Prodává se motocykl Duke 125, starý více než dva roky, s detailní historií údržby. Motocykl byl zakoupen v dubnu 2023 a od té doby byly prováděny veškeré údržbové práce dle pokynů výrobce, přičemž poslední servis proběhl v dubnu 2025 při 11.568 km. Při 12.499 km byla namontována nová převodová sada a přední pneumatika. Motocykl má nyní 15.226 km a další servis je podle výrobce splatný při 15.000 km, přičemž z pohledu údržby je třeba provést pouze drobné práce. Vzhledem k aktuálnímu stavu má motocykl dva nedostatky: - Na levé kapotáži se nachází cca 4,5 cm dlouhý oděr a prasklina, vzniklé při pádu. - Zadní levý blinkr byl po drobném viklání zpevněn lepidlem. Jinak je motocykl v bezvadném stavu, bez předchozích nehod. Během zimních měsíců byl uložen v garáži s pravidelným dobíjením baterie a po většinu času je vždy chráněn krytem.
2023
15.226 km
Včetně všech poplatků
KTM 125 DukeSilber (Modelljahr 2022)
Unterhaching
KTM 125 Duke v sobě spojuje ostrý design nahatého streetbike s lehkým a kompaktním rámem, který dává tušit sportovní naladění i okamžitou obratnost v městském provozu.
Agresivní linie kapotáže v kontrastních barvách podtrhují mladistvou tvář stroje a zároveň dávají majiteli pocit, že drží v rukou výrazný kus moderní motocyklové módy.
Minimalistické kryty, ostré hrany a odvážné grafické prvky v kombinaci s výraznou přídí a LED osvětlením vytvářejí stroj, který nezapadne a zároveň zůstává nenáročný na servisní práce.
Nízká hmotnost a štíhlé rozměry umožňují hladké proplétání kolonou aut i svižné průjezdy klikatými okreskami, kde nikdo nečeká ostrý streetbike v malé kubatuře.
Přirozená odezva na plyn s okamžitým nástupem tahu dává pocit, že stroj vede samotný jezdce, a přitom ho zbavuje zbytečného přemýšlení nad správnými otáčkami.
Úsporné provozní náklady a snadná údržba včetně rychlého přístupu k filtrům a olejovým bodům usnadní život jak začínajícím jezdcům, tak těm, kdo chtějí mít motorku stále připravenou k jízdě.
Udělej odejmutí bočního krytu a prohlédni vedení palivových a podtlakových hadic pod nádrží, a dávej pozor na praskliny a netěsnosti, protože poškozené hadice vedou k nerovnoměrnému vstřikování a cukání motoru.
Udělej vícenásobný test funkčnosti LED světlometu a blinkrů ve tmě i za denního světla, a dávej pozor na zhasínání dílčích diod a korozi kontaktů, protože chybějící světlo ohrožuje bezpečnost a legálnost provozu na silnici.
Udělej kontrolu ložisek hlavového složení a několikrát zatoč řídítky zleva doprava, a dávej pozor na vůli a drhnutí, protože opotřebované ložiska se projeví nestabilitou v zatáčkách a nerovnoměrným opotřebením pneumatik.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi