Na prodej je krásná Ducati Panigale V4S v exkluzivní edici "Corse". Tento nový model z roku 2023 je vybaven elektronikou z modelu V4R 2023. Motorka má najeto pouze cca 100 km na zánovní sadě pneumatik Supercorsa SP4 a je možné ji dodat na extra lehkých zlatých kovaných kolech Marchesini M10RS (příplatek 10.000 Kč). STK je platná do roku 2028 a veškerý servis byl prováděn pouze v autorizovaném servisu Ducati každoročně. Motorka je v perfektním stavu, bez škrábanců, a původní cena včetně příplatkové výbavy přesahuje jeden milion Kč. Motorka je osazena následujícími komponenty: - Lakované kapoty s designem R 2023 (nejsou to polepy) – cca 40.000 Kč - Brzdová pumpa Brembo Racing 19RCS – 8.400 Kč - Spojková pumpa Brembo Racing 19RCS – 8.400 Kč - Karbonový kryt rámu (leštěné) – 11.600 Kč - Karbonový kryt baterky (leštěné) – 8.000 Kč - Karbonová křídla (leštěné) – 21.000 Kč - Karbonový kryt kývačky (Ilmberger) – 7.800 Kč - Karbonový kryt výfukových svodů (Ilmberger) – 11.800 Kč - Karbonový zadní blatníček (Ilmberger) – 6.200 Kč - Karbonový přední blatníček (Ilmberger) – 7.800 Kč - Karbonový komplet držák masky (Ilmberger) – cca 18.000 Kč - Karbonová krovka (komplet Vulturbike) – 17.000 Kč - Broušená hliníková nádrž (komplet, ne jen kryt) – cca 80.000 Kč - Nerezové kryty výfuku (Ducati Performance by Rizoma) – 16.000 Kč - Různé další komponenty od značek Ducati Performance a CNC Racing - Vyšší kouřové plexi Puig – 2.200 Kč - Zadní světlo s integrovanými blinkry – cca 5.000 Kč - Lakované plasty "magnesium" od Vulturbike – cca 14.000 Kč - Plynová rukojeť Ducati RBW – 840 Kč Všechny extra komponenty jsou součástí prodeje. Motorka je k vidění v Brně. Video je možné na požádání.
2023
100 km
Včetně všech poplatků
Ducati panigale V4S CORSE N°03
Brno
Ducati Panigale V4 přináší na silnici atmosféru závodního okruhu díky ostrým liniím kapotáže a výrazným aerodynamickým prvkům. Jeho design evokuje přímou linku mezi MotoGP a běžnou silnicí, přičemž každá křivka zdůrazňuje rychlost a přesnost.
Minimalistický vzhled s integrovanými křidélky působí technicky a současně elegantně. Panigale V4 vypadá jako socha z hliníku, kde každý plastový díl tvoří součást složité skládačky určené k maximalizaci výkonu.
Zvuk výfukového potrubí rezonuje pod sedlem s volbou každého tisíce otáček a umocňuje pocit bezprostředního spojení jezdce se strojem. Jízda na Panigale V4 tak není jen cestou do cíle, ale i zážitkem, který zůstává v paměti.
Přesná odezva na plyn a citlivé šasi dávají pocit neomezené kontroly i při vysoké rychlosti. Každé přitlačení plynové rukojeti znamená okamžitý nárůst tahu a precizní nájezd do zatáčky.
Výrazná aerodynamika s křidélky zvyšuje stabilitu vpředu i při razantním brzdění z rychlosti, takže se stroj chová klidně i v náročných pasážích. Setrvalá rovnováha oceníte zejména při průjezdu rychlými oblouky.
Elektronické jízdní režimy, kontrola trakce a komplexní ABS dávají možnost přizpůsobit chování motocyklu vlastním dovednostem a povětrnostním podmínkám. Výběrem módu ježdění se Panigale V4 snadno promění z ostré závodní bestie na stroj pro klidnou víkendovou vyjížďku.
Prohlédněte kapotáž a otestujte pružnost aerodynamických křídel (winglets), a dávejte pozor na mikropukliny a nerovnoměrné svary, které mohou ukazovat na tvrdé dopady nebo neodborné opravy.
Otestujte funkci quickshifteru a přepínejte jízdní režimy během zkušební jízdy, a sledujte zaseknutí při řazení a chybová hlášení na přístrojovém panelu, protože nekvalitní kabeláž či neaktuální firmware mohou zradit právě v nejnevhodnější chvíli.
Proklepněte servisní záznamy, zaměřte se na seřízení desmodromického ventilu a pravidelné aktualizace řídicí jednotky—záznamy o těchto úkonech jsou klíčové, protože zanedbání desmo údržby vede k hlučným ventilům a kolísavému chodu motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi