LED osvětlení s DRL ve tvaru orla, tempomat, USB port a jízdní režimy (Road / Rain / Sport). Design zůstává věrný tradici Moto Guzzi – s válci vystupujícími do stran, elegantními liniemi a ikonickým logem. V7 je ideální volbou pro jezdce, kteří hledají stylový, pohodlný a charismatický motocykl s duší Mandella del Lario.
Včetně všech poplatků
Moto Guzzi V7 Stone Corsa
Průhonice