Na prodej je motorka ročník 2023 s první registrací v dubnu 2024. Má platnou STK do roku 2028 a nájezd 54 mth, což odpovídá přibližně 1900 km. Olej byl pravidelně měněn po 8-10 mth. Přestavba na supermoto byla provedena při 27 mth. Motorka je vybavena supermoto koly Excel o velikosti 17 palců (3,5 na přední a 5 na zadní) a tyto úpravy jsou zapsány v technickém průkazu. K motorce jsou k dispozici také původní enduro kola, která jsou viditelná na fotografiích. Použité pneumatiky Mitas Sport mají najeto 27 mth a přední brzdový kotouč má průměr 320 mm s adaptérem Motomaster. Motorka disponuje tvrdšími pružinami vpředu i vzadu, které jsou součástí originální výbavy, a Motomaster řetězovou sadou s poměrem 14/45. Dalšími doplňky jsou carbonový kryt nádrže CMT, LED blinkry, handguardy, stunt pegy, speciální sedlo 24mx, kryt spojky a zapalování, LED světlomet, polohovatelný držák SPZ a kryt výfuku s vyndanou vložkou. Supermoto zrcátka obsahují homologaci E. K motorce jsou navíc: původní enduro kola, originální brzdový kotouč a rozeta, homologizační sada, 12 litrů oleje Motorex, 9 filtrů (včetně 1 vzduchového navíc), čistič a mazivo filtru a původní sada oranžových plastů. Motorka je ve velmi dobrém stavu, jede bez problémů, tlumiče jsou suché a brzdy v pořádku. Lze ji řídit s řidičským průkazem skupiny A2 od 18 let.
2023
1.900 km
KTM 450 EXC-F je vrcholný čtyřtaktní enduro motocykl, navržený pro nejnáročnější terén a závodní použití. Pohání ho kapalinou chlazený jednoválec SOHC o objemu 449,9 cm³ s kompresním poměrem 12,75 : 1. Palivový systém tvoří elektronické vstřikování Keihin EFI s 42mm škrticí klapkou, řízené systémem Keihin EMS. Výkon se pohybuje kolem 51 k (38 kW). Převodovka je šestistupňová manuální, spojka typu DDS je vícekotoučová mokrá s hydraulikou Brembo. Sekundární převod zajišťuje X-Ring řetěz 520.
Rám tvoří centrální dvoukolébková konstrukce z chrom-molybdenové oceli 25CrMo4, zadní pomocný rám je z polyamidu vyztuženého hliníkem. Přední odpružení zajišťuje 48mm USD vidlice WP XACT s uzavřenou kazetou, zadní tlumič WP XPLOR PDS bez přepákování nabízí zdvih 310 mm. Brzdy tvoří vpředu 260mm kotouč s dvoupístkovým třmenem, vzadu 220mm kotouč s jednopístkovým třmenem. ABS není součástí výbavy – motocykl je určen pro sportovní použití.
Motocykl je osazen drátěnými koly 21″ vpředu a 18″ vzadu s pneumatikami 90/90-21 a 140/80-18. Výška sedla činí 963 mm, světlá výška 347 mm, rozvor 1 482 mm a suchá hmotnost pouhých 111 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 4,0 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 200 km v terénu.
Elektronická výbava zahrnuje elektrický startér, lithium-iontovou baterii 2 Ah, volitelný Map Select switch (Map 1 / Map 2), nový start/stop spínač a jednoduchý LCD displej. Výfukový systém je z lehkého hliníku, airbox je navržen pro maximální průtok vzduchu a snadnou údržbu.
KTM 450 EXC-F je ideální volbou pro zkušené jezdce, kteří hledají maximální výkon, odolnost a ovladatelnost v extrémních podmínkách. READY TO RACE bez kompromisů – od Erzbergrodea po domácí traily.
Včetně všech poplatků
KTM exc-f 450 2023 supermoto - 54mth A2
Praha 9