**Popis motorky** Tato motorka je vybavena nejmodernějšími technologiemi pro zajištění maximální bezpečnosti a pohodlí. Disponuje systémem ABS a dynamickou kontrolou trakce (DTC) s funkcí Wheelie, což zajišťuje bezpečnou jízdu v různých podmínkách. Snímač tlaku pneumatik (RDC) a regulace ABS závislá na náklonu (ABS PRO) přispívají k ještě vyšší úrovni ochrany. Pro komfortní jízdu je motorka vybavena tempomatem a hřejivými madly, které zvyšují pohodlí i během chladných dnů. Řidičské sedadlo M a koncový tlumič M Titan dotvářejí sportovní dojem a design. Motorka nabízí 7 jízdních režimů PRO, včetně režimů jako Déšť, Silnice, Dynamický, Závod a Závod PRO 1 - 3, čímž umožňuje přizpůsobit chování stroje jakýmkoliv podmínkám a stylu jízdy. Dalšími vynikajícími prvky jsou LED světlomety, LED směrová světla a brzdový systém MDDC (Dynamická kontrola tlumení). Vysoce výkonný motor o objemu 999 ccm s výkonem 154 kW poskytuje nesrovnatelný zážitek z jízdy. Mezi další doplňky patří Keyless Ride, M Carbon balíček, kovaná kola M a M Competition balíček, které zajišťují nejen vyšší estetický dojem, ale i snížení hmotnosti motorky pro optimální výkon. Motorka také přichází s asistentem řazení a sadou funkcí jako Launch-Control a omezovač rychlosti v pitlane, což z ní činí ideální volbu pro nadšence do závodění. Navíc jsou součástí balíčku frezované díly a sedadlo pro spolujezdce, což zaručuje pohodlí i při delších jízdách ve dvojici. Tato motorka je ve skvělém stavu a připravená na nové dobrodružství na silnici.
2023
14.000 km
Včetně všech poplatků
BMW M 1000 R
Westerstede
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi