**Popis motocyklu** Kawasaki Z900, registrována v červnu 2023, s původním majitelem a najetými 16 000 km. Motocykl je ve vynikajícím stavu jak mechanicky, tak esteticky, s výjimkou lehkého poškození levého pláště po sklouznutí při manipulaci, které je viditelné na fotografii. Motor a kartery jsou v perfektním stavu díky originálním Kawasaki sliderům, které chránily všechny komponenty. Oprava bočního plastu se odhaduje na 300–350 eur s originálními komponenty, nebo 120–130 eur s aftermarket komponenty. Na motocyklu jsou namontovány následující volitelné doplňky: - Kvalitní koncovka Arrow s homologací a vyjímatelným DB Killerem, s ochranným krytem z uhlíkových vláken. - Polstrované sedla z materiálu s pamětí s protiskluzovým pokrytím a zelenými švy Tappezzeria Italia. - Dynamické LED směrovky Barracuda vpředu i vzadu s odpovídajícími odpory. - Zrcátka Barracuda. - Zelené koncovky gripů z ergalu Barracuda. - Držák SPZ Lightech s LED světlem a odrazkou. - Rychloupínací přípravek na tankvaky Givi. - Nové pneumatiky (pouze 250 km, použité na jediné vyjíždění). Všechny originální komponenty (držák SPZ, výfuk, směrovky, zrcátka, koncovky řídítek) jsou k dispozici a v perfektním stavu, demontovány ihned po zakoupení a uloženy. Motocykl byl letos využit pouze na 3 vyjíždění na jaře, přičemž poslední vyjíždění proběhlo s novými pneumatikami. Garanční prohlídka, která je platná do června 2025, nebyla provedena, jelikož nebyl motocykl dostatečně využíván.
2023
16.014 km
Včetně všech poplatků
Kawasaki Z 900
Cesate
Kawasaki Z900 je štíhlý a agresivní nahatý motocykl, který si rychle získal pozornost jezdců svým odvážným designem a charakteristickou „žabí“ siluetou přední masky. Kombinuje moderní styling s tradičními líniemi řady Z, díky čemuž působí dynamicky jak na silnici, tak na parkovišti.
Ergonomicky tvarované sedlo a mírně předkloněná řídítka vytvářejí jízdní pozici, která je pohodlná pro každodenní dojíždění i svižné průjezdy zatáčkami. Díky čistému, minimalistickému vzhledu bez zbytečných kapotáží vyniká surový charakter tohoto stroje.
Silná komunita majitelů Z900 sdílí na fórech a sociálních sítích rady na úpravy, tipy na vyjížďky i skupinové srazy. Právě díky aktivnímu zázemí se tento model stal oblíbenou volbou pro jezdce, kteří hledají kombinaci stylu, svobody a sounáležitosti s dalšími nadšenci.
Z900 vyniká skvělou ovladatelností díky nízké hmotnosti a vyváženému podvozku. Každý náklon do zatáčky je plynulý a jistý, což dodává jezdcům sebevědomí, ať už jedou po klikatých okreskách nebo v městském provozu.
Díky silnému „střednímu“ charakteru motoru přináší Z900 okamžitou odezvu na plyn a hladkou akceleraci již z nižších otáček. To oceníte při předjíždění i při svižném průjezdu kolonou, kde stačí lehký pohyb pravé ruky k okamžitému nárůstu výkonu.
Pohodlný posed a dobře tlumený podvozek minimalizují únavu při delších trasách. Z900 tak není jen o adrenalinu, ale také o komfortu – spojení sportovního pocitu s pohodovým dojížděním na každodenním úseku do práce nebo na víkendové výlety.
Při prohlídce věnujte pozornost stavu řetězu a ozubených kol – nadměrně natažený nebo zrezivělý řetěz může znamenat, že majitel motorku pravidelně neudržoval. Správná vůle a mazání řetězu jsou klíčové pro dlouhou životnost.
Kontrolujte přední vidlici na nežádoucí úniky oleje a příčné vůle. I lehké netěsnosti těsnění mohou ovlivnit tlumení a stabilitu při brzdění a nerovnostech, což se projeví v horší ovladatelnosti a nepříjemných rázích.
Sledujte známky pádu nebo přelakování kapotáže a rámu, zejména kolem rámové struktury a motoru. Neviditelné praskliny či nerovnoměrné spoje mohou ukazovat na nehodu, která mohla poškodit integritu konstrukce a ovlivnit bezpečnost stroje.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi