Na prodej je motorka Střela M1000RR ve verzi bez kapot a s rovnýma řidítkama, model 2023. Motorka je v perfektním stavu, s platnou zárukou do května 2026 a prvním servisem provedeným při 1000 km. V současnosti je odemčen plný výkon 154 kW (210 koní), s omezovačem ve 14 600 otáčkách. Motor je z řady M 1000, vybavený prodlouženými titanovými ojnicemi a titanovými ventily. Kované písty mají vyšší kompresi 13,5:1. Ve srovnání s modelem M1000RR má tato verze kratší převodové stupně pro 4., 5. a 6. rychlost a pastorek se 47 zuby, což zajišťuje brutálnější zátah motoru. Motorka je osazena brzdami Nissin M 1000 a radiální brzdovou pumpou M 1000. Podvozek je elektricky i manuálně nastavitelný, součástí je také nastavitelný tlumič řízení a jízdní režimy RACE PRO 1-3. Infotainment systém M 1000 je k dispozici, spolu s vypnutým omezovačem rychlosti a limiterem otáček. Doplňky zahrnují paket frézovaných dílů Gilles, karbonové kapoty Ilmberger Carbon, karbonová kola a kovaná řidítka. Motorka je vybavena výfukem Leo Vince nebo Akrapovic (dle dohody) a hliníkovými zrcátky BMW M (zatím nejsou na obrázku). Celkový počet najetých kilometrů činí přibližně 7000 km a motorka měla jednoho majitele. Při rychlém jednání je možné získat karbonová křídla M v hodnotě 20 000 Kč jako bonus.
2023
1.000 km
Včetně všech poplatků
BMW M 1000 R competition
Říčky
BMW S 1000 RR je vrcholný supersportovní motocykl od BMW Motorrad, představený v roce 2009 jako první model značky vytvořený pro závodní okruhy i veřejné silnice. Jeho srdcem je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 999 cm³ s DOHC rozvodem a elektronickým vstřikováním, poskytující 146 kW (199 k) při 13 500 ot./min a 113 Nm točivého momentu při 11 000 ot./min. Motor přenáší výkon prostřednictvím šestistupňové převodovky s anti-hopping spojkou a řetězovým koncovým převodem, volitelně doplněnou o rychlořazení Shift Assist Pro. Přední 45mm upside-down vidlice a zadní centrální tlumič jsou plně nastavitelné pro kompresi, odskok a předpětí, což zajišťuje precizní ovládání i při extrémních náklonech. Brzdový systém tvoří dvojice 320mm M kotoučů s čtyřpístkovými třmeny vpředu a 220mm kotouč vzadu, doplněné Race ABS Pro a dynamickou kontrolou trakce DTC. Elektronika zahrnuje režimy Rain, Sport a Race, volitelné Race Pro režimy s Launch Control a Pit Lane Limiter, ASC a možnost adaptivního tlumení DDC. Celodigitální TFT displej s barevným rozhraním a konektivitou Bluetooth/USB poskytuje přehled o jízdních datech, navigaci i nastavení asistentů. Aerodynamické winglety, karbonové kryty a sportovní štítek maximalizují přítlak a zlepšují chlazení při rychlostech přes 300 km/h. Výška sedla 814 mm, suchá hmotnost kolem 169 kg a objem nádrže 17 l kombinují agilitní charakter s dojezdem přibližně 250 km při spotřebě kolem 6 l/100 km. Díky dravému motoru, špičkovým asistentům a závodnímu podvozku je S 1000 RR považován za jeden z nejlepších superbiků na trhu.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi