Na prodej je Ducati Monster SP, rok výroby 2023, s objemem 937 ccm a výkonem 82 kW. Motorka má najeto 11 100 km a byla koupena nová v České republice, přičemž je vystaveno české technické průkaz a platná STK do února 2029. Ducati Monster SP je v perfektním stavu, součástí prodeje je manuál a dva klíče. Mezi její hlavní výbavu patří: - DTC (Ducati kontrola trakce) - DWC (kontrola zvedání předního kola) - Různé jízdní režimy (Riding Modes) - Bosch cornering ABS pro brzdění v náklonu - Full LED světla a dynamická LED směrová světla - USB zásuvka - Rychlořazení up/down (DQS) - Lithium-ion baterie - Termignoni koncovka výfuku - Tlumič řízení - Ducati asistent rychlých startů (DPL) Cena motorky činí 279 000 Kč.
2023
11.100 km
Včetně všech poplatků
Ducati Monster SP
Rudíkov
Ducati Monster je esencí italského minimalismu na dvou kolech – odhalený trubkový rám kontrastuje s hladkými liniemi nádrže a kapotáže, čímž vzniká sochařský kousek připravený na každou silnici.
Úzký profil a nízké těžiště přinášejí výjimečnou obratnost v městském provozu i jistotu v prudkých zatáčkách na venkovských silnicích. Monster má nenucený výraz, který zaujme každého, kdo projede kolem.
Každý nádech plynu doprovází dunivý zvuk výfuku a okamžitá odezva na plyn, jež umocňují pocit přímého spojení mezi jezdcem a strojem. Jízda na Monsteru znamená intenzivní zážitek od startu až do cíle.
Citlivá a přímá odezva na plyn umožňuje plynulá předjíždění i svižné změny směru v kolonách i na klikatých okreskách. Monster reaguje i na sebemenší pohyb rukojetí, což zvyšuje důvěru v manévrování.
Vzpřímená jízdní pozice a ergonomie sedla nabízejí dostatek pohodlí pro delší přesuny, aniž by obětovaly sportovní charakter. I po stovkách kilometrů v sedle zůstává jízda dynamická a komfortní zároveň.
Lehká stavba a vyvážený rám zajišťují stabilitu i na nerovném povrchu. Monster zvládne hravě nejen asfalt, ale i drobné nerovnosti, aniž by jezdec ztratil pocit kontroly nad strojem.
Prohlédněte sváry trubkového rámu kolem hlavy řízení a pod sedlem, a dejte pozor na mikropukliny a rezavé stopy, které mohou naznačovat předchozí pády nebo neodborné svařování.
Otestujte chod desmodromického ventilového mechanismu a hlídejte nerovnoměrné klepání při volnoběhu, a současně všímejte si opotřebení v oblasti hlavy válců, kde se zanedbané seřízení ventilů projeví hlučným chodem a sníženým tahovým výkonem.
Prozkoumejte výfukové koleno a spoje trubek u tlumiče, a sledujte změny barvy na svarech a uvolněné úchyty, protože praskliny či deformace výfuku mohou vést k úniku spalin a zvýšené hlučnosti.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi