Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / KTM / KTM 890 Duke / KTM 890 Duke

    2023 KTM 890 Duke • 9.000 km

    vzhled jako novýoriginální dílydůkladná údržbanové pneumatikygarážovánonájezd 10000 kmkosmetické vadynízká hodnota při dalším prodejibez terénního použitístáří (2023, 1. generace)
    2023 KTM KTM 890 Duke - 9 000 km - Fotka 1
    1 / 18

    Přehled

    Na prodej je motorka Kimi, která vypadá stále jako nová. O motorku bylo skvěle postaráno, byla zakoupena v říjnu 2023 a od té doby najela celkem 10 000 km. Po zakoupení byla motorka okamžitě přivezena do autorizovaného servisu KTM na první prohlídku. Motorka byla garážována v teplém prostředí, aby se zajistila její dlouhá životnost. Před každou sezónou byla důkladně zkontrolována a olej s filtrem byly pravidelně měněny. V první sezóně 2024 najela přibližně 6000 km a ve druhé sezóně 2025 pak 3000 km. V rámci přípravy na sezónu 2025 byly zakoupeny nové pneumatiky, které mají za sebou pouze 3000 km. Je důležité zmínit, že na motorce nejsou žádné aftermarket díly - všechny součásti jsou originální. Motorka je vybavena originálním výfukem. Celkově se jedná o příkladně udržovanou motorku, vhodnou pro každého, kdo hledá spolehlivý stroj v perfektním stavu.
    Rok

    2023

    Nájezd

    9.000 km

    230.000 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    KTM 890 Duke

    Benešov u Boskovic


    Skvělá jezdecká zkušenostNejlepší motorka pro začátečníky, kterou jsem mělBezproblémový provoz za 10 000 kmVynikající výkon a ovladatelnostDesign, který přitahuje pozornostIdeální kombinace síly a hmotnostiPohodlné sedlo na dlouhé vzdálenostiSkvělá ergonomie a technologieNízká spotřeba palivaVýborné brzdění a stabilita

    Informace o modelu

    "KTM 890 Duke"

    O modelu "KTM 890 Duke"

    KTM 890 Duke, přezdívaný The Scalpel, patří mezi nejostřejší středněobjemové naháče na trhu. Dvouválec LC8c o objemu 889 cm³ nabízí silný střed a okamžitou odezvu, díky níž působí motorka extrémně lehce a přesně. Ve standardní verzi dává zhruba 85 kW (115 k) a 92 Nm, přičemž suchá hmotnost se drží kolem 169 kg, což v kombinaci s 14litrovou nádrží znamená velmi svižný poměr výkon/hmotnost.

    Design kombinuje minimalistický streetfighter vzhled se zřetelnou oranžovou identitou KTM. Kompaktní rozměry, úzký střed a ostré hrany kapotáží podtrhuje plně LED světlomet se signifikantním denním svícením. Ergonomie míří na aktivní posed: sedlo zhruba 820 mm, široká kónická řídítka a stupačky umístěné pro dostatek světlé výšky v náklonu.

    Rám je svařen z chrom-molybdenové příhradoviny a motor v něm slouží jako namáhaný prvek; zadní podsedlový rám je hliníkový s integrovanou airboxovou schránou. Přední vidlice WP APEX 43 mm (otevřená kazeta) a zadní tlumič WP APEX s nastavením předpětí a odskoku poskytují zdvih přibližně 140/150 mm. Brzdy tvoří vpředu dva 300mm kotouče s radiálními čtyřpístkovými třmeny J.Juan, vzadu 240mm kotouč; o trakci se stará 6osá IMU s náklonovým ABS (Bosch 9.1 MP) a MTC, k dispozici jsou režimy Rain/Street/Sport a volitelný Track.

    Výhody používání "KTM 890 Duke"

    Hlavní silou 890 Duke je precizní ovladatelnost a extrémně přesné řízení. Ostrá geometrie (krátký rozvor cca 1 475 mm, strmý úhel hlavy řízení) spolu s nízkou setrvačností kliky dává motorce lehkost v překlápění a jistotu při brzdění na náklonu. Dvouválec má silný střed otáček a díky asistované antihoppingové spojce PASC zůstává stabilní i při agresivních podřazeních.

    Elektronika je dobře odladěná do praxe: náklonové ABS se Supermoto módem, citlivé MTC a jemná plynová mapa přes ride-by-wire s několika úrovněmi odezvy. Volitelný Quickshifter+ (nahoru/dolů), Launch Control a Track mód s 9stupňovým nastavením prokluzu umožní doladit chování na okresce i na trati. 5" TFT je přehledné, s intuitivním ovládáním a možností aktivace doplňkových funkcí (např. tempomat a KTM My Ride).

    Technicky potěší robustní LC8c: DOHC, 8 ventilů, vysoký kompresní poměr kolem 13,5:1 a tlakové mazání se dvěma čerpadly pro stabilní film oleje. Šetřící konstrukce (motor jako nosný prvek, lehká kola 17" s pneumatikami 120/70 a 180/55) udržuje hmotnost nízko a přístupnost k servisním úkonům dobré. Spotřeba se běžně pohybuje kolem 5 l/100 km, takže i při svižném tempu nabídne reálný dojezd přes 250 km.

    Na co si dát pozor při koupi "KTM 890 Duke" již použité

    Zkontrolujte kompletní servisní historii, zejména první zásadní prohlídku s kontrolou ventilových vůlí a záznamy o aktualizacích softwaru ECU/IMU. Otevřete servisní menu na TFT a ověřte, které pakety (Track, Quickshifter+, tempomat) jsou legálně aktivované licencí, ať víte, za co reálně platíte. Prohlédněte, zda nejsou známky přehřívání nebo úniků kolem vodní pumpy a hadic chlazení.

    Proveďte zkušební jízdu a otestujte modulaci přední brzdy, zda se neprojevuje pulzování kotoučů (u některých kusů se časem vymačkají). Otestujte funkci Quickshifteru v nízké i vyšší zátěži – řazení musí být čisté bez kopanců či falešných neutrálů; v případě škubání si vyžádejte kontrolu kalibrace a snímače řazení. Zkontrolujte vůle v hlavovém složení a v uložení kyvky a přepákování – při zatlačení na zadek nesmí nic lupat ani drhnout.

    Sejměte boční kryty a prohlédněte oblast kolem výstupního hřídele (gufero), víka spojky a spojkového válce, zda neprosakuje olej či brzdová kapalina. Zkontrolujte stav řetězové sady (nerovnoměrné vytahání, zuby do háku) a kotoučů s deskami, protože u agresivní jízdy odcházejí rychleji. Ověřte rovněž stav chladiče a předního LED světlometu – zkontrolujte, zda DRL i potkávací/dálková svítí bez chybových hlášek a bez zamlžování v parabole.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
    Zdvihový objem889 cm³
    Výkon85 kW (115 k) při 9000 ot/min
    Točivý moment92 Nm při 7750 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíWP APEX 43mm
    Zadní odpruženíWP APEX monoshock
    Přední brzdaBrembo 320mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 240mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika180/55 ZR17

    Rozměry

    Délka2048 mm
    Šířka823 mm
    Výška1059 mm
    Výška sedla820 mm
    Rozvor1476 mm
    Hmotnost169 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže14 l
    Spotřeba paliva5.2 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiABS, Jízdní režimy, TFT displej, Quickshifter, Trakční kontrola
    Informace o modeluVýkonný naked bike s pokročilými elektronickými systémy
    Informace o generaciAktuální generace s novým motorem a vylepšenou elektronikou

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi