Honda CB650R je skvěle udržovaný motocykl ve výborném stavu, bez nehod a pravidelně servisovaný. Klasická registrace byla provedena v červenci 2023, s aktuálním stavem km pouze 2.559. Motocykl má výkon 95 HP (70 kW) a je garážované vozidlo. Technická prohlídka (TÜV) je nová a platná až do července 2027. Mezi zvláštnosti a příslušenství patří snížená výška, což je ideální pro menší jezdce a umožňuje bezpečné postavení. Ochranné padky jsou již namontovány, což poskytuje další ochranu při stání nebo nízkých rychlostech. Motocykl vyniká sportovním designem naked bike a silným zvukem čtyřválce. Je používaný pouze za hezkého počasí, bez okruhového nebo offroad použití.
2023
2.559 km
Včetně všech poplatků
Honda CB 650R
Uslar
Honda CB 650R ztělesňuje spojení moderní retrospektivy a minimalistického naked designu. Čisté linie kapotáže, decentní lak a kontrastní detaily dávají stroji osobitý výraz, který zaujme na českých silnicích i mezi kužely v městské dopravě.
Vzpružená jízdní pozice a ergonomické sedlo poskytují pohodlí i na delších trasách, aniž by se ztratila sportovní odezva. Jezdec má dostatek prostoru pro pohyb, přitom cítí živou zpětnou vazbu od podvozku.
Odhalený rám a subtilní kapotáž usnadňují přístup k nejdůležitějším komponentám při údržbě. Podsedlová část navíc nabízí diskrétní prostor pro drobný náklad nebo sportovní zadní sedlo bez narušení elegantní siluety motocyklu.
Hladký průběh výkonu dvouválce a okamžitá reakce na plyn dávají jezdci jistotu při rozjezdech z křižovatek i při rychlém předjíždění na okreskách. Motor se chová předvídatelně v celém rozsahu otáček.
Kompaktní konstrukce a nízká hmotnost motocyklu zaručují lehké a intuitivní manévrování v hustém provozu i při ladném průjezdu zatáčkami. Honda CB 650R přebírá iniciativu, stačí jen naznačit změnu směru.
Sportovní podvozek s vyváženým nastavením pružin a tlumičů pohltí výmoly i drobné nerovnosti českých cest, a přesto udrží tuhost v rychlých pasážích. Výsledkem je komfort na dlouhé trasy i radost z ostré jízdy.
Udělej odmontování bočních krytů motoru a prohlédni svary rámu a přechody svařenců, a dávej pozor na mikropukliny či korozi kolem hlavového složení, protože zanedbané spoje mohou vést k neklidnému chování řízení ve vyšších rychlostech.
Udělej synchronizaci škrticích klapek a několikrát zkoušej motor v různých režimech otáček, a dávej pozor na nerovnoměrný chod a cukání, protože chybné seřízení vstřikování odhalí právě nepravidelný tah v kritických situacích.
Udělej inspekci uchycení výfukových svodů u hlavy válců a dotáhni všechny svorníky, a dávej pozor na únik spalin nebo usazování sazí kolem přírub, protože poškozené těsnění či povolené šrouby snižují výkon a zvyšují vibrace.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi