Domů / Motocykly / CF Moto / CF Moto 700 CL-X Heritage / CFMOTO 700 CL-XHéritage 2023

2023 CFMOTO 700 CL-XHéritage 202316.000 km

nízká hmotnostvýkon motorusnadná ovladatelnostmoderní technikavhodná pro začátečníkykosmetické vadymožnost poškození při páduvyšší nájezdběžné opotřebenídrobná poškození
2023 CF Moto CF Moto 700 CL-X Heritage - 16 000 km - Fotka 1
1 / 6

Přehled

Motorka CF Moto CLX-700 Héritage je ve velmi dobrém stavu, s nájezdem 16 000 km a možností zvýšení. Byla registrována v dubnu 2023 a pravidelně udržována, poslední výměna pneumatik proběhla v červenci 2025, přičemž byly použity značkové pneumatiky Bridgestone. Vybavení motorky zahrnuje tempomat, ochranu proti pádu (lehce poškozenou), držák pro top case, ABS, kouřové plexi a ochranu rukou s modrými denními světly a postupnými blinkry. Dále je motorka vybavena bočním stojanem a součástí jsou dva klíče. Tento model je nízký a lehký, což z něj činí praktickou volbu pro začátečníky nebo motorkáře menší postavy. Je připraven na prohlídku a jeho stav umožňuje bezproblémovou jízdu. Cena je vyjednatelná v rozumných mezích.
Rok

2023

Nájezd

16.000 km

110.498 Kč

Včetně všech poplatků

Prodejce

CFMOTO 700 CL-XHéritage 2023

Grand-reng


Skvělý vstupní supersport, který jsem mělŽádné problémy za 12 000 kmPerfektní kombinace stylu a výkonuPohodlné na dlouhé jízdySkvěle se ovládá v zatáčkáchIdeální pro městský provozVynikající hodnota za peníze

Informace o modelu

"CF Moto 700 CL-X Heritage"

O modelu "CF Moto 700 CL-X Heritage"

CF Moto 700 CL-X Heritage je středněobjemový neo-retro roadster se scramblerovým nádechem, mířící na jezdce, kteří chtějí styl, moderní techniku a poctivý výkon bez přehnané hmotnosti. S paralelním dvouválcem o objemu 693 cm³ nabízí výkon 55 kW při cca 8 500 ot./min a 68 Nm v 6 500 ot./min, takže zvládá svižné přesuny i pohodové kroužení. Šestistupňová převodovka, antihoppingová spojka a pohotovostní hmotnost okolo 196 kg dávají motocyklu vyvážený mix dynamiky a ovladatelnosti; k dispozici je i úprava na 35 kW pro kategorii A2.

Design kombinuje moderní LED technologie s klasickými tvary – kulatý světlomet s charakteristickým denním svícením ve tvaru „X“ a minimalistický zadek s krátkým blatníkem tvoří jasně rozpoznatelný podpis. Sedlo s retro prošíváním a široká řídítka podporují uvolněný, vzpřímený posed vhodný do města i na okresky. Nádrž o objemu 13 litrů je tvarovaná pro dobré kolenní opory a navazuje na boční panely v industriálním stylu.

Pod kabátem je kvalitní podvozek: vpředu USD vidlice KYB o průměru 41 mm s plnou nastavitelností (předpětí, komprese, odskok) a zdvihem 150 mm, vzadu centrální tlumič KYB s nastavením předpětí a odskoku, rovněž se 150 mm zdvihu. Brzdí se komponenty J.Juan – vpředu radiální čtyřpístek na 320mm kotouči, vzadu 260mm kotouč – s dvoukanálovým ABS Continental. Kola 18"/17" obouvají Pirelli MT60 RS (110/80 R18 vepředu, 180/55 R17 vzadu), přístrojovka je kruhový LCD panel a nechybí tempomat, ride-by-wire a dvě jízdní mapy (Eco/Sport).

Výhody používání "CF Moto 700 CL-X Heritage"

Silnou stránkou je motor – plynulý nástup výkonu od středních otáček, hutný zátah 68 Nm a kultivovaný projev dvouválce dávají jistotu při předjíždění i na výjezdech ze zatáček. Geometrie a 18" přední kolo přináší stabilitu, přesto zůstává řízení lehké a přesné i v nižších rychlostech. Sedlo kolem 800 mm a neutrální ergonomie potěší menší i vyšší postavy na denní dojíždění i víkendové vyjížďky.

Elektronika pomáhá v praxi: ride-by-wire s mapami Eco/Sport dovolí přizpůsobit reakci plynu podmínkám, tempomat uleví na delších přesunech a ABS Continental funguje předvídatelně i na horším povrchu. Antihoppingová spojka zjemní podřazování a snižuje únavu v provozu. Kompletní LED osvětlení zlepšuje viditelnost a kruhový LCD přehledně zobrazuje klíčová data, včetně napětí baterie a spotřeby.

Technickým benefitem je kvalitní podvozek KYB s reálnou možností doladění pro sólo jízdu i jízdu ve dvou, přičemž jednopřevodový přední brzdový kotouč s radiálním třmenem šetří neodpruženou hmotnost bez ztráty brzdného účinku. Pohon řetězem 520 znamená levný a dostupný spotřební materiál, J.Juan a Pirelli zase snadnou dostupnost dílů. Jednoduchá konstrukce DOHC/8V s valivým vyvažovákem a rozumné servisní intervaly drží náklady při zemi.

Na co si dát pozor při koupi "CF Moto 700 CL-X Heritage" již použité

Startujte studený motor a poslouchejte rozvodový řetěz – při cca 2–3 tis. ot./min nemá výrazně chřestit ani kolísat volnoběh. Otestujte reakci plynu v režimech Eco i Sport, zkontrolujte, zda se na přístrojovce nerozsvěcují chybové kódy. Ověřte funkci tempomatu (plynulé držení rychlosti a korektní vypnutí brzdovou páčkou i spojkou) a vyžádejte si informaci o případných aktualizacích softwaru řídicí jednotky u dealera.

Zvedněte předek a zkontrolujte vůli v krku řízení, posuňte vidlice a sledujte případné zadrhávání; prohlédněte trubky 41mm USD na rýhy a únik oleje kolem gufer. Změřte tloušťku brzdových destiček, prohlédněte 320mm kotouč, zda není zvlněný, a při pomalé jízdě otestujte pulzaci do páčky; vyzkoušejte, že ABS zasahuje plynule na čisté, bezpečné ploše. Zkontrolujte rovněž zadní tlumič – nastavení odskoku by mělo mít citelný účinek a kyvná vidlice nesmí mít vůle v uložení.

Zkontrolujte sekundární převod: změřte průvěs řetězu (zhruba 25–30 mm uprostřed mezi koly), prohlédněte zuby rozety a pastorku na „háky“ a suchá místa v článcích. Zkontrolujte stav pneumatik a rozměry 110/80 R18 a 180/55 R17, datum výroby a rovnoměrné sjíždění; Pirelli MT60 RS by neměly být ztvrdlé či popraskané. Sejměte sedlo a zkontrolujte kabeláž, konektory a baterii, případné dodatečné příslušenství (USB zásuvky, držáky) musí být zapojené čistě; proveďte zkušební jízdu a sledujte stabilitu ve středních rychlostech, plynulost palivové mapy a případné prokluzování spojky při plné akceleraci.



Technické specifikace

Motor

Typ motoruDvouválcový, čtyřtaktní, paralelní twin
Zdvihový objem693 cm³
Výkon55 kW (75 k) při 8500 ot/min
Točivý moment68 Nm při 6500 ot/min
Převodovka6-stupňová
Sekundární převodŘetěz

Podvozek

Přední odpruženíKYB 43mm
Zadní odpruženíKYB monoshock
Přední brzdaJ.Juan 320mm kotouče
Zadní brzdaJ.Juan 240mm kotouč
Přední pneumatika120/70 ZR17
Zadní pneumatika180/55 ZR17

Rozměry

Délka2100 mm
Šířka850 mm
Výška1120 mm
Výška sedla800 mm
Rozvor1440 mm
Hmotnost198 kg (sucho)

Výkon

Objem nádrže15 l
Spotřeba paliva5.2 l/100km

Ostatní

VlastnostiABS, TFT displej, LED osvětlení, retro design
Informace o modeluRetro naked bike s klasickým designem
Informace o generaciAktuální generace s vintage stylingem

Podobné motorky

Nedávno zobrazené

Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi