**Popis motocyklu: Triumph Tiger 900 Rally - Říjen 2022** Motocykl má nájezd 18 000 km a barvu Sandstorm. Servisní historie je pravidelná, všechny údržby byly provedeny v autorizovaném servisu Triumph, naposledy v listopadu 2024. Další servis je plánován za 8100 km. Pneumatiky Pirelli STR RALLY mají na přední straně zbytek 70 %, zatímco zadní pneumatika byla nově vyměněna v srpnu 2025. Vzduchový filtr je nový, značka BMC, a byl vyměněn v červenci 2025. Brzdové destičky byly vyměněny jak na přední, tak na zadní části motocyklu v listopadu 2024. Mezi příslušenstvím je zvedák na řídítka, ochranné rámy a kryty. Motocykl má také odkazy pro mono tlumič prodloužené o 2 cm (originální odkazy jsou k dispozici). Součástí výbavy je také originální nízké sedlo Triumph, které nebylo nikdy použito. K dalším výbavám patří tempomat, vyhřívané gripy, čtyři režimy mapování motoru, rychle nastavitelné okno a příprava pro vyhřívané sedlo a mlhová světla. Motocykl je v dobrém stavu, nevyžaduje žádné opravy a je připraven k použití, přičemž má pouze drobné známky běžného používání. Díky delším odkazům pro mono tlumič je motocykl vhodný pro jezdce s nižší výškou, jako je například 168 cm. Na žádost lze namontovat originální odkazy. Zvažována je také možnost prodeje samostatného tria hliníkových kufrů (originální kufr Triumph a boční kufry GIVI).
2022
18.000 km
Včetně všech poplatků
Triumph Tiger 900Rally
Villarbasse
Triumph Tiger 900 je univerzální stroj, který spojuje dobrodružného ducha rally s komfortem pro každodenní přejezdy. Robustní vzhled doplňuje minimalistická kapotáž, jež ukrývá vyvážený motocykl připravený čelit českým silnicím i polním cestám.
Vzpřímená pozice jezdce a široká řídítka zajišťují vynikající přehled o dění před vámi a zároveň podporují uvolněné držení těla. Díky tomu je každá jízda příjemnou kombinací kontroly a odpočinku.
Subtilní detaily, jako je asymetrické větrné sklo a integrované úchyty pro zavazadla, naznačují připravenost na vícedenní výpravy. Tiger 900 působí nenuceně agresivně a přitom láká k dlouhým cestám po české krajině.
Silná zpětná vazba od podvozku a možnost rychlé změny jízdního režimu dodávají motocyklu flexibilitu v každé situaci. Ať už projíždíte městem, nebo zacházíte do lehčího terénu, Tiger vás podrží.
Ergonomie a prostorné sedlo ulevují zápěstím i horní části zad, což dovoluje ujet stovky kilometrů za den bez výrazné únavy. Zároveň si motorka zachovává sportovní charakter v náklonech i na dálnici.
Štíhlý profil a nízká palivová nádrž usnadňují manévrování v úzkých uličkách i hustém provozu. Díky lehké konstrukci se Tiger 900 chová obratně i v pomalé rychlosti, aniž by ztratil stabilitu.
Udělej demontáž plexi a zkontroluj aretace skla i posuvné mechanismy, a dávej pozor na nadměrné vůle a poškozené čepy, protože uvolněné plexi bude při vyšší rychlosti nadměrně vibrovat a nepravidelně odklánět proud vzduchu.
Udělej test elektronických režimů jízdy a přepni mezi Road, Rain a Off-Road, a dávej pozor na zadrhávání přepínače a nesynchronní reakci motoru, protože chybná kalibrace elektroniky může vést k výpadkům tahu právě v kritických situacích.
Při kontrole rámu a ochranných krytů prohlédni svařované spoje a spodní plech pod motorem, a dávej pozor na praskliny a prohlubně, protože poškozený kryt umožní kamenivu pronikat k vitalním dílům podvozku a olejové vaně.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi