Motorka M1000R, s nájezdem pouze 7500 km a platnou STK do roku 2029, je ve stavu prakticky nové. Součástí prodeje je nová sada pneu Michelin Power 5R (200/55 a 120/70) v hodnotě cca 8500 Kč, a také čtyřletý servis zdarma v BMW (certifikát Servis inclusive). M1000R nabízí bohatou příplatkovou výbavu: - Zaplacený servis na 5 let / 50 000 km (46 500 Kč) - Frezovaný paket Gilles zahrnující přepracované brzdové a spojkové páčky (22 600 Kč) - Sozius paket s sedačkou pro spolujezdce a zadními stupačkami (25 000 Kč) - Padáky BMW (4500 Kč) - Souprava krytů M (1600 Kč) - Mřížka chladičů M s logem (1200 Kč) - Ochranné sklo na displej BMW (1200 Kč) Původní cena nové motorky včetně všech příplatků byla 680 000 Kč. Model M1000RR je nyní ve verzi bez kapot s rovnýma řidítkama a nabízí tříletou záruku do května 2026. První servis byl úspěšně proveden při 1000 km a motor byl odemčen, což přináší plný výkon 154 kW. Motor s výkonem 210 koní je vybaven omezovačem ve 14 600 otáčkách, delšími titanovými ojnicemi o 2 mm, titanovými ventily a kovanými písty s vyšší kompresí 13,5:1. Z pohledu převodového poměru má M1000R kratší 4., 5. a 6. převodový stupeň s pastorkem o 47 zubech, což zajišťuje silnější zátah motoru. Dále je motorka osazena brzdiči Nissin M1000, radiální brzdovou pumpou M1000, elektricky a manuálně nastavitelným podvozkem M1000, nastavitelným tlumičem řízení M1000 a jízdními režimy RACE PRO 1-3. Infotainment M1000 a nová funkce Brake Slide Assist přicházejí jako standard, spolu s kovanými řidítky pro maximální zážitek z jízdy.
2023
7.500 km
Včetně všech poplatků
BMW M 1000 R 2023
Říčky
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi