**Popis motorky** Tato motorka je vybavena výkoným motorem Desmosedici Stradale, který nabízí 90-stupňový V4 motor s protiběžnými klikovými hřídeli. Je kapalinově chlazená a má 4 ventily na válec, s desmodromicky řízeným systémem. Objem motoru činí 1.103 cm³, s maximálním výkonem 180 PS (132 kW) při 12.250 ot./min a točivým momentem 118 Nm při 9.500 ot./min. Motorka disponuje 6-stupňovou převodovkou s funkcí Ducati Quick Shift (DQS) Up/Down a hydraulicky ovládanou vícestupňovou suchou spojkou s funkcí Anti-Hopping, která zajišťuje plynulé řazení. Podvozek je postaven na monokokovém hliníkovém rámu. Přední odpružení tvoří plně nastavitelné obrácené vidlice Öhlins s průměrem 48 mm a elektronicky nastavitelné nastavení komprese/roztažení pomocí Öhlins Smart EC 2.0. Zadní část je vybavena plně nastavitelným tlumičem Öhlins TTX36, který nabízí obdobné elektronické nastavení. Pirelli Diablo Rosso IV Corsa pneumatiky zajišťují skvělou přilnavost, s rozměry 120/70 ZR17 vpředu a 190/55 ZR17 vzadu. Zdvih odpružení vpředu i vzadu činí 170 mm. Brzdový systém zahrnuje dva polouzavřené brzdové kotouče vpředu o průměru 330 mm s radiálně upevněnými brzdovými třmeny Brembo Stylema Monoblock. Vzadu se nachází brzdový kotouč o průměru 265 mm s brzdovým třmenem Brembo se 2 pístky. Celková hmotnost motorky připravené k jízdě (bez paliva) je 225 kg. Sedlo je nastavitelná v rozmezí 840 - 860 mm, nebo 810 - 830 mm s nízkým sedlem (příslušenství). Motorce náleží kapacita nádrže 22 litry a rozvor mezi koly dosahuje 1.592 mm. Je určena pro dvojmístné cestování. Standardní výbava zahrnuje elektronické odpružení Öhlins Smart EC 2.0, Ducati Quick Shift, osvětlené ovládací prvky, 6,5 palcový TFT barevný displej s navigací, full-LED světlomety, a některé komponenty z uhlíkových vláken, včetně blatníku a kapotáže. Výfuk je vylepšen titanovým koncovým tlumičem Akrapovič. Údržba je plánována každých 15.000 km nebo po 12 měsících, s kontrolou vůle ventilů po 30.000 km. Motor splňuje emisní normy Euro 5+ s CO2 emisemi 170 g/km a spotřebou 7,3 l/100 km. Motorka je nová a je poskytována s 48 měsíců nezávislé záruky bez omezení kilometrů.
2023
0 km
Včetně všech poplatků
Ducati Multistrada V4RS
Wolfsburg
Ducati Multistrada V4 zaujme robustní siluetou a sportovně turistickým duchem, který naznačuje připravenost na dlouhé přesuny i lehčí terénní úseky. Ostré linie kapotáže a výrazný přední štítek dotvářejí dojem mašiny, která si s ničím neláme hlavu.
Pozice jezdce je vzpřímená a prostorná, což umožňuje ujet stovky kilometrů bez pocitu únavy. Sedlo nabízí dostatek místa pro cestujícího i zavazadla, přičemž zachovává motocyklistický šmrnc živený italskou tradicí.
Minimalistické kryty pod kapotou usnadňují přístup k hlavním servisním bodům a podtrhují logiku konstrukce, kde každý díl slouží jasnému účelu. Multistrada V4 působí nenuceně agresivně a zároveň připraveně na další dobrodružství.
Dynamičnost a pohodlí jízdy se snoubí díky semi-aktivnímu Skyhook odpružení, které se samo přizpůsobuje stavu silnice. Výsledkem je plynulý a stabilní zážitek bez kompromisů mezi komfortem a sportem.
Adaptivní tempomat s radarovým systémem udržuje nastavenou rychlost a bezpečný odstup, takže dlouhé úseky dálnice uběhnou jako mávnutím křídla. Interaktivní přístrojový panel navíc nabízí přehled o jízdním režimu, navigaci i stavu elektroniky v reálném čase.
Ducati nabízí propracovanou ergonomii a možnost rychlých úprav výšky plexi, opěrky i řídítek. Každý jezdec si tak stroj dokáže přizpůsobit bez nutnosti specializované dílny, ať už se chystá na klidnou projížďku či ostrou zatáčkovou délku.
Udělej demontáž bočních krytů motoru a zkontroluj kvalitu svarů rámu u hlavového složení, a dávej pozor na trhlinky ve svarech a vůli v ložiskách, protože narušená tuhost rámu se projeví neklidem ve vyšších rychlostech a snižuje jízdní jistotu.
Udělej test semi-aktivního Skyhook odpružení tím, že několikrát přepneš mezi režimy Sport a Touring, a dávej pozor na prodlevy v reakci tlumičů a nejednotné nastavení výšky, protože vadné senzory mohou způsobit náhlé změny výšky podvozku při jízdě.
Udělej ověření funkce adaptivního tempomatu a radarového Blind Spot Detection tím, že projedeš odstup mezi dvěma vozidly, a dávej pozor na výpadky varování či nestabilní udržování rychlosti, protože porucha radarů ohrožuje bezpečnost a komfort na delších cestách.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi