Jednobuch s.r.o.

Najděte si svou dokonalou ojetou motorku

Chlístovice 130

Chlístovice

+420 792 362 954

nejlepsi.motorky@nejlepsi-motorky.cz

Rychlé odkazy

  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní podmínky

Služby

  • Financování

Kontakt

© 2023-2025 Jednobuch s.r.o - Nejlepší Motorky. Všechna práva vyhrazena.

Jednobuch s.r.o., IČO: 24180149, DIČ: CZ24180149

    Domů / Motocykly / Honda / Honda CBR 1000RR / Honda CBR 1000

    2023 Honda CBR 1000 • 2.200 km

    vynikající výkonmoderní technologienízký nájezdkvalitní brzdový systémvynikající stavkosmetické vadynedostatek registracepouze na okruzíchvysoká cenaúpravy mohou ovlivnit záruku
    2023 Honda Honda CBR 1000RR - 2 200 km - Fotka 1
    1 / 2

    Přehled

    Popis vozidla:

    Honda CBR 1000 RR-R SP 2023 je v impozantním stavu, velmi dobře udržovaná a vybavená. Nikdy nepadla a nebyla venku na štěrku. Má najeto 2200 km, z toho 800 km prvotního rozjezdu na silnici, poté byla používána na okruzích během Trackdays. Nové brzdové destičky a údržba byly provedeny. Na motocyklu jsou slicky Metzeler Racetec RR a řetězový kit je v perfektním stavu.

    Jedná se o model série SP, který nabízí plně nastavitelné odpružení Ohlins jak elektronicky, tak manuálně. Je to číslovaná série k 30. výročí CBR, číslo 815. Motocykl je vybaven kompletním hardwarem Brembo pro efektivní brzdění.

    Doplňky a vybavení:

    • Kompletní polyester BLINDER
    • Dekorační kit DDB Racing (snadno sundatelný, pod ním bílý polyester)
    • Ovládání ve vzadu Spider
    • Poloviční řídítka Spider
    • Ochrany motoru GB Racing
    • Ochrana rámu při pádu GB Racing
    • Dvojitě zakřivený štít WRS
    • Kompletní programování u Arcli-Tech (systém dekontaminace odstraněn, ventily odstraněny, spuštění ventilátoru při 95 stupních, odstranění lambda sond atd.)
    • Odstranění ABS
    • Odstranění bezklíčového zapalování a blokace řízení
    • Hliníkový racing spider
    • Brzdová pumpa Brembo s nastavením vzdálenosti
    • Pevný zadní třmen
    • Ochrana brzdového páky
    • Brzdové hadice racing
    • Ochrana palubní desky Bonamici
    • Ochrany chladičů
    • Výfuk TS Concept s vysokou kvalitou zvuku, pasuje na všechny modely, včetně Mettet bez namontovaného DB killer (DB killer je také dodán, pokud by byl potřeba)

    S motocyklem:

    • Více převodových koleček a pastorků
    • Trubky pro poloviční řídítka
    • Box pro úpravy elektroniky Powergate Alientech

    Cena: 18 300 eur. Motocykl má certifikát o shodě, ale nikdy nebyl zaregistrován.

    Rok

    2023

    Nájezd

    2.200 km

    447.885 Kč

    Včetně všech poplatků

    Prodejce

    Honda CBR 1000

    Braine l'Alleud


    Nejlepší vstupní supersport, jaký jsem mělŽádné problémy po 12 k kmVýkon, který opravdu nadchneIdeální pro začátečníky i pokročiléSkvělá manipulace a stabilitaÚžasný design a moderní technologieKvalita zpracování na vysoké úrovniVynikající poměr cena/výkonSkvělý zvuk výfuku a agilitěPo jízdě se cítím jako nováček v závodě

    Informace o modelu

    "Honda CBR 1000RR"

    O modelu "Honda CBR 1000RR"

    Honda CBR 1000RR (Fireblade) patří mezi nejlépe vyvážené litrové superbiky své generace a v letech 2004–2019 ztělesňovala filozofii „Total Control“. S kompaktním 999cm³ řadovým čtyřválcem DOHC nabízí plynulý, předvídatelný nástup výkonu a excelentní odezvu na plyn; u modernizace 2017+ dosahuje až 141 kW při 13 000 ot./min a zhruba 116 Nm. Díky nízké hmotnosti a stabilní geometrii je rychlá na okruhu a zároveň snesitelná v běžném provozu.

    Design staví na úzkém profilu, nízké siluetě a promyšlené ergonomii – nádrž je užší v kolenou a sedlo dovoluje volný pohyb těla při překlápění. Od roku 2017 přišla plně LED světla, užší kapoty a lepší odvod horkého vzduchu z chladiče, což pomáhá jak aerodynamice, tak tepelnému komfortu. Starší ročníky využívají přehledný LCD panel, zatímco 2017+ přidává plnobarevný TFT s jízdními režimy a podrobnou telemetrií.

    Rám je hliníkový twin-spar se zadní hliníkovou kyvkou a zavěšením Unit Pro-Link, které izoluje tlumič od rámu a zlepšuje cit na výjezdech. Již od první generace je standardem elektronicky řízený tlumič řízení HESD; podvozek tvoří 43mm USD Showa (od 2012 BPF) a u modelu 2017+ Showa BPF vepředu a Showa BFRC vzadu. Brzdí radiální čtyřpístky Tokico na 320mm kotoučích (u 2009–2016 volitelné kombinované C-ABS), zatímco ročníky 2017+ přidávají ride-by-wire, jízdní režimy, HSTC (9 stupňů) a nastavení motorové brzdy; šestistupňová převodovka má antihoppingovou spojku a pro 2017 byl k dispozici quickshifter (SP verze s obousměrným autoblipperem).

    Výhody používání "Honda CBR 1000RR"

    Hlavní devizou je kombinace silného, ale čitelného motoru a mimořádně neutrálního podvozku, který dává jezdcům jistotu i na hrubém asfaltu. HESD zklidňuje řízení ve vysokých rychlostech a Showa BPF přináší díky většímu pístu lepší podporu při brzdění na nájezdu do zatáčky. U modernizace 2017+ potěší snížená hmotnost (cca 196 kg plně natankováno) a výrazně svižnější reakce na plyn díky ride-by-wire.

    Elektronika je v novějších ročnících praktická i na silnici: HSTC s devíti úrovněmi účinně krotil prokluz bez „škubání“, tři Power módy mění náběh výkonu a Engine Brake Control pomáhá stabilitě na brzdách. U 2009–2016 je kombinované C-ABS velmi plynulé a vhodné na nekvalitní povrchy, přičemž základní brzdný pocit zůstává sportovně přímočarý. TFT panel (2017+) zobrazuje přehledně nastavení a data, quickshifter s autoblipperem u SP verzí zase zrychluje práci s převodovkou na okruhu.

    Technicky potěší rozumné servisní intervaly a dobrá dostupnost dílů: kontrola ventilů je po 24 000 km a výměna oleje obvykle po 12 000 km/12 měsících (mnozí volí kratší intervaly). Přístup k běžným úkonům, jako je čištění vzduchového filtru nebo servis řetězu 525, je přímočarý a aftermarket nabízí širokou paletu komponentů (převody, destičky, kryty). Systémy jako HESD nevyžadují běžnou údržbu a při správně odvzdušněném brzdovém systému (u C-ABS ideálně u dealera se speciální procedurou) drží páčka konzistentní chod.

    Na co si dát pozor při koupi "Honda CBR 1000RR" již použité

    Proveďte studený start a poslouchejte rozvod – nadměrné chrastění napínáku rozvodového řetězu (CCT) může značit opotřebení. Proveďte zkušební jízdu a z 4 000 do 8 000 ot./min sledujte, zda motor táhne plynule bez cukání; na 4. rychlost otestujte prokluz spojky prudkým přidáním plynu. U ročníků 2008–2009 pozor na zvýšenou spotřebu oleje – po jízdě zkontrolujte hladinu a sledujte případný modrý kouř při ostré akceleraci po delším volnoběhu.

    Změřte dobíjení multimetrem (cílově cca 13,8–14,5 V při ~5 000 ot./min) a zkontrolujte spojku tří žlutých vodičů statoru na známky přehřátí či oxidace. Otestujte funkci brzd: u verzí s C-ABS se má kontrolka ABS po rozjezdu do cca 10 km/h zhasnout; proveďte několik silných brzdění a sledujte konzistenci chodu páčky bez pulzování či propadu. Otestujte funkci elektroniky u 2017+ (přepínejte jízdní režimy, měňte úroveň HSTC a ověřte změnu reakce na plyn) a zkontrolujte plynulost řazení případného quickshifteru při zátěži nad 4 000 ot./min.

    Sejměte prachovky na přední vidlici a zkontrolujte těsnost gufer, dále zkontrolujte modrání či házivost předních kotoučů jako indikaci přehřátí. Proveďte kontrolu vůlí v krku řízení a prohlédněte tlumič řízení HESD – nesmí téct a konektor má být čistý; při zkušební jízdě sledujte stabilitu ve vyšších rychlostech bez shimmy. Prohlédněte motocykl na stopy okruhového použití (safety-wire na šroubech, odřeniny na krytech motoru, dorazy vidlic, tvrdě utažené nastavení komprese/odskoku) a u verzí SP si ověřte servisní historii dílů Öhlins/Brembo, jejichž v��měna je nákladnější.



    Technické specifikace

    Motor

    Typ motoruČtyřválcový, čtyřtaktní, řadový
    Zdvihový objem999 cm³
    Výkon160 kW (218 k) při 13000 ot/min
    Točivý moment113 Nm při 11000 ot/min
    Převodovka6-stupňová
    Sekundární převodŘetěz

    Podvozek

    Přední odpruženíÖhlins NIX30 43mm
    Zadní odpruženíÖhlins TTX36
    Přední brzdaBrembo Stylema 330mm kotouče
    Zadní brzdaBrembo 220mm kotouč
    Přední pneumatika120/70 ZR17
    Zadní pneumatika190/50 ZR17

    Rozměry

    Délka2065 mm
    Šířka720 mm
    Výška1125 mm
    Výška sedla830 mm
    Rozvor1455 mm
    Hmotnost201 kg (sucho)

    Výkon

    Objem nádrže16.1 l
    Spotřeba paliva7.3 l/100km

    Ostatní

    VlastnostiHonda Selectable Torque Control, ABS, Quickshifter, Launch Control
    Informace o modeluSupersportovní motocykl s technologiemi z MotoGP
    Informace o generaciAktuální generace s aerodynamickými křídly

    Podobné motorky

    Nedávno zobrazené

    Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi