**Popis motorky** Tato motorka je vybavena širokým spektrem moderních technologií a funkcí, které zajišťují komfort a bezpečnost během jízdy. Mezi speciální vybavení patří vyhřívané rukojeti, USB nabíjecí port, tempomat a DDC (dynamická kontrola tlumení). Dalšími vysoce funkčními prvky jsou pomocník pro řazení v režimu PRO s asistentem pro brzdění (DBC), Launch-Control, Pit-Lane Limiter a HSC PRO (asistent rozjezdu do kopce). Motorka disponuje systémem světlometů Pro, který obsahuje osvětlený stylový prvek a adaptivní zatáčkové světlo, stejně jako M-Paket s M kovanými koly. K dispozici je také RDC (systém kontroly tlaku v pneumatikách) a Inteligentní nouzové volání (eCall) včetně TeleServices. Pro spolujezdce je připraveno pohodlné sídlo. Základní vybavení zahrnuje tři jízdní režimy (Déšť, Silnice, Dynamický), ABS řízení závislé na náklonu (ABS PRO), pomocník při rozjezdu do kopce (Hill Start Control) a kompletní LED osvětlení včetně směrových světel a dynamického brzdového světla. Motor o objemu 999 ccm poskytuje výkon 121 kW a splňuje nízké emise podle normy Euro 5. Dále je vybaven plně LED světlomety a dynamickou trakční kontrolou (DTC), což zvyšuje bezpečnost a výkon jízdy. Motorka je ve skvělém stavu a připravená na nové dobrodružství na silnicích.
2023
2.080 km
Včetně všech poplatků
BMW S 1000 RM-Paket
Schwabmünchen
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi