**Popis motocyklu: Triumph Tiger 900 Rally - Říjen 2022** Motocykl má nájezd 18 000 km a barvu Sandstorm. Servisní historie je pravidelná, všechny údržby byly provedeny v autorizovaném servisu Triumph, naposledy v listopadu 2024. Další servis je plánován za 8100 km. Pneumatiky Pirelli STR RALLY mají na přední straně zbytek 70 %, zatímco zadní pneumatika byla nově vyměněna v srpnu 2025. Vzduchový filtr je nový, značka BMC, a byl vyměněn v červenci 2025. Brzdové destičky byly vyměněny jak na přední, tak na zadní části motocyklu v listopadu 2024. Mezi příslušenstvím je zvedák na řídítka, ochranné rámy a kryty. Motocykl má také odkazy pro mono tlumič prodloužené o 2 cm (originální odkazy jsou k dispozici). Součástí výbavy je také originální nízké sedlo Triumph, které nebylo nikdy použito. K dalším výbavám patří tempomat, vyhřívané gripy, čtyři režimy mapování motoru, rychle nastavitelné okno a příprava pro vyhřívané sedlo a mlhová světla. Motocykl je v dobrém stavu, nevyžaduje žádné opravy a je připraven k použití, přičemž má pouze drobné známky běžného používání. Díky delším odkazům pro mono tlumič je motocykl vhodný pro jezdce s nižší výškou, jako je například 168 cm. Na žádost lze namontovat originální odkazy. Zvažována je také možnost prodeje samostatného tria hliníkových kufrů (originální kufr Triumph a boční kufry GIVI).
2022
18.000 km
Triumph Tiger 900 je středně těžký adventure motocykl, který spojuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **888 cm³**, kompresní poměr 13,0 : 1. Motor dosahuje výkonu **108 k (79,5 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **90 Nm** při 6 850 ot./min. Palivový systém tvoří sekvenční vícebodové elektronické vstřikování s elektronicky řízenou škrticí klapkou. Výfukový systém je nerezový 3-1 s bočně umístěným tlumičem. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní pomocný rám je hliníkový. Přední odpružení zajišťují 45mm USD vidlice Marzocchi (GT verze) nebo Showa (Rally Pro) s nastavitelným odskokem a kompresí, zadní tlumič má manuální nastavení předpětí a odskoku. Zdvih odpružení je až **240 mm vpředu a 230 mm vzadu** u verze Rally Pro. Brzdy tvoří vpředu dva 320mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. Samozřejmostí je **optimalizované náklonové ABS** a **Cornering Traction Control**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (GT verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (Rally Pro – drátěná kola s bezdušovými pneumatikami). Výška sedla je **nastavitelná 820–840 mm** (GT) nebo až **850–870 mm** (Rally Pro), rozvor činí **1 556 mm**, pohotovostní hmotnost je **219–226 kg**. Palivová nádrž má objem **20 l**, spotřeba se pohybuje kolem 4,7 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **přes 200 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů (Rain / Road / Sport / Off-Road / Off-Road Pro / Rider)**, **plnobarevný 7″ TFT displej**, **My Triumph Connectivity System**, **bezklíčové startování**, **Triumph Shift Assist**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **navigaci** a **Find My Bike Tracker**. Pro rok 2026 Triumph představil 12 nových barevných kombinací včetně Snowdonia White, Sapphire Black a Matt Khaki Green. Tiger 900 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají univerzální stroj s vysokou výbavou a schopností zvládnout jak asfalt, tak náročný terén.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900Rally
Villarbasse
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi