Na prodej je pěkný a dobře vybavený předváděcí motocykl po prvním majiteli s kompletní origální výbavou a kvalitním cestovním příslušenstvím Bumot. Motocykl byl pravidelně servisován a má jasnou historii. Je vybaven továrně sníženým podvozkem, což z něj činí ideální volbu pro jezdce s výškou nižší než 170 cm, při výšce sedla 810 mm. Motorku je možné zakoupit s odpočtem DPH a má najeto pouze 4.450 km. K motorce je zajištěna obrovská sleva přes 186.000 Kč. **Výbava a příslušenství zahrnuje:** *Komfort Paket:* - Bezklíčové startování - Chromované svody výfuku - Vyhřívané rukojeti *Touring Paket:* - Příprava pro navigaci - Tempomat - Chrániče rukou - Držáky kufrů BMW *Dynamik Paket:* - Dynamic ESA - Řadící asistent PRO - Režim jízdy PRO *Light Paket:* - Adaptivní světlomet s přisvícením do zatáček - Denní svícení - PRO LED světlomet - Multifunkční směrová světla - Osvětlení tempomatu Další tovární výbava zahrnuje snížený podvozek, SOS, RDC (kontrola tlaku pneumatik), padací rám BMW Black, kryt motoru BMW Rallye Black, sportovní sedlo Rallye a sportovní tmavé plexi BMW. Součástí ceny motocyklu je také cestovní příslušenství: - Top Case Bumot vč. plotny - Boční brašny Bumot Extramada - Boční nosiče Bumot - Taška na řídítka Wunderlich - Touring plexi WRS Existuje možnost volitelné výbavy za zvýhodněnou cenu, včetně sportovního výfuku Akrapovič a navigace BMW Navigator VII. Motocykl je nově po servisu, další plánovaný servis je v 05/2026 nebo po 10.000 km. Brašny Bumot Extramada lze nahradit ALU kufry Bumot za příplatek. Motocykl je skladem v Chomutově a v nabídce je také další sortiment motocyků GS.
2023
4.450 km
Včetně všech poplatků
BMW R 1250 GS Trophy Továrně snížený podvozek
Chomutov
BMW R 1250 GS je ikonou na poli dobrodružných cestovních motocyklů, spojující tradiční boxerový charakter s moderními prvky komfortu. Jeho robustní, ale elegantní silueta s charakteristickým náklonem nádrže a subtilním podsedlemek vybízí k objevování i těch nejodlehlejších koutů.
Vysoký posed a široká řídítka dávají jasný signál: tady nejde jen o ostrou jízdu, ale o pohodlí na dlouhé trasy. Přehledný TFT displej s intuitivním ovládáním nabízí vše potřebné během jízdy – od navigace po konfiguraci jízdních režimů.
Celkový design staví na pevném rámu a důmyslně integrovaném úložném prostoru pro kufry, které ladí s liniemi motocyklu. Každý prvek – od předního světlometu až po ochranné plechy pod motorem – je navržen tak, aby plnil funkci i estetiku zároveň.
Boxerový dvouválec dává vyniknout mohutnému točivému momentu od nejnižších otáček, což zjednodušuje rozjezdy a předjíždění i na klikatých českých okreskách. Přímá odezva na plyn dodává pocit plné kontroly nad výkonem.
Nastavitelné odpružení ESA a několik jízdních režimů umožňují okamžitě přizpůsobit podvozek i režim elektroniky povrchu vozovky a počasí. Ať už jedete po dálnici, mokrém asfaltu nebo do lehčího terénu, motocykl se chová předvídatelně a poskytuje maximální stabilitu.
Výhodou je i tichý a téměř bezúdržbový pohon krátkým kardanem. Odpadá řetěz, takže není třeba řešit napínání či mazání, a místo toho se můžete plně soustředit na jízdu a panoramata, která vás čekají za horizontem.
Sejměte kryt přední vidlice a prověřte těsnění Teleleveru; stlačte vidlici několikrát dolů a zpět nahoru a dávejte pozor na úniky oleje a nadměrnou vůli v kloubech, protože netěsná manžeta i opotřebované ložisko vedou k nestabilitě při brzdění.
Odpojte baterii a prohlédněte kabelové spoje pod nádrží i v okolí řídítek; sledujte korodované konektory a poškozenou izolaci, protože vadné spoje mohou vyvolat nečekané výpadky ABS či varovných kontrol na displeji.
Prohlédněte servisní záznamy a hledejte záznamy o seřizování ventilů a aktualizacích řídicí jednotky; absence těchto záznamů může naznačovat zanedbanou údržbu, která se projeví hlučnými ventily nebo nestabilním chodem motoru.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi