Na prodej je motorka Honda Forza 125, která byla vyrobena v roce 2023 a do provozu byla uvedena 25. dubna 2023. Motorka má najeto 21 000 km a vyniká velmi dobrým stavem. V rámci údržby byla při 17 000 km provedena výměna zadní pneu za model Michelin City Grip, dále byla vyměněna řemen, válečky a vodítka, přičemž všechny náhradní díly jsou originální od výrobce Honda. Součástí motorky je také hrazda pro navigaci se zásuvkou, což zajišťuje komfortní a praktické užívání.
2023
21.000 km
Včetně všech poplatků
Forza 125 s odpočtem DPH
Stod
Honda Forza 125 představuje elegantní maxi-scooter, který usnadňuje ranní i odpolední dojíždění po městě i okolí. Díky nenáměsíčnému designu a praktické kapotáži skvěle zapadne do provozu, aniž by vzbuzoval pozornost rozměrnou stavbou.
Nízký nástup na sedlo a vyvážené rozložení hmotnosti zajišťují snadné manévrování při parkování i při pomalých průjezdech. Jezdec ocení pohodlnou vzpřímenou polohu, která šetří zápěstí a záda i na delší trase.
Prostorný podsedlový box pojme jak integrální přilbu, tak drobný nákup, a dobře přístupné servisní body dovolují zvládnout základní údržbu i bez návštěvy specializované dílny.
Automatická převodovka CVT umožňuje plynulý a svižný rozjezd bez nutnosti řadit, což ulehčí život při častých zastávkách na semaforech či v kolonách.
Výškově nastavitelná plexi a promyšlené deflektory chrání jezdce před větrem, deštěm i intenzivním průvanem v zatáčkách. Vyhřívané rukojeti pak zpříjemní chladnější jízdu na okraji sezóny.
Lehká konstrukce a štíhlý profil dovolují snadné proplétání úzkými uličkami, přičemž pevně vyladěný podvozek pohltí české výmoly bez nadměrného odskakování.
Udělej vysunutí plexi a prohlédni mechanismus nastavení a lanko, a dávej pozor na zasekávající se čepy a opotřebené lanko, protože vadný mechanismus neudrží stálou ochranu před větrem.
Udělej otevření podsedlového prostoru a zkontroluj zámek sedla i těsnění, a dávej pozor na deformované šrouby a netěsné klouby, protože vlhkost v úložném prostoru může poškodit elektroniku a anténu dálkového ovládání.
Udělej test CVT řemene a několikrát vytoč motor do otáček na místě, a dávej pozor na prokluzování a přeskakování variátoru, protože opotřeběný řemen nebo variátor se projeví ztrátou tahu při rozjezdu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi