Pěkný a dobře vybavený předváděcí motocykl po prvním majiteli, se špičkovým příslušenstvím a jasnou historií. Motorka je z výroby vybavena sníženým podvozkem s výškou sedla 810 mm, což ji činí vhodnou pro jezdce s výškou nižší než 180 cm. Celkový počet najetých kilometrů činí pouze 4.438 km, což dokazuje její výborný stav. Motor má objem 1254 ccm a výkon 100 kW. Byla poprvé registrována 23.03.2023 a má platnou STK do 03/2029. Záruka na motocykl platí do 03/2026. Motocykl je vybaven několika komfortními a praktickými pakety, které zahrnují: **Komfort Paket:** - Bezklíčové startování - Chromované svody výfuku - Vyhřívané rukojeti **Touring Paket:** - Příprava pro navigaci - Tempomat - Chrániče rukou - Držáky kufrů BMW **Dynamik Paket:** - Dynamic ESA - Řadící asistent PRO - Režim jízdy PRO **Light Paket:** - Adaptivní světlomet s přisvícením do zatáček - Denní svícení - PRO LED světlomet - Multifunkční směrová světla - Osvětlení tempomatu Další tovární výbava zahrnuje snížený podvozek, SOS zařízení, RDC (kontrola tlaku pneumatik), padací rám BMW Black, kryt motoru BMW Rallye Black, sportovní sedlo Rallye a sportovní tmavé plexi BMW. Součástí motocyklu je také kvalitní cestovní příslušenství: - Top Case Bumot včetně plotny - Boční brašny Bumot Extramada - Boční nosiče Bumot - Taška na řídítka Wunderlich - Touring plexi WRS - Zrcátka Option 719 Black Volitelná výbava zahrnuje sportovní výfuk Akrapovič a navigaci BMW Navigator VII. Motocykl byl nedávno po servisu a další servis je naplánován na 05/2026 nebo po najetí 10.000 km. Brašny Bumot Extramada je možné nahradit ALU kufry Bumot, a sedlo Rallye lze vyměnit za komfortní sedlo řidiče a spolujezdce.
2023
4.438 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1250 GS Trophy • Továrně snížený podvozek
Chomutov
BMW R 1250 GS je ikonou na poli dobrodružných cestovních motocyklů, spojující tradiční boxerový charakter s moderními prvky komfortu. Jeho robustní, ale elegantní silueta s charakteristickým náklonem nádrže a subtilním podsedlemek vybízí k objevování i těch nejodlehlejších koutů.
Vysoký posed a široká řídítka dávají jasný signál: tady nejde jen o ostrou jízdu, ale o pohodlí na dlouhé trasy. Přehledný TFT displej s intuitivním ovládáním nabízí vše potřebné během jízdy – od navigace po konfiguraci jízdních režimů.
Celkový design staví na pevném rámu a důmyslně integrovaném úložném prostoru pro kufry, které ladí s liniemi motocyklu. Každý prvek – od předního světlometu až po ochranné plechy pod motorem – je navržen tak, aby plnil funkci i estetiku zároveň.
Boxerový dvouválec dává vyniknout mohutnému točivému momentu od nejnižších otáček, což zjednodušuje rozjezdy a předjíždění i na klikatých českých okreskách. Přímá odezva na plyn dodává pocit plné kontroly nad výkonem.
Nastavitelné odpružení ESA a několik jízdních režimů umožňují okamžitě přizpůsobit podvozek i režim elektroniky povrchu vozovky a počasí. Ať už jedete po dálnici, mokrém asfaltu nebo do lehčího terénu, motocykl se chová předvídatelně a poskytuje maximální stabilitu.
Výhodou je i tichý a téměř bezúdržbový pohon krátkým kardanem. Odpadá řetěz, takže není třeba řešit napínání či mazání, a místo toho se můžete plně soustředit na jízdu a panoramata, která vás čekají za horizontem.
Sejměte kryt přední vidlice a prověřte těsnění Teleleveru; stlačte vidlici několikrát dolů a zpět nahoru a dávejte pozor na úniky oleje a nadměrnou vůli v kloubech, protože netěsná manžeta i opotřebované ložisko vedou k nestabilitě při brzdění.
Odpojte baterii a prohlédněte kabelové spoje pod nádrží i v okolí řídítek; sledujte korodované konektory a poškozenou izolaci, protože vadné spoje mohou vyvolat nečekané výpadky ABS či varovných kontrol na displeji.
Prohlédněte servisní záznamy a hledejte záznamy o seřizování ventilů a aktualizacích řídicí jednotky; absence těchto záznamů může naznačovat zanedbanou údržbu, která se projeví hlučnými ventily nebo nestabilním chodem motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi