Motocykl je v vynikajícím stavu a je garážovaný. Může se pochlubit beznehodovým stavem a žádnými pády. Technická kontrola je platná do května 2027 s odjezdem zatím pouze 5.500 km. Pro zajištění většího pohodlí byla motorka snížena o 4 cm a sedlo bylo vyměněno za nižší variantu, čímž se získalo dalších 6 cm volnosti pro nohy. Originální zadní odpružení a sedlo lze kdykoliv znovu namontovat na původní výšku. Motocykl je vybaven bohatou výbavou, která zahrnuje montážní kit pro boční kufry a topcase, boční kufry na obou stranách a vodotěsné vnitřní tašky pro přepravu zavazadel od značky Triumph. Dále je osazen hliníkovým krytem chladiče a montážní deskou pro registrační značku. Pod kapotou se nachází tříválcový motor, který zajišťuje klidný chod a výborný výkon. Na přední části je obrácená vidlice od výrobce Showa, zatímco vzadu je umístěn monoshock také od Showa. Brzdový systém značky Brembo a drátěná kola o velikosti 21 palců vpředu a 17 palců vzadu přispívají k bezpečnosti a komfortu jízdy. Motocykl je také vybaven bezdušovými pneumatikami s kontrolou tlaku. Příjemné jízdní zážitky podporují funkce jako úplné LED osvětlení s denními světly a mlhovkami, asistence při řazení, ABS a kontrola trakce. Pro pohodlí je k dispozici centrální stojan a 7palcový barevný displej s 6 nastavitelnými jízdními režimy. Mezi dalšími vymoženostmi jsou 2 zásuvky, vyhřívání rukojetí a sedadla pro řidiče i spolujezdce, tempomat a osvětlené ovládací prvky. Motocykl také disponuje rozšířením bočního stojanu a dalšími praktickými funkcemi.
2022
5.500 km
Triumph Tiger 900 je středně těžký adventure motocykl, který spojuje komfort na dlouhé cesty s terénními schopnostmi. Pohání ho **kapalinou chlazený řadový tříválec DOHC** o objemu **888 cm³**, kompresní poměr 13,0 : 1. Motor dosahuje výkonu **108 k (79,5 kW)** při 9 500 ot./min a točivého momentu **90 Nm** při 6 850 ot./min. Palivový systém tvoří sekvenční vícebodové elektronické vstřikování s elektronicky řízenou škrticí klapkou. Výfukový systém je nerezový 3-1 s bočně umístěným tlumičem. Převodovka je šestistupňová, spojka vícekotoučová mokrá s funkcí slip & assist.
Rám tvoří **ocelová příhradová konstrukce**, zadní pomocný rám je hliníkový. Přední odpružení zajišťují 45mm USD vidlice Marzocchi (GT verze) nebo Showa (Rally Pro) s nastavitelným odskokem a kompresí, zadní tlumič má manuální nastavení předpětí a odskoku. Zdvih odpružení je až **240 mm vpředu a 230 mm vzadu** u verze Rally Pro. Brzdy tvoří vpředu dva 320mm kotouče s čtyřpístkovými třmeny Brembo Stylema, vzadu 255mm kotouč s jednopístkovým třmenem. Samozřejmostí je **optimalizované náklonové ABS** a **Cornering Traction Control**.
Motocykl je osazen 19″ předním a 17″ zadním kolem (GT verze – litá kola), nebo 21″ předním a 17″ zadním kolem (Rally Pro – drátěná kola s bezdušovými pneumatikami). Výška sedla je **nastavitelná 820–840 mm** (GT) nebo až **850–870 mm** (Rally Pro), rozvor činí **1 556 mm**, pohotovostní hmotnost je **219–226 kg**. Palivová nádrž má objem **20 l**, spotřeba se pohybuje kolem 4,7 l/100 km. Maximální rychlost dosahuje **přes 200 km/h**.
Elektronická výbava zahrnuje **až 6 jízdních režimů (Rain / Road / Sport / Off-Road / Off-Road Pro / Rider)**, **plnobarevný 7″ TFT displej**, **My Triumph Connectivity System**, **bezklíčové startování**, **Triumph Shift Assist**, **vyhřívané rukojeti a sedadla**, **monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS)**, **LED osvětlení**, **USB porty**, **navigaci** a **Find My Bike Tracker**. Pro rok 2026 Triumph představil 12 nových barevných kombinací včetně Snowdonia White, Sapphire Black a Matt Khaki Green. Tiger 900 je ideální volbou pro cestovatele, kteří hledají univerzální stroj s vysokou výbavou a schopností zvládnout jak asfalt, tak náročný terén.
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900Rally Pro
80999 München