Motocykl BMW R1250GS Trophy je ve velmi dobrém stavu a byl pečlivě udržován. Pochází z druhé ruky a má kompletní servisní knížku. Styl GS Trophy nabízí komfortní a dynamickou jízdu, a je vybaven řadou vysoce kvalitních funkcí, jako jsou: - Asistent řazení Pro - Jízdní módy Pro - Světlo Pro - Regulace brzdového momentu motoru - Dynamic ESA - Keyless Ride - Designová volba koncového tlumiče - Příprava pro navigační zařízení - Chromovaný výfukový svod - Vyhřívané gripy - Adaptivní zatáčkové světlo - Denní svícení - RDC (monitorování tlaku v pneumatikách) - Tempomat - Ochrana rukou - Cruising světlo - Multifunkční blinkry - Ochranné rámy motoru - Držáky kufrů vlevo a vpravo - Inteligentní tísňové volání - Křížová kola - Spolujezdecký paket - Koncový tlumič Akrapovic Motocykl má povrchově upravené montážní díly, včetně ochranných rámů motoru, víka ventilu a bočních krytů. Nosná plošina na zavazadla je lakovaná v odstínu Gravity-Blue Metallic. K motocyklu je k dispozici výrobní záruka do 19.01.2026 a prodloužená záruka na opravy, která platí do 19.01.2028. Originální BMW kufry na zavazadla vpravo a vlevo jsou dostupné za příplatek. Motocykl byl zakoupen v březnu 2025 pro ženu, která si s ním bohužel neporadila. Majitel, který jezdí na jiném modelu (GS Adventure), se rozhodl motocykl prodat.
2023
7.200 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1250 GSBMW R 1250 GS Trophy Keyl SOS Schalt Akrap Koffer
Bobenheim-Roxheim
BMW R 1250 GS je ikonou na poli dobrodružných cestovních motocyklů, spojující tradiční boxerový charakter s moderními prvky komfortu. Jeho robustní, ale elegantní silueta s charakteristickým náklonem nádrže a subtilním podsedlemek vybízí k objevování i těch nejodlehlejších koutů.
Vysoký posed a široká řídítka dávají jasný signál: tady nejde jen o ostrou jízdu, ale o pohodlí na dlouhé trasy. Přehledný TFT displej s intuitivním ovládáním nabízí vše potřebné během jízdy – od navigace po konfiguraci jízdních režimů.
Celkový design staví na pevném rámu a důmyslně integrovaném úložném prostoru pro kufry, které ladí s liniemi motocyklu. Každý prvek – od předního světlometu až po ochranné plechy pod motorem – je navržen tak, aby plnil funkci i estetiku zároveň.
Boxerový dvouválec dává vyniknout mohutnému točivému momentu od nejnižších otáček, což zjednodušuje rozjezdy a předjíždění i na klikatých českých okreskách. Přímá odezva na plyn dodává pocit plné kontroly nad výkonem.
Nastavitelné odpružení ESA a několik jízdních režimů umožňují okamžitě přizpůsobit podvozek i režim elektroniky povrchu vozovky a počasí. Ať už jedete po dálnici, mokrém asfaltu nebo do lehčího terénu, motocykl se chová předvídatelně a poskytuje maximální stabilitu.
Výhodou je i tichý a téměř bezúdržbový pohon krátkým kardanem. Odpadá řetěz, takže není třeba řešit napínání či mazání, a místo toho se můžete plně soustředit na jízdu a panoramata, která vás čekají za horizontem.
Sejměte kryt přední vidlice a prověřte těsnění Teleleveru; stlačte vidlici několikrát dolů a zpět nahoru a dávejte pozor na úniky oleje a nadměrnou vůli v kloubech, protože netěsná manžeta i opotřebované ložisko vedou k nestabilitě při brzdění.
Odpojte baterii a prohlédněte kabelové spoje pod nádrží i v okolí řídítek; sledujte korodované konektory a poškozenou izolaci, protože vadné spoje mohou vyvolat nečekané výpadky ABS či varovných kontrol na displeji.
Prohlédněte servisní záznamy a hledejte záznamy o seřizování ventilů a aktualizacích řídicí jednotky; absence těchto záznamů může naznačovat zanedbanou údržbu, která se projeví hlučnými ventily nebo nestabilním chodem motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi