Na prodej je Vespa ET25cc, ideální pro městské ježdění. Motorka je ve skvělém stavu, téměř jako nová, s pouze 780 km na tachometru. Disponuje dvojím zapalováním – elektrickým i s pedály, což zajišťuje flexibilitu při používání. K tomu má originální štít a nedávno prošla servisem, takže je připravena k okamžitému použití. K dispozici je také možnost si motorku vyzkoušet. Motorka se nachází v Turíně.
2022
780 km
Včetně všech poplatků
Piaggio Piaggio 1
IT
Vespa GTS je ikonický skútr s elegantním designem, který spojuje klasický italský styl s moderními technologiemi. Modelová řada zahrnuje čtyři verze: **GTS Classic**, **GTS Super**, **GTS SuperSport** a **GTS SuperTech**, které se liší výbavou, vzhledem a technologiemi.
Skútr pohání jednoválcový čtyřtaktní motor **i-get** s kapalinovým chlazením, elektronickým vstřikováním a 4ventilovým rozvodem. Verze 125 nabízí výkon kolem 14 k (10,3 kW), zatímco verze 300 (HPE) dosahuje až 24 k (17,5 kW) a točivého momentu 26 Nm. Převodovka je automatická typu CVT, spojka odstředivá suchá.
Rám tvoří ocelová monokoková konstrukce, přední zavěšení je jednoramenné s vinutou pružinou a hydraulickým tlumičem, zadní odpružení tvoří dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím. Brzdy jsou kotoučové vpředu i vzadu, s dvoukanálovým ABS a kontrolou trakce (ASR).
Skútr je vybaven 12″ koly s pneumatikami 120/70 vpředu a 130/70 vzadu. Výška sedla činí 790 mm, rozvor 1 380 mm, pohotovostní hmotnost je cca 160 kg. Palivová nádrž má objem 8,5 l, spotřeba se pohybuje kolem 3,2 l/100 km, což umožňuje dojezd přes 250 km.
Elektronická výbava zahrnuje LED osvětlení, USB port, bezklíčové startování, digitální přístrojovku (u SuperTech verze TFT displej), systém Start & Stop a možnost propojení s mobilní aplikací Vespa Mia. Verze SuperSport nabízí sportovní detaily, zatímco SuperTech přidává prémiové technologie a barevný displej.
Motocykly, které jste si nedávno prohlíželi